וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: החלוץ איביצ'ה יובאנוביץ' מועמד

הסרבי של אופק בלגרד, שכיכב בעונה שעברה במונטנגרו, נמצא ברשימות של המועדון. במועדון גיששו אצל אביב חדד מבני יהודה

one

חלון ההעברות בישראל ייפתח רק בתחילת חודש ינואר, אבל בהפועל באר שבע כבר עובדים על רכש. חלוץ אופק בלגרד, איביצ'ה יובאנוביץ' (25), מועמד להגיע לקבוצה בחלון ההעברות בחודש ינואר. הסרבי, שנולד באוסטריה, כבש בעונה שעברה 17 שערים במדי רודאר המונטנגרית ו-13 לפני שנתיים באותה קבוצה, אליה הגיע ממלאדי רדניק הסרבית.

יובאנוביץ' פתח את העונה הנוכחית בליגה הסרבית בצורה טובה מאוד. הוא כבש חמישה שערים למרות שפתח רק בשבעה משחקים. יחד איתו משחק בקבוצה פטר גרביץ', ששיחק בבאר שבע בתקופת גיא לוי, אך לא התאקלם ושוחרר בתום העונה. עדיין לא ברור כיצד יגיב למהלך החלוץ עידו אקסברד, כששחקנים בקבוצה מעריכים שיבקש לעזוב לקבוצה אחרת.

בבאר שבע חושבים גם על אופציות אחרות בנוגע לרכש. הבוקר (שני) התברר כי במועדון גיששו אצל אביב חדד מבני יהודה. הבלם לא שותף במשחקים האחרונים והפך לשחקן ספסל. בבאר שבע רוצים לצרף עוד שחקן הגנה שיוכל להוות להתחרות עם עודד גביש ובויאן מרקוביץ' על חולצת ההרכב. יחד עם זאת, במועדון לא מתכוונים לצרף יותר משני שחקנים בכל מקרה.אם הקשר וויליאם סוארס יעזוב את הקבוצה בינואר, ייתכן שאלישע לוי יחליט להחתים קשר אחורי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, וויליאם נג'ובו יעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות בינואר והוא מחפש קבוצה שתקלוט אותו. קרית שמונה הוזכרה כאחת האופציות, כמו גם קבוצות בחו"ל.

בנושא אחר: הקבוצה הוגרלה אתמול לשחק נגד הפועל רמת גן בחצי גמר גביע הטוטו, אם תעפיל לשלב הבא. קודם לכן היא צריכה לעבור את קרית שמונה מחר (שלישי), כשהיא מחזיקה ביתרון של שער אחד (ניצחה 3:2) מהמפגש הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully