וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל באר שבע עלתה לחצי הגמר

דודו עזריה, מערכת וואלה! ספורט

18.12.2012 / 21:00

המארחת ניצחה 1:2 את קרית שמונה (3:5 בסיכום), שהודחה לאחר שתי זכיות רצופות במפעל. צמד לתומר סוויסה (10, 47)

one

לכל דבר טוב יש סוף, ומחזיקת גביע הטוטו בשנתיים האחרונות, עירוני קרית שמונה, אמרה הערב (שלישי) שלום למפעל אחרי שהפסידה 2:1 בגומלין רבע גמר גביע הטוטו. גם במשחק הראשון, בעכו, ניצחה באר שבע (2:3) והערב בווסרמיל החבורה של אלישע לוי השלימה את העבודה. הקבוצה מבירת הנגב תפגוש בחצי הגמר את הפועל רמת גן, כשבחצי הגמר השני יתמודדו הפועל חיפה ומכבי נתניה. שני חצאי הגמר ייערכו בשיטת נוקאאוט, בשבוע הבא.

דובב גבאי שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בחצי גמר גביע הטוטו. דובב גבאי/ברני ארדוב

האיש של הקבוצה מבירת הנגב היה תומר סוויסה, שפעמיים הסתנן למקום הנכון בזמן הנכון כדי לכבוש. בדקה העשירית השתלט החלוץ על כדור שהוחזר לא טוב לשוער קרית שמונה, איתמר ניצן. החלוץ ספק דחף את השוער, אך המשרוקית של שי שטרית דממה וסוויסה ניצל את הרגע וקבע 0:1 לבאר שבע. בדקה ה-41 איזן אחמד עאבד עם הקפצה יפה מעל גליל בן שנן, אך שתי דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה שוב סוויסה יצא לפעילות בעורף האויב, הגיע לפני ניצן לבעיטה חלשה של דיא סבע, ועשה את ה-1:2. קרית שמונה לא הצליחה לחזור, באר שבע יכולה לחלום על זכייה שלישית בגביע הטוטו של ליגת העל.

"קרית שמונה קבוצה מצויינת ועברנו אותה", סיכם מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי ."עשינו את זה בדרך טובה. לא פחות חשוב היה גם לשחק טוב היום. כשאנחנו באים הביתה אנחנו שומרים על רמה גבוהה של משחק. יצרנו הזדמנויות היינו אגרסיבים עכשיו צריך לעשות הכל כדי להתכונן למשחק מול בית"ר שיהיה מאוד חשוב. לפעמים יש נפילות אבל אני חושב שאנחנו בכיוון טוב".

בצד המפסיד, ברק בכר נפרד מהגביע שבו זכתה קבוצתו בשלוש העונות האחרונות (אם סופרים גם את הלאומית). "באנו בשיא הרצינות למשחק הזה", אמר המאמן. "נשארנו בבית מלון אחרי המשחק מול בית"ר וקשה לשלב שחקנים ששיחקו לפני 48 שעות. בעומס הגדול של העונה הזו, הייתי מאוד מרוצה אם המשחק היה מחר, ואז הייתי מעלה את כל ההרכב. גם בשבוע שעבר שיחקנו 48 שעות אחרי המשחק מול סכנין, כך שזה קצת לא פייר. אבל אנחנו מסתכלים קדימה ושיהיה לבאר שבע בהצלחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חלוץ הפועל באר שבע תומר סוויסה חוגג שער. קובי אליהו
עוד צמד. תומר סוויסה/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 1: באיחור של מספר דקות שהוקדשו לסתימת בורות בדשא עם חול, משחק הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו יצא לדרך.

דקה 4: בסיומה של התקפה באר שבעית קיבל זינו את הכדור על קו ה-16 ובעט לא מספיק חזק. ניצן הדף.

דקה 10: שער! הכדור נמסר אחורנית לעבר ניצן, שלא השתלט. סוויסה קפץ על המציאה ונראה היה שדחף את שוער קרית שמונה, שנפל על הדשא. השופט שי שטרית לא שרק, וסוויסה גלגל לרשת בקלות. 0:1 באר שבע, הקבוצה של בכר צריכה עכשיו שלושה שערים על מנת להמשיך בהגנה על התואר.

דקה 21: גזל הכניס כדור טוב בנגיחה לעאבד, אך בן שנן הדף את הבעיטה של החלוץ לקרן.

דקה 22: בסיומה של מתפרצת, סבע קיבל כדור טוב מקהת ועמד מול ניצן, שהפעם לא טעה והדף לקרן.

דקה 41: שער! באמצע התקפה באר שבעית נראה שהכדור פגע ביד של שחקן הקבוצה האורחת, אך שטרית אמר להמשיך. הצפונים יצאו למתפרצת, בסיומה השאיר רוצ'ט את עאבד מול בן שנן. החלוץ הקפיץ יפה מעל השוער, 1:1.

דקה 47: שער! קהת כדור מהפינה השמאלית של הרחבה לעבר סבע, שבעט חלש ונראה היה שניצן יקלוט את הכדור. אבל סוויסה שוב הסתנן בזמן כדי לעשות 1:2 לבאר שבע.

דקה 63: עאבד חלף על פני גביש והגיע לאחד על אחד מול בן שנן, שהדף.

דקה 71: ברוכיאן הגביה קרן, מרקוביץ' נגח ליד הקורה.

דקה 72: עידו אקסברד, שבדיוק נכנס לשחק לאחר פציעה ארוכה, הגיע ביחד עם נאסר לכדור רוחב של עוואד, אך משישה מטרים השניים לא החליטו מי יבעט, והכדור התגלגל החוצה.

דקה 75: נאסר העביר לסבע, שעצר על החזה וירה טיל מעט מעל המשקוף.

דקה 90: עאבד בעט כדור חופשי נהדר מ-30 מטרים. בן שנן הדף לקרן.

הרכב הפועל באר שבע: גליל בן שנן, אביתר אילוז, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, פטריק אוסיאקו, לוטם זינו (סיראז' נאסר, 55), רועי קהת (אבירם ברוכיאן, 55), דיא סבע (קלמי סבן, 79), תומר סוויסה (פיראס עוואד, 65), דובב גבאי (עידו אקסברד, 72).

הרכב עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, אלעד גבאי, שיר צדק (בן והבה, 81), סלאח חסארמה, ליאור לוי, בריאן חרסיסיץ' (עדי אלישע, 79), רביד גזל, אדריאן רוצ'ט (דרקו טאסבסקי, 65), סינטאיהו סלליך (נאור עבודי, 55), וואהיל מריסאת (שמעון אבוחצירא, 65), אחמד עאבד.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"לא פייר". ברק בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully