וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: באיירן מינכן ברבע הגמר, שאלקה הודחה

הבווארים ניצחו 0:2 את אוגסבורג למרות הרחקת ריברי, שאלקה הפסידה 2:1 למיינץ. 0:2 מפתיע לקיקרס אופנבך על דיסלדורף

הבונדסליגה אמנם חתמה את הסיבוב הראשון בשבת, אבל רגע לפני היציאה לפגרת החורף קיבלנו את שמינית גמר הגביע הגרמני, ממנו הודחה הערב (שלישי) שאלקה. יינס קלר ערך את הבכורה על הקווים, אבל הפסיד 2:1 בבית למיינץ ופתח ברגל שמאל את הקדנציה שלו. כמו מיינץ, באיירן מינכן דילגה לרבע הגמר, כשניצחה 0:2 את אוגסבורג למרות הרחקתו של פרנק ריברי. סנסציה גדולה רשמה קיקרס אופנבך מהליגה השלישית, שהפתיעה עם 0:2 על פורטונה דיסלדורף. קרלסרוהה, גם היא מהליגה השלישית, הפסידה 1:0 לפרייבורג. מחזיקת הגביע דורטמונד תתמודד מחר מול האנובר, כשבנוסף יתקיימו עוד שלושה משחקים.

יינס קלר מאמן שאלקה. GettyImages
לא לפתיחה כזו הוא פילל בשאלקה. יינס קלר/GettyImages

אוגסבורג - באיירן מינכן 2:0

מוליכת הבונדסליגה יצאה לפגרה עם עוד ניצחון, אבל הזיעה לא מעט ב-SGL ארינה באוגסבורג. יותר מ-30 אלף צופים קיוו לראות את המדורגת לפני אחרונה בליגה מפתיעה את האימפריה הבווארית, אלא שמנואל נוייר הציל את באיירן ששיחקה ב-10 שחקנים ברוב שלבי המחצית השנייה והעניק לה עוד ניצחון על אוגסבורג, שבעונה הראשונה שלה בליגה הפסידה לקבוצה של יופ היינקס פעמיים 2:1 ולפני שבוע וחצי הפסידה לה בבית 2:0.

מריו גומז, שכבש נגד אוגסבורג בעימות הקודם בין הקבוצות, קיבל את האשראי בהרכב על חשבון מריו מנדז'וקיץ' והחזיר להיינקס עם שער בדקה ה-26, אחרי בישול נפלא של פרנק ריברי. אנטולי טימושצ'וק הפציץ כדור אדיר שפגע במשקוף בדקה ה-44 ונחת מאחורי הקו, אך צוות השיפוט לא אישר את השער והאורחים הסתבכו בהמשך, כשבפתיחת המחצית השנייה ריברי הורחק. למזלו של הצרפתי, נוייר עמד איתן בין הקורות ומנע מאוגסבורג להשיג את השוויון. בזמן שהמארחת שלחה את כולם קדימה, באיירן הייתה אפקטיבית יותר וסגרה עניין עם כדור רוחב של תומאס מולר, אותו ניתב השוויצרי שרדאן שאקירי אל הרשת בדקה ה-85. באיירן ברבע הגמר.

מריו גומז שחקן באיירן מינכן. רויטרס
אוהב לשחק מול אוגסבורג. מריו גומז/רויטרס

שאלקה - מיינץ 2:1

הרויאל בלוז קיוו לצאת לדרך חדשה לאחר פיטוריו של הוב סטיבנס בעקבות ההפסד המביך 3:1 לפרייבורג בשבת, אבל גם יינס קלר שהוקפץ מקבוצת הנוער לא סיפק את מגע הקסם במשחקו הראשון כמאמן הראשי. שאלקה הופיעה עם הרכב חזק, כולל ג'פרסון פרפאן וקלאס יאן הונטלאר, אך הרבתה להחמיץ ונוצחה בידי המדורגת שישית, שמקדימה אותה בנקודה בטבלת הבונדסליגה. משחק שישי ללא ניצחון לשאלקה בכל המסגרות.

מיינץ רצתה לנקום על ההפסד 3:0 בליגה בספטמבר, ומרקו קליג'יורי נהנה ממסירת עומק נפלאה של אדם סולואי וסובב פנימה בדקה ה-30, לפני שהונטלאר איזן מקרוב לאחר מבצע נהדר של צ'יפריאן מאריקה בדקה ה-75. למרות זאת, מיינץ אמרה את המילה האחרונה עם טיל בשמאל של ניקולאי מולר, שקבע ניצחון דרמטי בדקה ה-83. כריסטיאן פוקס עוד הספיק לבעוט לקורה וגם נגיחה של השוער טימו הילדברנד בתוספת הזמן לא הושיעה את שאלקה, שממשיכה בשקיעה ותקווה להתנחם במתנת חג מולד בדמות הגרלה נוחה בשמינית גמר ליגת האלופות.

ג'פרסון פרפאן שחקן שאלקה מאוכזב. רויטרס
איזה דיכאון. ג'פרסון פרפאן/רויטרס

קיקרס אופנבך - פורטונה דיסלדורף 0:2

הקבוצה ממרכז טבלת הליגה השלישית הדהימה את המדורגת במקום ה-13 בבונדסליגה ועלתה על חשבונה לרבע הגמר. אחרי 76 דקות מאופסות, היה זה מתיאס פטש שהקפיץ את 19 אלף האוהדים עם דחיקה מקרוב אחרי הדיפה ראשונה של פביאן גיפר. תשע דקות לאחר מכן הושלמה הסנסציה, כששטפן פוגלר נשלח לבדו מול השוער והרשית.

קרלסרוהה - פרייבורג 1:0
לפרייבורג: ג'ונתן שמיד (2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully