וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די סטפאנו: "מוריניו יביא אותנו לזכייה בצ'מפיונס"

בצל טפטופי הרעל מהתקשורת, החלוץ האגדי ונשיא הכבוד של ריאל מדריד נותן גב למאמן: "יחזיר את הבחורים למסלול הנכון"

בזמן שבעיתונים במדריד בעיקר מטפטפים רעל נגד מאמן ריאל ז'וזה מוריניו, וב"אל פאיס" דווח אתמול (שני) אפילו על שחקנים שיצאו נגד המאמן הפורטוגלי, המיוחד קיבל הערב רוח גבית מנשיא הכבוד של הבלאנקוס, אלפרדו די סטפאנו האגדי. חלוץ העבר הארנטינאי אמר ל"מארקה" שהוא בטוח שלמוריניו יש את מה שצריך כדי להצעיד את ריאל לזכייה בצ'מפיונס ליג. ולדעת די סטפאנו, הצלחה במפעל הבכיר של היבשת היא הדבר העיקרי בתכנונים של הבלאנקוס, הרבה יותר מזכייה בלה ליגה.

אלפרדו די סטפאנו נשיא כבוד ריאל מדריד. AP
"יש אנשים שהכישרון שלהם הוא להתחבר לאנשים. לריאל מדריד יש את הכישרון להתחבר לצ'מפיונס ליג, וזה מה שאנחנו צריכים עכשיו". אלפרדו די סטפאנו/AP

"יש לנו קבוצה מצוינת ומאמן נהדר", אמר הארגנטינאי. "הוא יחזיר את הבחורים למסלול הנכון כדי לזכות באליפות אירופה בפעם העשירית. יש אנשים שהכישרון שלהם הוא להתחבר לאנשים. לריאל מדריד יש את הכישרון להתחבר לצ'מפיונס ליג, וזה מה שאנחנו צריכים עכשיו".

"אנחנו חייבים לקבל שכישלון זה חלק הכרחי בהצלחה", הוסיף די סטפאנו. "זו הסיבה שאנחנו חייבים ללמוד מהמפלות בליגה. הכל יחסי ואתה חייב ללמוד שלפעמים אתה מנצח ולפעמים אתה מפסיד".

הגרלת שלב הבתים של הצ'מפיונס ליג תיערך ביום חמישי בניון. היריבות האפשריות של ריאל מדריד: פ.ס.ז', שאלקה, יובנטוס, באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד.

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. AP
"יש לנו קבוצה מצוינת ומאמן נהדר". ז'וזה מוריניו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully