וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: חוזיהם של מסי, צ'אבי ופויול יוארכו

החלוץ הארגנטינאי יחתום על חוזה חדש עד 2018 וסעיף השחרור יהיה 250 מיליון יורו. הקשר והבלם הוותיק יחתמו עד 2016

למרות שהיא נהנית עד כה מעונה חלומית ונמצאת בדרך הבטוחה לאליפות רביעית בחמש שנים, בברצלונה לא שוקטים על השמרים וכבר חושבים על העתיד. אחרי תקופה ארוכה שבה מתנהל מו"מ מול שחקניה הבכירים, המועדון הודיע היום (שלישי) באתר הרשמי שלו שקרלס פויול, צ'אבי וליאונל מסי יחתמו על הארכת חוזיהם ובמקרה של צ'אבי ופויול זה אומר כי השניים יסיימו את הקריירה בקבוצה שבה הם גדלו.

ליאונל מסי, צ'אבי, קרלס פויול, שחקני ברצלונה. David Ramos, GettyImages
לא הולכים לשום מקום. מסי, צ'אבי ופויול/GettyImages, David Ramos

על פי ההודעה של המועדון, הבלם והקשר, שני הקפטנים של הקבוצה, יחתמו על הארכת חוזים עד 2016 ואילו ליאונל מסי יחתום על חוזה ארוך טווח עד 2018. חוזהו המקורי של קרלס פויול יפוג ב-2013 ואילו חוזהו של צ'אבי מסתיים ב-2014. המשמעות היא שפויול ישחק בברצלונה עד גיל 38, כאשר צ'אבי ישחק במועדון לפחות עד גיל 36 ויהיה שיאן ההופעות של המועדון עם 18 עונות רצופות במדי הבלאוגרנה.

לגבי מסי, חוזהו המקורי של השחקן מסתיים ב-2016 והוא יישאר במועדון לפחות עד גיל 31 וימשיך כנראה לשבור כל שיא אפשרי כשרק במחזור הליגה החולף מול אתלטיקו מדריד הוא כבש צמד והגיע למאזן בלתי נתפס של 90 שערים בשנת 2012.

על פי הדיווחים בתקשורת הספרדית, הארגנטינאי צפוי להרוויח במסגרת החוזה החדש כ-15 מיליון יורו לשנה לפני בונוסים, שכר שיהפוך אותו לשחקן בעל השכר השני הגבוה ביותר בכדורגל העולמי אחרי סמואל אטו, החלוץ הקמרוני שמשתכר כ-20 מיליון יורו לעונה באנזי' הרוסית. בחוזהו המקורי, מסי היה רק המשתכר התשיעי בכדורגל העולמי. אגב, קבוצה שתרצה לרכוש את מסי מברצלונה, תצטרך לשלם לקטאלנים כ-250 מיליון יורו, סכום השחרור שנקבע לשחקן.

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה חוגג שער. GettyImages
רק אטו ירוויח יותר ממני. מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully