וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיבוי של ידין בקישור האחורי: אדין צוצאליץ'

17.12.2012 / 11:42

הפיחות במעמד דמאו הוביל להחלטה חדשה בנוגע לקשר האחורי המחליף בחיפה. שחקן: "מכבי ת"א מניעה כדור הכי טוב בארץ"

מכבי חיפה תעלה למשחק הערב (שני) מול מכבי תל אביב (20:50, ערוץ 1) ללא קשר אחורי מחליף, מה שמחזק עוד יותר את ההערכה שג'ואל דמאו (שכשיר למשחק ולא נכלל בסגל) בדרך החוצה ואמור לעשות את דרכו לסכנין, הקבוצה היחידה בישראל שיכולה לקלוט אותו.

מתברר כי למאמן אריק בנאדו יש תכנית אחרת למקרה בו אביחי ידין ייפצע או יורחק. לראשונה העונה, עשוי אדין צוצאליץ' לשמש כקשר אחורי, בעוד שאנדריי פיליאבסקי יעלה מהספסל ויחליף אותו. "צוצאליץ' כבר שיחק בתפקיד הזה במדי פאניוניוס ומכיר אותו היטב", אמרו במועדון. בקרב קברניטי המועדון ישנם לא מעט דעות שגורסות כי צוצאליץ' צריך לשמש כגיבוי קבוע לידין.

בלם בית"ר ירושלים דומיניק גלאבינה מול שחקן מכבי חיפה אדין צוצאליץ'. מגד גוזני
צוצאליץ'/מגד גוזני

הקשר דלה ימפולסקי התאכזב לאחר ששמע שהוא לא בתוכניות למשחק, אך לא דבר כל הבהרה בעניין. כפי שכבר פורסם, בהנהלת מכבי נתניה רוצים מאוד לראות אותו חוזר הביתה אך במועדון לא הוחלט, לפחות בשלב זה, לשחררו.

לאחר המשחק תיקבע פגישה בין הצוות המקצועי לניהולי בנוגע לחלון ההעברות בינואר. ניצחון על מכבי תל אביב יצמצם את ההפרש לשמונה נקודות בלבד והשחקנים קיבלו הוראה שלא לדבר על חזרה לתמונת האליפות גם במקרה של ניצחון.

הקפטן יניב קטן חש הקלה בכאב, ונכון לשעות הבוקר הוא צפוי לפתוח. הקשר אייל גולסה קיבל חופש פעולה בחלק הקדמי, אך התבקש לגלות אחריות גם בחלק ההגנתי.

שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "מדברים על מה יקרה אם ההפרש יצטמצם, זה קרה גם בעונה שעברה לפני המשחק מול הפועל תל אביב, אבל תראו מה קרה. מכבי תל אביב מניעה את הכדור ועומדת על המגרש טוב יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. אנחנו משחקים בקריית אליעזר עם הקהל שלנו, וזה היתרון הגדול עבורנו". יציע 5 ב' יפתח לטובת אוהדי מכבי תל אביב. כמעט 14 אלף צופים יחזו בהתמודדות הערב, בהם כמעט 12 אלף ירוקים. נכון לשעה זו, פחות מ-200 כרטיסים נותרו בקופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully