וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קשר נוסף יצורף אם עידן ורד יזדקק לניתוח

16.12.2012 / 10:02

במקרה כזה אנדלובו יוקפא. בהתאחדות מאשרים: "בארץ, דמאו ישחק בסכנין או בחיפה". במועדון בדקו נתונים על שצ'פוביץ'

"ג'ואל דמאו ישחק בינואר הקרוב במכבי חיפה, בני סכנין או שיימכר לקבוצה בחו"ל. בישראל אין לו אופציות נוספות. אלה האפשרויות היחידות של מכבי חיפה במידה והיא אכן שוקלת את עתידו בקבוצה". כך אמרו הבוקר (ראשון) גורמים משפטיים בהתאחדות לכדורגל לאחר שהתברר כי זו אוסרת על הקשר ג'ואל דמאו לעבור לקבוצה נוספת העונה, בגלל מגבלות תקנוניות.

כזכור, בחיפה כבר בדקו את האפשרות להעביר את הקשר הצרפתי בכפוף למצבו הרפואי של תמיר כהן, אך אמש נחשף בוואלה! ספורט כי סעיף בתקנון הרישום קובע כי מכיוון ששיחק כבר בקבוצה נוספת העונה (נטל חלק בשני משחקי ליגה של סכנין סכנין, א"י) הוא יוכל לשחק רק במדיה עד תום העונה אם יוחלט לשחררו. אופציות נוספות: מעבר לקבוצה אחרת במדיה לא יוכל לשחק העונה או מכירה לקבוצה בחו"ל. בבני סכנין (ראו ידיעה נפרדת) מעוניינים בשחקן מאוד ורוצים לצרפו.

ג'ואל דמאו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חיפה, סכנין או חו"ל. דמאו/אדריאן הרבשטיין

ובעוד שההכנות למשחק מול מכבי תל אביב נמשכות, מתברר כי לאחר המשחק תיקבע ישיבה משותפת בין הצוות המקצועי לניהולי בנוגע לחלון ההעברות. בימים האחרונים עלה שמו של החלוץ הסרבי סטפן שצ'פוביץ' וייתכן מאוד שיעלה גם בפגישה. במועדון כבר אספו נתונים סטטיסטיים על השחקן וכזכור, הסקאוט אלון חרזי כבר המליץ לצרפו בקיץ לקבוצה. שצ'פוביץ' עושה חיל במדי פרטיזן בלגרד, כבש העונה שמונה שערים ולא פוסל חזרה לישראל. "לשצ'פוביץ' יש רקורד מרשים. השם שלו עלה, אבל בקרוב תיערך פגישה ויעלו עוד שמות", אישר אמש גורם במועדון.

כזכור, לאחרונה עלתה גם מועמדותו של שלומי ארבייטמן לחיפה ותיתכן פניה גם לגביו. אתמול עלתה אפשרות נוספת לקראת ינואר: צירוף קשר על חשבונו של דינו אנדלובו, במידה ויתברר שעידן ורד צריך לעבור ניתוח. הקשר אמור לקבל החלטה תוך מספר ימים. האפשרות הזאת עלתה לאור השינויים הרבים שנעשים בעמדה הזאת העונה, כשכעת משחק יניב קטן בתפקיד הזה.

שחקן הפועל עכו סטפן שצ'פוביץ'. ברני ארדוב
ישוב לישראל? שצ'פוביץ'/ברני ארדוב

אריק בנאדו, שרושם עד כה הצלחה גדולה בקבוצה, כבר הבהיר שהוא אינו מתכוון לערוך זעזוע בסגל. המאמן מתכוון לצרף לכל היותר שני שחקנים ולשחרר לכל היותר שניים, כשדמאו ועודד אלקיים הם השחקנים שהוזכרו כמועמדים לעזוב, בכפוף למצבם הבריאותי של אוראל דגני ותמיר כהן. אנדרי פיליאבסקי עשוי לבקש לעזוב ובסביבתו טוענים שלאחרונה התעניינו בו מספר קבוצות, כנראה מאוקראינה. לגבי אלקיים, הפועל חיפה רוצה את השחקן ובמכבי חיפה כבר בדקו אופציה להחזירו לאדומים.

היום יתברר האם הקפטן יניב קטן יהיה כשיר למשחק מחר מול מכבי תל אביב. השחקן התאמן אתמול, אבל עדיין לא כשיר. אם עידן ורד יצליח להשלים היום אימון מלא, אריק בנאדו יכלול אותו בסגל למשחק. בחיפה מבקשים מהקהל לנהוג באיפוק בכל הנוגע להתנהגות ביציעים. נגד הקבוצה עומד עונש רדיוס לשני משחקים על תנאי, בעבירה של התפרעות אוהדים, שהפעם תכלול גם הדלקת אבוקות. במידה ותירשם ביציע ג' התפרעות אוהדים, הוא ייסגר לשני משחקים בעקבות אירועי הדרבי. בעקבות הביקוש הרב לכרטיסים לקראת המשחק, עשויה הנהלת הקבוצה לפתוח את יציע 5 ב' לאוהדיה. כ-12 אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם באיצטדיון, כשבקופות נותרו כ-1500 כרטיסים, במחירים של 45-85 שקל.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
לא מתכנן שינויים גדולים בסגל. בנאדו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully