וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "דמאו חזק בתכניות, הכל תלוי במכבי חיפה"

במועדון העבירו מסר לקשר, שהגיע בשבת לדוחא. מרעי ואזורוב על הכוונת, אך הסיכויים נמוכים. עלי עוסמאן הפצוע ייבדק

one

בני סכנין העבירה מסר לג'ואל דמאו כי תקלוט אותו אם ישוחרר ממכבי חיפה. לפי גורמים במועדון, דמאו, שאף נכח במשחקה של סכנין אמש מול הפועל באר שבע (2:3), מעוניין לחזור לקבוצה כך שלא צפויות בעיות בעסקה. כזכור, בדיקת וואלה! ספורט גילתה כי אם דמאו ישוחרר ממכבי חיפה, הוא יוכל לשחק העונה רק בסכנין מאחר ותקנון ההתאחדות אוסר על שחקן לשחק בשלוש קבוצות שונות באותה עונה בליגה.

ג'ואל דמאו שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
חוזר לאדום? דמאו/אדריאן הרבשטיין

מאחורי הקלעים כבר החלו בסכנין להניע מהלכים בנוגע לקשר בן ה-25. בנוסף לדמאו, בסכנין ממשיכים לחפש מועמדים לחיזוק בחלק הקדמי, כשוויקטור מרעי הוזכר כמועמד. בסכנין אף גיששו אצל הפועל תל אביב בנוגע לשחקן, אך עם זאת במועדון לא אופטימיים כל כך לגבי הגעתו. אגב, באמצע השבוע שעבר בדקו בסכנין את האופצייה להחזיר את קוסטדין אזורוב מליארסה הבלגית, אך הבינו כי השחקן לא מעוניין לחזור וכי העלויות הכרוכות במהלך כזה גבוהות מאוד.

"ג'ואל חזק בתוכניות שלנו והכל תלוי במכבי חיפה", הסביר גורם בכיר בסכנין. "ויקטור גם מועמד, אבל לא נראה שיש סיכוי גבוה ולגבי אזורוב הרי שקשה להאמין שזה אפשרי", סיכם הגורם. גם יו"ר סכנין מוחמד אבו יונס התייחס לעניין ואמר לוואלה! ספורט: "אנחנו עובדים בכמה מישורים. לגבי דמאו אין משא ומתן, הוא שחקן של חיפה והם יחליטו לגביו. השניים האחרים מועמדים ויש לנו עוד שמות על הפרק".

בצד המקצועי נרשמה שביעות רצון גדולה מאוד מהניצחון אתמול ובעיקר מהיכולת במחצית השנייה. "הוכחנו שאנחנו לא קבוצה של 45 דקות", אמר אחד השחקנים. "היה חשוב לנו מאוד לנצח ועשינו את זה. השגנו קצת אוויר ועכשיו נצטרך להמשיך וליצור מומנטום". עלי עוסמאן זכה למחמאות על משחקו ובקבוצה יבדקו היום האם הוא נפצע בצורה חמורה או שמא יחזור מיידית לאימונים. ירו בלו צפוי לחזור לסגל במשחק הקרוב לאחר שהחלים מפציעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully