וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ג'ואל דמאו עשוי לחזור לבני סכנין

15.12.2012 / 21:00

ההתאחדות לא מאפשרת לקשר חיפה לעבור לקבוצה שלישית העונה. אם ישוחרר יוכל לעזוב רק לסכנין, שמעוניינת בשירותיו

קשר מכבי חיפה, ג'ואל דמאו, עשוי לחזור בקרוב מאוד לבני סכנין. הסיבה: ההתאחדות לכדורגל אינה מאפשרת למכבי חיפה להעבירו לקבוצה אחרת בישראל אם תחליט לשחררו בחודש ינואר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בחיפה כבר בדקו את האפשרות להעבירו לקבוצה אחרת בכפוף למצבו הרפואי של תמיר כהן. סעיף 13 א' (1) בתקנון הרישום של ההתאחדות לכדורגל קובע כי "במהלך התקופה שבין 1 ביולי לבין 30 ביוני של השנה הקלנדרית שאחרי, רשאי שחקן בקבוצה מקצוענית להירשם, בין בהעברה, בין בהשאלה או בין ברישום חדש, בלא יותר משלוש קבוצות שונות ולשחק רק בשתי קבוצות".

ג'ואל דמאו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ישוב לסכנין? ג'ואל דמאו/אדריאן הרבשטיין

בהמשך מבהיר התקנון כי "לא יילקח בחשבון שיתופו של שחקן במסגרת משחקי גביע הטוטו". מבט ברזומה של דמאו העונה מגלה כי הקשר הצרפתי שותף פעמיים העונה בהרכב בני סכנין בליגה, במשחקים מול הפועל באר שבע ומועדון ספורט אשדוד. יש לציין כי חיפה תוכל להעביר את דמאו לקבוצה אחרת כדי לפנות מקום לזר אחר, אך הוא לא יוכל לשחק באותה קבוצה עד תום העונה. גורם בכיר בחיפה אמר הערב: "ידוע לנו כי השחקן לא יכול לשחק בקבוצה שלישית, אך יחד עם זאת לא התקבלה כל החלטה בעניינו". יש לציין כי גורמים בבני סכנין אישרו כי הם מעוניינים לשאול את השחקן בינואר.

יניב קטן התאמן הבוקר עם הקבוצה, קיבל זריקה ועשוי לקבל זריקה נוספת ביום המשחק מול מכבי תל אביב (שני). בחיפה עדיין מעריכים שרק מחר יהיה ניתן לדעת האם קטן יהיה כשיר למשחק. אתמול ערכה הקבוצה אימון של שעה בלבד. המטרה היתה להוריד את הקצב לקראת האימון המסכם. על לוח המודעות של השחקנים נותרה הכתבה על סיפור הקריירה של פטריק ויירה בארסנל. שלומי אזולאי שנטש את אחד האימונים השבוע התאמן אתמול והסיכויים שישחק גבוהים. לירוי צעירי לא יתלבש למשחק בגלל פציעה, אבל קיים סיכוי שעידן ורד יישב על הספסל. ההחלטה תתקבל מיד לאחר האימון מחר. אוראל דגני, שצפוי לחזור רק בעוד מספר שבועות, לא יתלבש גם הוא.

יניב קטן, מכבי חיפה. קובי אליהו
תלוי בזריקות. יניב קטן/קובי אליהו

בעקבות הביקוש הרב לכרטיסים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, עשויה הנהלת הקבוצה לפתוח את יציע 5 ב' לאוהדי הקבוצה. ההחלטה תלויה במספר הכרטיסים שידרשו האוהדים. בכל מקרה, לא נראה שהקופות יפתחו ביום המשחק. כ-12 אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם באיצטדיון, כשבקופות נותרו כ-1,500 כרטיסים, במחירים של 45-85 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully