וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "זה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה"

מאמן סכנין היה מאושר אחרי הניצחון על הפועל ב"ש וההיחלצות מעל הקו האדום: "הוכחנו שאנחנו קבוצה שיודעת לחזור מפיגור"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

בני סכנין יכולה לנשום לרווחה. אחרי חמישה מחזורים ללא ניצחון וכשהיא נמצאת עם הגב אל הקיר, אירחה הקבוצה של שלומי דורה את הפועל באר שבע הלוהטת והשיגה ניצחון גדול של 2:3 אחרי שנקלעה לפיגור מוקדם במחצית הראשונה. הסכנינאים ניצלו את התיקו של הפועל רמת גן ועלו אל מעל הקו האדום בעקבות הניצחון הזה. הפועל באר שבע נעצרה אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים והיא תחפש ניצחון בכורה באצטדיון דוחא בהזדמנות אחרת.

שלומי דורה, מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"זה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה". שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

"זה היה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה". כך אמר בסיום המשחק שלומי דורה המאמן המאושר של סכנין. דורה התייחס לעובדה שקבוצתו חזרה מפיגור: "היום באנו עם הגב אל הקיר ומה שיותר חשוב בשבילי זה שחזרנו מפיגור וזה לא קרה לנו השנה".

דורה הוסיף: "קבוצות כבר סימנו אותנו כקבוצה שמתפרקת והיום הוכחנו שאנחנו קבוצה שיודעת לעמוד על המגרש. עשינו כמה שינויים שהוכיחו את עצמם ובסך הכל אני חושב שמה שניצח זה הנחישות, הרצון והרעב של השחקנים. הסיבוב הראשון היה זוועתי והתחלנו את הסיבוב השני ברגל ימין. חשוב לי מאוד היה לראות ששחקנים השקיעו ורצו ואני מקווה שנמשיך את היכולת הזו בסיבוב השני"

דורה התייחס גם לחזרתו הצפויה של החלוץ ירו בלו: "בלו עושה את השחקנים שלצידו יותר טובים. גם קאסום לידו פורח וזה יעזור לנו אבל אסור לשכוח שהוא חוזר אחרי חודש וייקח לו קצת זמן לחזור לעצמו".

שמעון הרוש, המגן השמאלי של סכנין שכבש ובישל בניצחון החשוב ונתן את משחקו הטוב ביותר העונה, אמר בסיום: "ניצחון מתוק אבל באמת שלא עשינו עדיין כלום. אנחנו צריכים לקחת עוד נקודות כדי להיחלץ מהתחתית. באנו למשחק הזה בלחץ גדול ואני שמח שניצחנו היום".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
שמעון הרוש, אחמד קאסום, שחקני בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
חגגו ניצחון יקר. שחקני בני סכנין בסיום/אדריאן הרבשטיין

בצד השני נרשמה כמובן אכזבה. הפועל באר שבע הגיעה למשחק אחרי 3 ניצחונות ליגה רצופים וארבעה ניצחונות בכל המסגרות, אך פגשה יריבה עיקשת שהפתיעה אותה.

"אני חושב שהפסדנו את המשחק במחצית הראשונה", אמר בסיום המשחק אלישע לוי והוסיף: "במגרש כזה קשה צריך לנצל הזדמנויות. לא ידענו לנצל ושילמנו על זה. איבדנו גם את סוארס וסכנין ניצלו את זה".

אלישע התייחס לחיסורים בהגנה: "בויאן מרקוביץ' היה מאוד חסר וגם סוארס שנפצע ובלעדיהם היה לנו קשה מאוד מול ההתקפה של סכנין. זו הייתה הזדמנות מצויינת עבורנו לקחת נקודות ולא ניצלנו אותה. אנחנו יכולים רק להתארגן למשחק הבא ובאמת שצריך להסתכל קדימה ולא להצטער על מה שהיה".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע עם קלמי סבן. אדריאן הרבשטיין
כבר חושב על המשחק הבא. אלישע לוי עם קלמי סבן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully