וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפיר אדרי: "עוד מוקדם בשבילנו לדבר על אליפות"

קשר בני יהודה מצנן את ההתלהבות לאחר הניצחון על עכו: "המטרה היא הפלייאוף העליון". קשר וחלוץ יגיעו בינואר?

one

הרבה זמן לא זוכרים בבני יהודה שמחה גדולה כמו זו שנראתה אמש (ראשון), אחרי הנצחון הדרמטי 1:2 נגד הפועל עכו בבלומפילד. שער ניצחון של סארי פלאח בדקה ה-94 נתן את האות להתפרצות שמחה אדירה של השחקנים ושל 2000 אוהדי הקבוצה שהגיעו למשחק. בקבוצה ציינו את חשיבות הניצחון, גם כי מדובר בניצחון שני רצוף ובעיקר כי הקבוצה הצליחה לגלות המון אופי, להפוך פיגור מוקדם ולהתאושש מהחמצת פנדל של פדרו גלבאן בדקה ה-86.

שחקני בני יהודה, פדרו גלבאן, כפיר אדרי. ברני ארדוב
היה חייב לו. אדרי ופדרו גלבאן/ברני ארדוב

שביעות רצון גדולה נרשמה גם מהעובדה שבחצי השעה האחרונה, בה היטיבה הקבוצה לשחק וביצעה את המהפך, שיחקו על הדשא שלושת הצעירים סתיו פיניש, גיל יצחק ואמיר עגייב, בוגרי קבוצת הנוער, שמקבלים יותר ויותר דקות לאחרונה במדי הקבוצה הבוגרת. לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר, ינסו בצוות המקצועי להתחזק בקשר נוסף וחלוץ, ככל הנראה זר, שיגיעו במקומם של ניר נחום ואדם הרפקה שמאכזבים ולא מצליחים להשתלב במערך של דרור קשטן.

"התגעגעתי לכבוש שערים. זה כיף להבקיע, הייתה לי תקופה ששיחקתי גם בחלק ההתקפי", אמר כובש שער השוויון, המגן כפיר אדרי, שאיבוד כדור שלו הביא לשער היתרון לזכות עכו. "אין הרגשה טובה יותר מלהבקיע שער. זה שטעיתי ואחרי זה כבשתי עושה את זה יותר מתוק. במחצית סחבתי איתי משקל קצת עודף כי לא נעים לעשות טעות, אבל כשמנצחים אז לא זוכרים את הטעות. אם חלילה היינו מפסידים, הטעות הזו הייתה מלווה אותי בשבוע הקרוב בוודאות. עכשיו לא זוכרים את הטעות, זוכרים את התוצאה", אמר הקפטן הוותיק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דרור קשטן, מאמן בני יהודה. קובי אליהו
עדיין מעוניין בחיזוק. דרור קשטן/קובי אליהו

אדרי התייחס לבישול שקיבל מפדרו גלבאן והוסיף בחיוך: "הוא חייב לי, אני שנתיים נותן לו והוא צריך להחזיר לי פעם אחת. אני חושב שזה ניצחון מתוק מאוד. הגיע הזמן שגם אנחנו ננצח פעם בדקות האחרונות. הניצחון הזה מקפיץ אותנו למעלה, היה חשוב שוב פעם לייצר רצף כי אנחנו רואים עד כמה הטבלה צמודה ומה המשמעות של ניצחון. אנחנו צריכים להמשיך".

המגן נשאל לסיום האם בני יהודה יכולה להצטרף למירוץ האליפות והשיב: "בני יהודה לא צריכה לדבר על אליפות בשלב כזה של העונה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד כל הזמן. המטרה שלנו היא קודם כל להגיע לפלייאוף העליון ולאחר מכן להיאבק על כרטיס לאירופה. מוקדם לדבר על מושגים כמו אליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully