וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "חיברנו שני ניצחונות, אז יצאנו מהמשבר?"

מאמן בני יהודה חגג את ה-1:2 הדרמטי על הפועל עכו: "הצדק ניצח, שלטנו בכל המשחק". שמעון הדרי לא הגיע להתראיין

דרמה גדולה התחוללה הערב (ראשון) באצטדיון בלומפילד, כאשר בני יהודה נזקקה לשער ניצחון של סארי פלאח, חמש דקות בתוך תוספת הזמן שהעניק לזהובים 1:2 על הפועל עכו. עוד קודם לכן אוהד קדוסי העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-44 וכפיר אדרי איזן בדקה ה-74.

שלוש דקות לסיום, הדף שוער עכו דודו גורש כדור עונשין מ-11 מטר של פדרו גלבאן, ומיד לאחר מכן תמיר כחלון הורחק בכרטיס אדום ישיר. בעקבות הניצחון, בני יהודה טיפסה למקום הרביעי בטבלה, בעוד עכו סופרת משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון והיא במקום העשירי.

סארי פלאח, שחקן בני יהודה מול יובל שבתאי, שחקן הפועל עכו. קובי אליהו
שער ניצחון דרמטי. פלאח מול יובל שבתאי/קובי אליהו

מאמן בני יהודה, דרור קשטן, היה מרוצה מאוד בסיום, ואמר: "היה משחק מותח. שלטנו באופן בלעדי בכל המשחק. בניגוד למהלכי המשחק, הם הובילו משגיאה שלנו. הצדק ניצח. גם ניצחנו וגם החמצנו פנדל. זה ניצחון מתוק בדקה ה-90. זה ששגה החזיר וגם פדרו נתן אסיסט לשער הניצחון. חיברנו שני ניצחונות, אז עכשיו יצאנו מהמשבר?"

המאמן הוותיק המשיך: "אנחנו צריכים להמשיך באותו קצב ומומנטום שבו אנחנו נמצאים עכשיו. אני חושב שהקבוצה מתפקדת היטב, אנחנו עומדים טוב על המגרש ומקשים על הקבוצה היריבה לפתח את המשחק, ואנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים בחלק הקדמי. אנחנו מגיעים להרבה מצבים, וצריך רק את הרגל המסיימת, ואז לא נצטרך לחכות לדקה ה-90".

דרור קשטן, מאמן בני יהודה. קובי אליהו
יכול לחייך. קשטן/קובי אליהו

על העובדה ששילב מספר צעירים כמו גיל יצחק וסתיו פיניש ורוסלן ברסקי, אמר המאמן: "אני לא מתלונן, תמיד יעלו 11 שחקנים. אנחנו מתמרנים עם מה שקיים. יש שחקנים צעירים בבני יהודה שמתדפקים ומשתלבים לאט לאט. זה כיף לי כמאמן לשלב שחקנים צעירים. יש תהליך ששחקן צריך לעבור, והחיפזון מהשטן. הרצון של אוהד או פרשן כזה או אחר או אנשים אחרים לראות שחקן כזה או אחר בהרכב, הסבלנות תשתלם להם ולשחקן".

על המשך העונה של בני יהודה אמר קשטן: "יהיה מאבק גם על הפלייאוף העליון וגם מאבק על אירופה. כרגע נראה שהפועל ומכבי תל אביב הן ראש החץ במאבק על האליפות, אבל אף אחד לא ציפה בעונה שעברה שקרית שמונה תזכה באליפות. בני יהודה בשני המשחקים האחרונים משחקת כלבבי באחריות ועם מוטיבציה, היא מאוד מאורגנת וממושמעת. כולם עושים את תפקידם וככה אני אוהב לראות את הקבוצה שלי. אני מקווה שהדברים יימשכו ככה".

שמעון הדרי, מאמן הפועל עכו. קובי אליהו
לא שקט בכלל בעכו. הדרי/קובי אליהו

מי שלא התייצב אל מול המיקרופונים לאחר סיום המשחק הוא מאמן הפועל עכו שמעון הדרי, שראה את הקבוצה שלו לא מצליחה לנצח פעם נוספת. בעקבות היעדרותו של הדרי, הקבוצה צפויה להיקנס אחרי שהמשקיף ציין את האירוע בדו"ח.

איציק טוויזר, עוזר מאמן הפועל עכו, דיבר במקומו, ואמר: "אני חושב ששיחקנו משחק טוב. עמדנו נכון על המגרש ותיקו היה משקף את האירועים שהתרחשו במגרש. אני לא רוצה לבקר את השופט, אנחנו מתרכזים בכדורגל ואני חושב שהיינו ראויים לתיקו לפחות. עכו מגיעה לכל משחק כדי לנצח. עמדנו טוב ורצינו לנצח. לצערנו קיבלנו שער בדקות האחרונות. מגיע שאפו לשחקנים שהשקיעו ונלחמו. צריך לזכור ששיחקנו שלושה משחקים בשמונה ימים".

על סף השבירה הנמוך של עכו, אמר טוויזר: "גם נגד באר שבע קיבלנו שער בדקות האחרונות וגם היום נגד בני יהודה. יכול להיות שזה משהו מנטלי שצריך לעבוד עליו, ונסיק את המסקנות בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully