וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 1:2 דרמטי לבני יהודה על הפועל עכו

מערכת וואלה! ספורט

16.12.2012 / 20:55

אוהד קדוסי העלה את עכו ליתרון (44) אבל כפיר אדרי (74) וסארי פלאח (90) ביצעו מהפך. כחלון הורחק, גלבאן החטיא פנדל

one

רק 1,500 אוהדים הטריחו את עצמם למשחק בין בני יהודה להפועל עכו, אך אלו שהגיעו ראו דרמה גדולה שבסיומה ניצחה בני יהודה 1:2. האורחים הגיעו למשחק הזה ברצף של שבעה משחקים ללא ניצחון והובילו עד הדקה ה-74 בזכות שער של אוהד קדוסי בדקה ה-44. כשהיה נדמה שעכו מחוללת הפתעה ויוצאת עם שלוש נקודות מהמשחק הזה, החלה הדרמה הגדולה.

כפיר אדרי היה זה שהשווה בדקה ה-74 לאחר בישול יפה של פדרו גלבאן ונתן את האות למתקפה של הזהובים. בדקה ה-87 נפסק פנדל לבני יהודה לאחר נגיעת יד ברחבה של פידליס, אך פדרו גלבאן החטיא. הזהובים לא נשברו והמשיכו לתקוף. רק דקה לאחר מכן הורחק תמיר כחלון אחרי עבירה גסה על כפיר אדרי. הקבוצה של דרור קשטן התעודדה מההרחקה והצליחה לכבוש בסופו של דבר שער ניצחון דרמטי 5 דקות בתוספת הזמן (!). פדרו גלבאן הגביה קרן, הגנת עכו לא הרחיקה טוב, וסארי פלאח דחק מקרוב והעניק שלוש נקודות יקרות מפז לבני יהודה. איזו דרמה בבלומפילד.

דדי בן דיין, שחקן הפועל עכו מול איציק עזוז, שחקן בני יהודה. קובי אליהו
חזר להרכב של עכו. דדי בן דיין מול איציק עזוז./קובי אליהו

הניצחון השני ברציפות של הזהובים העלה אותם באופן זמני עד למקום הרביעי בטבלה ולמרות שהציגו יכולת לא משכנעת ונהנו ממזל, הזהובים בהחלט יכולים להיות מעודדים ממצבם בטבלה וההתקרבות שלהם לצמרת. ומה נאמר על הפועל עכו? הקבוצה של שמעון הדרי מחברת שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון והיא מרגישה היטב את הלחץ בתחתית כאשר שתי נקודות בלבד מפרידות בינה לבין הקו האדום. לא מן הנמנע כי בהנהלת המועדון יחליטו לבצע זעזועים בקרוב בעקבות המצב אליו הוא נקלע.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דרור קשטן, מאמן בני יהודה. קובי אליהו
ראה את קבוצתו נקלעת לפיגור מוקדם. דרור קשטן/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 1: רועי ריינשרייבר הוציא את המשחק בבלומפילד לדרך. כ-1,500 צופים הגיעו לאצטדיון.

דקה 3: ננאד מרינקוביץ' נשלח בכדור ארוך שהציב אותו באחד על אחד עם דודו גורש, אבל הסרבי בעט לא מספיק חזק, ודודו גורש הדף מצוין.

דקה 11: איציק עזוז הסיט כדור בראש לעוז ראלי, שהגביה מימין לפינה השמאלית של הרחבה, שם שלו מנשה עמד ובעט מהאוויר כדור לא מדויק החוצה.

דקה 27: כמעט הראשון של בני יהודה. מרינקוביץ' התנהל בצד שמאל, הכניס כדור לכפיר אדרי, שיישר למרכז, וגלבאן מנקודת הפנדל בעט כדור שפגע במשקוף והורחק לקרן.

דקה 29: אימורו לוקמן שלח כדור עומק לאוהד קדוסי, דלה איינוגבה יצא לקראתו ונראה נוגע בכדור מחוץ לרחבה. ריינשרייבר יכל להרחיק את השוער, אבל הסתפק בצהוב ופסק על בעיטה חופשית לעכו על קצה הרחבה.

אוהד קדוסי, שחקן הפועל עכו חוגג שער עם דדי בן דיין. קובי אליהו
חוגגים שער יתרון שלא הספיק. אוהד קדוסי עם דדי בן דיין/קובי אליהו

דקה 44: גול! כפיר אדרי ניסה להתחכם ליד נקודת הקרן ואיבד את הכדור לשניר משען, שחדר לרחבה והעביר כדור רוחב למרכז, וקדוסי גלגל כדור שטוח לפינה. 0:1 מפתיע להפועל עכו.

דקה 45: פדרו גלבאן סובב כדור חופשי 25 מטרים אלכסונית. הכדור עבר את ההגנה וחלף ליד הקורה. הקהל של בני יהודה צעק "מאמן פחדן" וקרא בשמו של אמיר עגייב.

דקה 50: עוז ראלי הכניס כדור מצוין לננאד מרינקוביץ', אבל הבעיטה של הסרבי מחוץ לרחבה חלפה ליד השער של גורש.

דקה 55: פריצה אדירה של כחלון על הקו הימני הסתיימה עם חדירה לרחבה, עד שהקשר ספק הופל ברחבה. ריינשרייבר סימן להמשיך לאכזבתו הרבה של הקשר.

דקה 58: סתיו פיניש התנהל עם הכדור במרכז המגרש וניסה להפתיע את גורש מ-25 מטר, אבל פספס את המסגרת.

דקה 74: גול! עוז ראלי הגביה כדור מצד ימין אל הרחבה ומצא את גלבאן שהדביק אותו, הסתובב והניח כדור לאדרי שמקרוב בעט כדור מקרוב לרשת העליונה. 1:1

דקה 87: פנדל! לבני יהודה. פידליס נגע ביד ברחבה אחרי הגבהה של עזוז מימין. פדרו גלבאן ניגש לבעיטה, גורש עצר. מזל גדול להפועל עכו.

דקה 88: כרטיס אדום! תמיר כחלון הורחק באדום ישיר אחרי עבירה גסה על כפיר אדרי.

דקה 92: גיל יצחק שיגר טיל אדיר מתוך הרחבה, אבל גורש הדף מצוין ומנע שער ניצחון מבני יהודה.

דקה 95: גול! גלבאן הגביה קרן, הגנת עכו לא הרחיקה טוב, וסארי פלאח דחק מקרוב. 1:2 לבני יהודה.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז (אדם הרפקה, 90) גל כהן, סארי פלאח, כפיר אדרי, רוסלן ברסקי (גיל יצחק, 54), סתיו פיניש, עוז ראלי, שלו מנשה (אמיר עגייב, 66), פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ'.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, משה מישאלוב, דימקאו פידליס, דדי בן דיין, אימורו לוקמן, אמייה טגה, גיא דיין, (דייויד גומז, 78), תמיר כחלון, יובל שבתאי, אוהד קדוסי (שגיב כהן, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully