וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן הבהיר לערן לוי: "לא נשחרר אותך בינואר"

מאמן בית"ר ירושלים שוחח עם הקשר ויישר עמו את ההדורים. שחקנים: ”הקהל חושב שצריך לנצח כל משחק, שכחו איפה היינו”

one

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן שוחח היום (שני) אחר הצהריים עם ערן לוי. כזכור, לוי הוחלף אתמול בדקה ה-39 במהלך ה-2:2 של בית"ר מול קרית שמונה, ונראה מצוברח על הספסל. גם האוהדים הגיבו בשריקות בוז למהלך, והיום בקבוצה עסקו בעיקר בחשש ממתיחות בין הקשר למאמן.

היום המאמן שוחח עם ערן לוי והבהיר בפניו שאין לו שום כוונה לשחרר אותו בינואר. לטענת השריף, אם הוא רוצה לחזק את בית"ר, זה בנוסף לערן לוי, ולא במקומו. המאמן הסביר ללוי למה החליף אותו לפני המחצית והבהיר שלא הייתה לו כוונה להשפיל אותו.

מוקדם יותר הבוקר אלי כהן לא אהב את העיסוק המוגבר בעניין ואמר ש"בכל פינה מנסים לחמם את העסק. זאת הייתה החלטה מקצועית בגלל אכזבה מדברים שביקשתי ממנו לעשות. כעסתי עליו ולכן הוצאתי אותו, לא התעסקתי באיזו דקה זאת. לא ניסיתי להשפיל את ערן לוי, אין לי כוונה לשחרר אותו בינואר ואנחנו ממשיכים הלאה".

כהן הוסיף: "אנחנו עושים משהו מדהים השנה בבית"ר ואם יש לנו דברים לפתור, נעשה את זה בתוך המועדון. יש מלחמת עולם על הפלייאוף העליון ובזה נתעסק. יש לנו יריבות חזקות שצפויות להתחזק בינואר ואנחנו נותנים הכל על המגרש עם סגל צעיר ומצומצם. רואים את הסיפוק של הקהל".

ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים (שמאל). ברני ארדוב
לוי/ברני ארדוב

אחד הגורמים במועדון שהתערב בגזרה היה היו"ר איציק קורנפיין, שעזר להרגיע את העניינים בגזרה ולהביא לשקט. שחקנים בקבוצה לא אהבו את הקללות מהיציעים אתמול ואמרו: "אנחנו בעונה מדהימה, הטירוף של הקהל הוא היתרון שלנו על כל הליגה. נהיה חלק בקהל שחושב שאנחנו צריכים לנצח כל משחק וששכח איפה היינו. אנחנו צריכים את התמיכה שלהם בכל מצב, זה הסוד של הקבוצה השנה, האחדות של הקהל עם הקבוצה. גם מה שעושים לעמית בן שושן לא במקום. הקהל צריך לתת גב לשחקנים. כולם פה יורקים דם כדי לשמח אותם והגב שלהם זה הדבר הכי חשוב במועדון הזה".

בית"ר יצאה הבוקר ליומיים של טיפולים ומנוחה בבית מלון בנתניה. השחקנים יגיעו היום בצהריים לחמי געש ולאחר מכן ישתתפו באירוע של המלון בערב. מחר תערוך הקבוצה אימון במגרשה של טוברוק ובערב תחזור הביתה. דריו פרננדס נראה תשוש אחרי המשחק אתמול ואמר: "היה משחק קשה. הקבוצות ברמות האלה שוות לנו פחות או יותר וזה מאבק קשה מאוד, כשלמי שיהיה את האופי החזק יותר ינצח. אני לא יכול לתאר במילים מה הקהל עושה לי עם כל האהבה הזאת, זה גורם לך לתת עוד 20 אחוז גם כשכואב ואתה מרגיש פצוע".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully