וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "כשאני נותן הוראות, שחקן צריך לבצע אותן"

מאמן בית"ר הסביר את החילוף המוקדם של ערן לוי מול קרית שמונה, קורנפיין צפוי להתערב, השחקן מאוכזב: "אני לא ילד"

one

בית"ר ירושלים ועירוני קרית שמונה סיפקו הערב (ראשון) משחק טוב מאוד, אבל אף אחת מהן לא השיגה את שלוש הנקודות. השתיים נפרדו ב-2:2 דרמטי מאוד, לאחר שהקבוצה של אלי כהן עלתה ליתרון מוקדם מראשו של אבי ריקן, האורחת ביצעה מהפך בזכות שערים של סינטיאהו סלליך ואופיר מזרחי, אך חן עזריאל כבש וקבע 2:2 בסיום. אחד האירועים המרכזיים שנרשמו באצטדיון המושבה, אליו נדדה בית"ר בשל עונש רדיוס, היה חילופו של ערן לוי בשלב מוקדם של המחצית הראשונה.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אני צריך קצב של משחק". כהן/ברני ארדוב

המאמן אלי כהן התייחס לחילופו המוקדם של ערן לוי ואמר: "תפסיקו לדשדש בדברים האלה. אני צריך קצב של משחק. כשמתאים לי, אני מכניס שחקנים שיניעו את הכדור ויגרמו למשחק לשטוף. לא משנה באיזו דקה מתבצע החילוף, אני נותן הוראות לשחקן והוא צריך לבצע אותן".

השריף התייחס גם לשאלה האם חילופו נועד על מנת לגרום ללוי לרצות לעזוב את בית"ר בינואר: "אין לי שום כוונה לשחרר או להחליף אותו בינואר. זה נכון שאני רוצה חלוץ וזה בנוסף לערן. לא הייתי מרוצה ממנו מקצועית וזה הכל. מה השטויות האלה? אם הייתי חושב על זה הייתי שם אותו על הספסל ופותח עם גלאבינה. הייתי מאוד מרוצה ממנו בנתניה ואמרתי שהוא היה חסר נגד מכבי. אנשים מנסים להכניס לו שטויות לראש, הוא חלק מהקבוצה בדיוק כמו כל אחד אחר".

ערן לוי היה מאוד מאוכזב מהחילוף שלו ואמר לשחקנים בקבוצה: "גם אם הוא היה מאוכזב ממני אפשר היה לחכות למחצית. אני לא ילד בן 18. מגיע לי יחס נורמלי בבית"ר". בסיום המשחק הוא פנה לאיציק קורנפיין וביקש לשוחח איתו, יושב הראש צפוי להתערב בסוגיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים (שמאל). ברני ארדוב
"גם אם הוא היה מאוכזב ממני אפשר היה לחכות למחצית". לוי/ברני ארדוב

כהן הוסיף אחרי המשחק: "אני מאוכזב שלא ניצחנו, כי הייתה פה תצוגת כדורגל נפלאה וזה בזכות שחקני בית"ר. חטפנו שער משום מקום ובדיוק מכיוון הפוך. הפעלנו לחץ, אבל אין מה לעשות שיחקנו נגד קבוצה חזקה מאוד, האלופה. הקהל נהנה ממשחק אטרקטיבי וראה ארבעה שערים".

מאמן קרית שמונה ברק בכר: "אני מרוצה מהמשחק וברור שמאוכזב מהתוצאה. כבר לפני המשחק אמרתי שמדובר בשתי קבוצות שמשחקות כדורגל, מאוד דינמיות וידעתי שיהיה משחק טוב. זה מאכזב כי הייתה לנו הזדמנות לעשות את ה-1:3 והחמצנו, אבל אני לוקח הרבה דברים טובים מהמשחק".

בכר התייחס למשחק המצוין של דרקו טאסבסקי ואמר: "דרקו טאסבסקי בתקופה טובה כבר זמן רב, הוא משדרג את הקבוצה, אין הרבה שחקנים כמוהו. אני מקווה שנמשיך לשחק כדורגל טוב וננצח בהמשך".

טאסבסקי עצמו אמר: "זה קצת מאכזב, אבל זה גם טוב לנו כי בית"ר קבוצה טובה והיא שיחקה טוב. יש לה קהל טוב שהחזיר אותה למשחק, אבל גם בשבילנו זו הייתה תוצאה טובה. היה לנו קשה מאוד כי שיחקנו גם בליגה האירופית וזה היה יותר מדי. עכשיו זה קל יותר ואם נמשיך לשחק כך, נוכל לחזור להיות בצמרת. אני מאמין שאנחנו יכולים לזכות שוב באליפות העונה. אם נמשיך כך, למה לא? הכל אפשרי".

עופר מזרחי עוזר מאמן עירוני קרית שמונה (שמאל) עם מאמן הקבוצה ברק בכר. ברני ארדוב
"מרוצה מהמשחק ומאוכזב מהתוצאה". בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully