וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 2:2 בין בית"ר ירושלים לעירוני קרית שמונה

מערכת וואלה! ספורט

16.12.2012 / 22:11

משחק מצוין במושבה: ריקן כבש (2), סלליך השווה בשער ענק (17) ומזרחי הפך (53). עזריאל קבע חלוקת נקודות (61)

one

במחזור הראשון של העונה עירוני קרית שמונה, האלופה הטרייה, כבשה בתוספת הזמן והשיגה 2:3 על בית"ר ירושלים. מאז ועד הערב (ראשון) שתי הקבוצות ידעו לא מעט תהפוכות, אבל כששתיהן נפגשו שוב, הפעם במושבה במה שהיה משחק הרדיוס השני והאחרון של בית"ר, זכר לפגיעת המצת בקוון המשחק מול מכבי חיפה, הן שוב סיפקו אקשן וסיימו ב-2:2. אבי ריקן (2) וחן עזריאל (61) כבשו לבית"רים, סינטאיהו סלליך (16) ואופיר מזרחי (53) היו אחראים למהפך הזמני.

אבי ריקן שחקן בית"ר ירושלים (ימין) מול אלעד גבאי שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
איזה שחקן! ריקן שוב חוגג/ברני ארדוב

ערב מעניין מאוד היה במושבה, כשבית"ר ירושלים עולה ליתרון תוך 97 שניות, כששוב אבי ריקן אמון על מלאכת הכיבוש. ערן לוי, שבישל לריקן את השער, הוחלף כבר אחרי 40 דקות ויצא בעצבים רבים, כאשר גם הקהל הבית"רי שמילא את יציעי המושבה, לא אהב כלל את החילוף. עוד קודם לכן, סינטיאהו סלליך השווה בשער פנטסטי ועם פתיחת המחצית השנייה אופיר מזרחי הצעיר הראה את יכולותיו פעם נוספת, עם ביצוע מלוטש ומהפך. היתרון של האלופה לא החזיק יותר מדי זמן וחן עזריאל השווה בשער נאה משלו, כדי לקבוע חלוקת נקודות.

בסופו של יום, שתי הקבוצות יכולות להיות מרוצות מהיכולת ואם שתי התל אביביות לא יתחילו לצבור נקודות, הן יהיו מאוימות גם על ידי בית"ר וקרית שמונה. האלופה תארח במחזור הבא את מכבי חיפה למשחק גדול, בית"ר נוסעת למשחק חוץ מול הפועל באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים (שמאל). ברני ארדוב
ערן לוי, משמאל למעלה, לא אהב את החילוף המוקדם שלו/ברני ארדוב

מחצית ראשונה:

דקה 2: גול! איזו פתיחה למשחק הזה. 97 שניות מהשריקה הראשונה, ערן לוי הגביה כדור חופשי ואבי ריקן, מי אם לא הוא, הכניס את הראש ונגח לפינה. 0:1 לבית"ר.

דקה 16: הזדמנות ראשונה לאורחים. מאטוביץ' הגביה, מגרלשווילי הרחיק רע ומזרחי בעט את הכדור הקופץ, ממצב נהדר, לשמיים.

דקה 17: גול! עכשיו זה נכנס. הגנת בית"ר שוב לא הסתדרה עם כדור שטייל באזור המסוכן, רוצ'ט הקפיץ לסלליך וזה שלח בעיטה נפלאה למשקוף ופנימה. שער גדול, 1:1 במושבה.

דקה 36: עוד כדור חופשי של ערן לוי, הפעם עבר את כולם ופגע בקורה הרחוקה. הריבאונד נחת על הראש של בראשי, שמשני מטרים שלח החוצה. איזו החמצה.

דקה 40: ערן לוי, שספג צהוב והיה עצבני, הוחלף באופן מפתיע עוד לפני המחצית בדומיניק גלאבינה.

דקה 45: רגע לפני המחצית, פרננדס ניסה מחוץ לרחבה ולא היה רחוק מהמסגרת.

שחקני עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
האלופה חזרה בצורה נהדרת/ברני ארדוב

מחצית שנייה:

דקה 46: ריקן כמעט כבש את שער העונה, חצי דקה מפתיחת המחצית. הקשר האנרגטי ניסה כדור מהאוויר מזווית קשה, עמוס התעופף היטב והדף.

דקה 53: גול! מהפך גדול של האלופה. טאסבסקי הכניס כדור עומק מצוין, אופיר מזרחי לא היה בנבדל, עקף את הרוש וגילגל פנימה מול הרשת החשופה. 1:2 לקרית שמונה.

דקה 58: בית"ר איבדה כדור בקרן וקרית שמונה יצאה למתפרצת מהירה, בסיומה סלליך החופשי לא הצליח לבעוט כמו שצריך, ממצב קורץ בתוך הרחבה.

דקה 61: גול! עוד שוויון במושבה. בן שושן מסר לעזריאל, שהסתובב על צדק ומ-16 מטרים שלח כדור לא חזק, אבל מאוד מדויק לפינה. 2:2.

דקה 62: המבשל, בן שושן, פינה את מקומו לסטיבן כהן, שעורך הופעה מחודשת בבית"ר.

דקה 64: חלפו שתי דקות ואלי דסה יצא לטובת שי חדד. אלי כהן השלים את כל שלושת החילופים שלו בשלב מוקדם ויקווה לא להתחרט על כך.

דקה 90: איזו החמצה של אבוחצירא. טאסבסקי שלח את מאטוביץ', שהעביר לרוחב והחלוץ נבלם לקרן משלושה מטרים.

הרכבים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה (שי חדד, 64), מתן בראשי, דינו שקבורץ, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דריו פרננדס, אבי ריקן, עמית בן שושן (סטיבן כהן, 62), חן עזריאל, ערן לוי (דומיניק גלאבינה, 40).

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי (ליאור לוי, 74), שיר צדק, בן והבה, דושאן מאטוביץ', דרקו טאסבסקי, דן איינבינדר, אדריאן רוצ?ט (בריאן חרסיסיץ', 69), סינטאיהו סולליך, אופיר מזרחי (אחמד עאבד, 79), שמעון אבוחצירא.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הרדיוס לא הפריע לאוהדי בית"ר למלא את המושבה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully