וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: וויליאם סוארס סובל ממתיחה במפשעה

במועדון מרוצים שלא מדובר בקרע. אלונה ברקת אישרה להחתים חלוץ. גבאי: "חיכיתי הרבה זמן לגול, ספגנו והכל התהפך"

one

וויליאם סוארס סובל ממתיחה במפשעה ולא מקרע כפי שחששו במועדון, כך העלתה בדיקה שעבר השחקן הבוקר (ראשון). הבלם הברזילאי שנפצע במהלך המשחק בסכנין והוחלף בדקה ה-64. בבאר שבע חששו שהשחקן ייאלץ להיעדר תקופה ארוכה, אך הבדיקה העלתה תוצאות מעודדות. סוארס ינוח בימים הקרובים וכרגע לא ברור האם יהיה כשיר למשחק הליגה מול בית"ר ירושלים ביום ראשון הבא.

במועדון נרשמה אתמול אכזבה גדולה. הקבוצה של אלישע לוי יכולה הייתה לטפס אתמול למקום המוביל לפלייאוף העליון, בידיעה שכל תוצאה במשחק בין בית"ר ירושלים לקרית שמונה תשאיר אותה שם, אבל ההפסד 3:2 לסכנין קלקל את התכניות. לאחר המשחק אתמול נשמעה ביקורת מתונה על משחק ההגנה, משום שבויאן מרקוביץ' שנעדר וסוארס שיצא מאוד חסרו לקבוצה. המטרה הראשונה של המועדון בעונה הבאה תהיה לצרף בלם ישראלי בעל שיעור קומה, כשעודד גביש ובויאן מרקוביץ', אם יישאר, יתמודדו איתו על מקום נוסף בהרכב. פטריק אוסיאקו היה אמור להיכנס אתמול כמחליף, אבל המצב במגרש אילץ את אלישע לוי לבצע חילופים התקפיים יותר. סיראז' נאסר עדיין מאכזב את הצוות המקצועי וכל עוד לא יחול שיפור בתפקודו על המגרש, הוא ימשיך לשבת על הספסל.

דובב גבאי שחקן הפועל באר שבע (מימין) מול שמעון הרוש שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
שערים ראשונים בליגה. גבאי/אדריאן הרבשטיין

אלישע לוי ינסה לקדם החתמת חלוץ בעל שיעור קומה לקבוצה ומקבל אור ירוק למהלך מהבעלים, אלונה ברקת, שהגדילה העונה את תקציב הקבוצה ולא תמנע את המשך התהליך שמנסה לבנות המאמן: עונה שקטה שתחזיר את הקבוצה לתודעה, במטרה לשדרג אותה בעונה הבאה. המטרה הראשונה היא לצרף חלוץ זר, אבל גם אופציית ויקטור מרעי נבדקת. לוי רוצה חלוץ תשע, ולא יתפשר על שחקן כנף. המספרים של מרעי מונעים כרגע מבאר שבע להיכנס למשא ומתן איתו והוא נמצא בעדיפות שניה.

שם נוסף שעלה השבוע: חלוץ נבחרת ווילס ומכבי תל אביב, רוברט ארנשו, שמחזיק בסעיף יציאה בחודש ינואר, אך במועדון מעדיפים לחפש חלוץ שנמצא בכושר טוב יותר. במהלך השבוע שלפני המשחק ביקרו במועדון את העובדה שדובב גבאי עדיין לא כבש בליגה. אחרי הצמד אתמול, במועדון סבורים שהשחקן ייכנס לתקופה חדשה, אבל זה לא מונע מאלישע לוי להתחזק. גבאי יתמודד על חולצת ההרכב עם החלוץ שיגיע.

"חיכיתי הרבה זמן לכבוש בליגה והיה חשוב שאם זה קורה גם נשיג את הנקודות. לצמד הזה יש טעם חמוץ מאוד", אמר החלוץ אתמול. "נכנסנו טוב למשחק אבל ספגנו והכל התהפך, אבל אין לנו זמן לבכות על זה. יש לנו חוב גדול לאוהדים שליוו אותנו עד סכנין. ננסה לפצות אותם". ביום שלישי תארח הקבוצה את קריית שמונה בגביע הטוטו, עם יתרון של שער מהמשחק הראשון, בסוף השבוע היא תארח את בית"ר ירושלים. "אם ננצח את בית"ר, נתקן את העוול שנעשה בסכנין", סיכמו במועדון.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully