וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 2:3 את הפועל באר שבע

מערכת וואלה! ספורט

15.12.2012 / 22:00

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, בני סכנין גברה 2:3 על הפועל באר שבע במשחק דרמטי. הרוש, קאסום וגנאים קבעו מהפך

one

הפועל באר שבע התארחה הערב (שבת) אצל בני סכנין כשהיא במומנטום מצוין ואחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים, אבל הקבוצה של שלומי דורה לא התרגשה מהסטטיסטיקה הזו והכניעה את הקבוצה של אלישע לוי עם 2:3 דרמטי בדוחא באחד מהמשחקים הכי מעניינים שנראו העונה בליגת העל, ועל הדרך עלתה מעל הקו האדום.

הסכנינאים הפכו פיגור מוקדם של 1:0 ליתרון של 1:3 כששני הכוכבים הגדולים של הקבוצה בניצחון הזה היו שמעון הרוש ואחמד קאסום. דווקא דובב גבאי היה זה שהעלה את באר שבע ליתרון מוקדם בדקה ה-22, אבל סכנין לא התרגשה ושמעון הרוש המגן היה זה שהשווה למארחים בדקה ה-28. במחצית השנייה סכנין הייתה טובה לאין ערוך מבאר שבע והיא גם הגיעה על שכרה. הרוש, שכבש שער בכורה העונה, היה זה שבישל את השער השני לאחמד קאסום בדקה ה-66. אותו קאסום בישל את השלישי לחאמד גנאים בדקה ה-79. דובב גבאי השלים צמד כעבור דקה בלבד אך סכנין הצליחה לשמור על היתרון עד הסיום והשיגה ניצחון בכורה אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. אדריאן הרבשטיין
חגגו מוקדם מידי. שחקני הפועל באר שבע/אדריאן הרבשטיין

הניצחון של סכנין העלה אותה כאמור אל מעל הקו האדום כשלזכותה 14 נקודות אחרי 14 מחזורים. הפועל באר שבע מצידה ממוקמת במקום השביעי, אך מכבי חיפה תוכל לחלוף על פניה אם תנצח במשחק שלה את מכבי תל אביב. אלישע לוי יכול להיות בהחלט מודאג מהיכולת שהציגה ההגנה שלו במשחק הזה והוא ללא ספק יצטרך לתת על כך את הדעת במשחקים הבאים של הקבוצה. נקודת האור בבאר שבע מגיעה מכיוונו של דובב גבאי, החלוץ הצעיר שכבש צמד שערים ושבר בצורת הכיבושים ממנה סבל מפתיחת העונה.

מנגד, שלומי דורה יכול להיות מרוצה לא רק משלוש הנקודות, אלא גם מהיכולת המצויינת שהציגה הקבוצה שלו במחצית השנייה. כשירו בלו יחזור, הקבוצה תקבל עוד אופציה בחוליית ההתקפה שלה ועם חיזוק נוסף בינואר, בהחלט יכולה לקוות לצאת מהתחתית בהמשך העונה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מהלך המשחק

דקה 1: אלון יפת הוציא את המשחק לדרך לעיני כ-2,000 צופים באצטדיון בדוחא.

דקה 10: האורחים פתחו טוב יותר את המשחק ודובב גבאי ניסה להעלות את קבוצתו ליתרון במבצע אישי כשהיתל בשני מגינים, אך הבעיטה שלו נבלמה.

דקה 15: מצב נהדר לסכנין. אחמד קאסום קיבל כדור עומק מצוין מחאלד חלאיילה. החלוץ פרץ מצד ימין ובמקום למסור לגנאים הפנוי, בעט מזווית קשה החוצה.

דקה 17: שתי דקות בלבד עברו והאורחים הגיבו בהתקפה טובה משלהם. ניקולאס פלצ'וק קיבל כדור כ-17 מטרים משערו של קנדיל, היתל במגן שלו ושלח בעיטה חזקה מאוד שנהדפה בקושי על ידי שוער סכנין.

דקה 22: גול! אופיר דוידזאדה קיבל כדור שנהדף על ידי הגנת סכנין באגף השמאלי. המגן השמאלי הרים כדור מדויק להפליא שנחת על ראשו של דובב גבאי שמקרוב נגח פנימה. 0:1 להפועל באר שבע.

דקה 28: גול! המארחים חזרו למשחק בזכות שער של המגן שמעון הרוש. כדור קרן של סכנין נהדף לא טוב על ידי עודד גביש. הכדור הגיע למגן שמקרוב בעט לא חזק אך מדויק לפינה ופנימה. 1:1 בדוחא.

שחקני בני סכנין חוגגים עם שמעון הרוש (במרכז). אדריאן הרבשטיין
חוגגים עם כובש השיוויון. שחקני סכנין חוגגים עם שמעון הרוש/אדריאן הרבשטיין

דקה 30: דובב גבאי כובש השער של באר שבע קיבל כדור באגף הימני והרים כדור מדויק מאוד לראשו של לוטם ז'ינו שנגח מקרוב, אבל קנדיל הדף את הכדור.

דקה 44: כמעט מהפך של סכנין. חאמד גנאים בעט כדור חופשי נהדר כ-17 מטרים משערו של אג'ידה. הכדור חלף על פני החומה והיה בדרך לפינה, אך אגי'דה הצליח להדוף בקושי.

דקה 48: סכנין פתחה טוב את המחצית השניה. חאלד חלאיילה הכניס כדור עומק חכם למוחמד כליבאת, שמצא עצמו מול אג'ידה אך השוער הניגרי הקדמים אותו והציל את קבוצתו מספיגה.

דקה 66: גול! סכנין השלימה מהפך מוצדק. אלכסנדר דוידוב מסר שמאל לשמעון הרוש, שיישר את הכדור למרכז ואחמד קאסום דחק מקרוב פנימה. 1:2 לבני סכנין.

דקה 79: גול! אחמד קאסום קיבל כדור מצד ימין והרים כדור לעברו של חאמד גנאים שמצא עצמו חופשי ובעט כדור אדיר מהאוויר לרשת. 1:3 לסכנין.

דקה 80: גול! איזו דרמה בדוחא. מיד אחרי השער של סכנין חידשה באר שבע את המשחק מהחצי. תומר סוויסה מסר כדור קצר לגבאי שרץ לעומק וקיבל כדור ארוך. חוסר הבנה בין עידן ויצמן לקנדיל, איפשר לגבאי להשתלט על הכדור ומול שער חשוף לכבוש. 2:3 לסכנין.


הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עידן ויצמן, עלא אבו סלאח, שמעון הרוש, חאלד חלאיילה (מחמוד עבאס, 85) מקסים ז'וס, אלכסנדר דוידוב, חאמד גנאים, מוחמד כליבאת (פיטר אמבמבה, 90), אחמד קאסום.

הרכב הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, קלמי סבן, ריאן אדלי, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס (דיא סבע, 64), לוטם זינו, אבירם ברוכיאן (רועי קהת, 71), ניקולאס פלצ'וק (סיראז' נאסר, 68), תומר סוויסה, דובב גבאי.

אחמד קאסום שחקן בני סכנין לפני עודד גביש שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
חגג עם שער ובישול. אחמד קאסום מול עודד גביש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully