וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב גיששה אצל דור מלול ויובל שפונגין

המוליכה מחפשת מגן ימני, אך דרישות הלגיונרים גבוהות. אם זהבי יחתום במכבי, רמון עשוי לפנות לשחקני נוער צהובים. אנטבי: "משהו נתקע"

one

אווירת הדיכאון שנחתה על חדר ההלבשה של הפועל תל אביב בסיום ה-2:2 מול הפועל רמת גן אמש (שבת) אומרת הכל. למרות ששוב עלו האדומים לפסגת הטבלה, בהפועל תל אביב ידעו כי אכזבו את עצמם ואת הקהל. "יש שחקנים שלא מבינים שאסור לזלזל במשחקים האלה", אמר אחד השחקנים הבכירים אחרי המשחק. "יש שחקנים שעלו עם עודף ביטחון וקצת זלזלו, ואסור שדברים כאלה יקרו". למרות הרגשה הלא טובה בקרב השחקנים, דווקא המאמן יוסי אבוקסיס ניסה להוריד את להבות הביקורת בתום המשחק: "אנשים חושבים שעושים הוקוס פוקוס ומקבלים קבוצה כמו בדאבל", אמר המאמן. "קצת פרופרוציות, אנשים. בכל זאת - זו קבוצה שלא נבנתה בצורה אידאילית ולוקח זמן לחבר אותה. נכון שהייתה מגמת השתפרות אבל זה טבעי שתבוא ירידה. הקהל צריך להיות סבלני ועם עוד חיזוק נכון ניראה הרבה יותר טוב. דווקא במשחקים כאלה שאתה חושב שיהיה בסדר אתה נופל".

אגב, בהפועל לא התרגשו מהתפרצות של וואליד באדיר אתמול בחדר ההלבשה: "זה יפה לראות שגם בגילו אכפת לו כל כך וזה טבעי שיהיו עצבים אחרי משחק כזה", אמרו בקבוצה.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
משתדל להוריד את מפלס הלחץ. אבוקסיס/קובי אליהו

אחרי אובדן הנקודות, הקבוצה חושבת לבצע שינויים בסגל לקראת ינואר. הדגש של אבוקסיס בשלב זה הוא על החתמת מגן ימני ולוואלה! ספורט נודע כי כבר היו יותר מגישושים עם שני הליגיונרים יובל שפונגין ודור מלול, אקסים של מכבי תל אביב שהוצעו לקבוצה. כרגע, דרישות השכר של השחקנים היו גבוהות מידי ונראה כי הסיכויים שיגיעו למוליכת הטבלה לא גבוהים, אף שבהפועל לא פוסלים צירופו של אחד מהם בסופו של דבר. התנאי לכך יהיה הפחתה בדרישות וששחררו של ג'ון פיינטסיל.

במועדון התעסקו אתמול מן הסתם גם בערן זהבי. מאמצים נעשים לצירופו, אבל בשלב זה טוענים בכירים בקבוצה שהסיכויים לכך נמוכים מאוד. בכל מקרה, על פי מקורבים לקבוצה ההתעקשות של מכבי תל אביב על ערן זהבי לא עברה ללא תגובה את חיים רמון, וזה ככל הנראה יחזיר מלחמה לצהובים. נראה כי אם לא יצליח להחתים את הקשר וזה יחתום במכבי, הפועל תנסה להחתים צהובים אחרים, אפילו כישרונות ממחלקת הנוער של המועדון.

עוד בקבוצה, היום תתקיים ישיבות הדריקטוריון הראשונה לגביי מדיניות הרכש בינואר. על הפרק כמובן מכירתו או השארתו של טוטו תמוז שמסיים את חוזהו בסוף העונה. החלטות מקצועיות של ממש לא יתקבלו בישיבה זו, כי אם תיקבע מסגרת תקציבית למועדון. כזכור, במסיבת העיתונאים בתחילת השנה הובטח לחברי הדריקטריון להיות חלק ממקבלי ההחלטות בעניין התקציבי, אך בהנהלה מבהירים כי לא תהיה התערבות ישירה מי הם השחקנים שיגיעו ואילו ישוחררו, בעיקר בשל העובדה שהערבויות בבקרה התקציבית הן של רמון, מה שמאפשר לו להגיד את המילה האחרונה בנושא הרכש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ערן זהבי שחקן פאלרמו באימון. Tullio M. Puglia, GettyImages
קשר המריבה. ערן זהבי/GettyImages, Tullio M. Puglia

המגן הוותיק יגאל אנטבי ניסה להסביר את היכולת החלשה בצמד המשחקים האחרונים ואמר: "מאוד מאכזב ומתסכל, לא לזה פילננו. זה לא נראה טוב לכל אורך המשחק ולא הגיע לנו לנצח. הבקענו שעבר מהיר ומשום מה הלכנו אחורה. לא יודע להסביר את זה. אנחנו גם לא משחקים טוב וגם חייבים להשתפר מאוד. האליפות עוברת דווקא במשחקים האלה ואיבדנו ארבעה נקודות בשני משחקי בית נגד קבוצות כמו הפועל עכו והפועל רמת גן".

"משהו נתקע ולא זורם", המשיך המגן. "פשוט לא משחקים טוב, ואין לי הסבר כרגע. הצוות המקצועי יצטרך להסיק מסקנות לגבי היכולת ואני מקווה שנשתפר ביחד ונקווה לעתיד יותר. אנחנו לא במשבר, בכל זאת אנחנו במקום הראשון ולמרות שני משחקי התיקו האחרונים, אנחנו עדיין חזק בתמונה בצמרת". אנטבי הדף את הטענות על שאננות וחוסר מחויבות: "זה ממש לא נכון להגיד שהשחקנים לא מחויבים או מזלזלים. כולם משתדלים, אבל שוב משהו לא הולך ותקוע. הפועל רמת גן רצתה יותר ובחצי השני היא שלטה בכדור כמעט לכל המחצית. זה באמת לא מה שרצינו, הפועל תל אביב לא יכולה להיראות ככה בבלומפילד מול הקהל שלה. רצינו לתת לאוהדים קצת נחת וזה לא קרה, אני מקווה שבמשחקים הבאים יהיה יותר טוב".

שחקן הפועל תל אביב, יגאל אנטבי. ניב אהרונסון
"משהו נתקע ולא זורם". אנטבי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully