וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: ”מי שמפנטז על הפועל של הדאבל, זה לא יקרה”

אבוקסיס מוריד ציפיות אחרי ה-2:2 של הפועל ת"א מול הפועל רמת גן. וואליד באדיר הפך שולחן והשתולל בחדר ההלבשה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב סיימה הערב (שבת) בתיקו 2:2 מאכזב מול הפועל רמת גן, משחק שני רצוף בבלומפילד שבו הקבוצה לא מנצחת. בפעם השנייה ברציפות, השוויון אמנם מעלה את הקבוצה של יוסי אבוקסיס למקום הראשון בטבלה, אך כשהאדומים ראו בלוח השנה את שני המפגשים הביתיים הרצופים מול הפועל עכו והפועל רמת גן, הם לבטח פנטזו על שש נקודות וממש לא על שתיים בלבד. אחרי המשחק, הייתה בחדר ההלבשה של הפועל תל אביב אווירת נכאים. הקפטן וואליד באדיר השתולל בחדר ההלבשה, הפך שולחן ואמר: "נמאס לי, כל אחד חושב שהוא כוכב פה".

מאמן הפועל תל אביב, יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
"אנשים ביציע חושבים שאני יכול להמציא שחקנים באמצע משחק. אנשים לפעמים לא מבינים שאנחנו נמצאים בתקופה קצת לחוצה". יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

"התוצאה מוצדקת, אבל אני כמובן לא מרוצה", סיכם אבוקסיס. "בבית אנחנו רוצים וצריכים לנצח את המשחקים האלה. זה מסוג המשחקים שנראים קלים בהתחלה, אבל אם לא מנצלים מצבים וחושבים שהכל יבוא בקלות אז סופגים לקראת סוף המחצית. רמת גן כבשו את ה-1:1 וזה שינה את המשחק. בסוף, עם 10 שחקנים, לא רציתי להפסיד את המשחק. זו הסיבה שטוטו הוחלף, בנוסף לכך שהוא היה עייף. לא היינו מספיק טובים התקפית אז הסתפקנו בתיקו".

"אני יודע בדיוק איפה הבעיות שלנו ואני עובד על זה", הוסיף המאמן. "אנשים ביציע חושבים שאני יכול להמציא שחקנים באמצע משחק. אנשים לפעמים לא מבינים שאנחנו נמצאים בתקופה קצת לחוצה. אי אפשר לצפות לראות את הפועל תל אביב הקודמת. שוכחים שאז התהליך לקח שנתיים וחצי. זה קרה רק בשנה השלישית. כל מי שיש לו פנטזיות לראות את הקבוצה ההיא, כדאי שיבין שזה לא יקרה. זה עניין של סבלנות ושל חיזוק".

חלוץ הפועל תל אביב עומר דמארי אמר: "אנחנו לא נראים טוב בשני המשחקים האחרונים. אמנם היום פתחנו את המשחק טוב, אבל לא נראינו טוב אחרי השער שכבשנו. אני חושב שבמחצית השנייה בכלל נראינו גרוע מאוד, על אף השער שכבשנו. אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב כי נראינו רע במשחקים האחרונים".

על הצמד שהוא כבש אמר דמארי: "אני לא מסתכל על זה, אלא חושב על הקבוצה ורוצה רק שלוש נקודות. משחק בבית עם הקהל שלנו, היה חשוב לנו לנצח. האווירה בחדר ההלבשה הייתה כאילו הפסדנו, ואני שותף לה על אף שכבשתי שני שערים. יש לנו את כל התנאים להיראות הרבה יותר טוב. עם הקהל והשער בתחילת המשחק, אני לא יודע מה קרה לנו בעיקר במחצית השנייה. אנחנו עכשיו מתרכזים רק במשחק מול הפועל חיפה בשבת הבאה. יש משהו תקוע אצלנו במשחק, אני לא יודע להסביר את זה. כל פעם יש לנו איזה פצוע או מורחק, היום זה היה גילי ורמוט ואלרואי כהן, המשחק לא שוטף וכל פעם אנחנו נאלצים לשחק בהרכב שונה. אנחנו צריכים לעבוד קשה יותר כדי שהדברים יילכו טוב יותר. אנחנו לא מסתכלים על מכבי תל אביב כל עוד אנחנו נראים כמו שאנחנו נראים. אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו ולא על קבוצות אחרות. לקראת סוף העונה זה יעניין יותר ועכשיו אנחנו מסתכלים רק על עצמנו".

דמארי נשאל האם השחקנים שאננים ואמר: "בסיבוב הראשון ניצחנו במשחקי חוץ קשים מאוד ומול הקטנות אולי היינו קצת שאננים או חסרי מוטיבציה. אני לא יודע וזה לא צריך להיות כך. אנחנו חייבים לבוא לכל משחק בשיא המוטיבציה ודרוכים. נצטרך לתקן בשבוע הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הבעלים של הפועל תל אביב, חיים רמון, משה תאומים. קובי אליהו
אין כסף לזהבי. רמון ותאומים/קובי אליהו

עוד בהפועל תל אביב: לפני מספר ימים נודע לראשי הקבוצה שערן זהבי עומד לעזוב את פאלרמו בינואר הקרוב, ולא בהשאלה, וגורמים בכירים במועדון ניסו לגשש עם השחקן ולבדוק כמה הוא דורש. כששמעו את הסכומים הגבוהים שאליהם זהבי מכוון, בהפועל ירדו מהאפשרות לצרף את הקשר בשל מחסור מזומנים בקופת המועדון, וכעת נדמה שהוא בדרך למכבי תל אביב.

גורם בהפועל הודה ש"יוסי אבוקסיס היה מאוד רוצה לראות את ערן בהפועל, אבל כולנו מכירים את הבעיות הכספיות שיש פה. זה לא כמו מכבי, שיכולה להשאיר צ'ק פתוח לרכש. זה ההבדל. בסכומים שזהבי דורש, אין לנו אפשרות להביא אותו".

בכל מקרה, זהבי עצמו מכחיש שקיבל הצעות רשמיות משתי התל אביביות. מקורביו טוענים שהוא לא ישלול חזרה לארץ, אך בודק אפשרויות נוספות באירופה. לוואלה! ספורט נודע שבקשר מתעניינת גם קייבו האיטלקית, אך הסיכויים כרגע לא גבוהים שיעבור אליה. עם זאת, לפני שזהבי יחזור הוא יבדוק היטב את האפשרויות להישאר באירופה.

אלי כהן מאמן הפועל רמת גן. קובי אליהו
"אני מאוד אופטימי מהתקופה הקצרה שלי ברמת גן. רק נלך ונשתפר". אלי כהן/קובי אליהו

מאמן הפועל רמת גן אלי כהן: "היה משחק טוב שלנו. פעמיים נקלענו לפיגור משערים מקריים, אבל מגיע שאפו לשחקנים על הנחישות ועל האופי. הם לא הפקירו את העמדות, שיחקו מסודר וידעו להניע את הכדור ולהשוות גם ב-10 הדקות האחרונות כשהיינו בפיגור. אני מאוד אופטימי מהתקופה הקצרה שלי ברמת גן. רק נלך ונשתפר".

על השינוי שהביא לרמת גן: "בשבועיים, מאמן לא יכול לשנות יותר מדי. מה שכן, התחלנו ליזום יותר בהתקפה ולהניע את הכדור בסבלנות. כבשנו שמונה שערים בארבעה משחקים ואני מרוצה מהתקופה הזו. ציינו לפני המשחק שישראל זגורי בועט, ואני שמח שהיה לו ביטחון והוא עשה את זה טוב".

כובש שער השוויון ישראל זגורי: "בדקות האחרונות רצינו לנצח וראו את זה במגרש, אבל תיקו מול הפועל בבלומפילד זה גם טוב. מתחילת השנה אנחנו משחקים כדורגל מצוין וזה לא בא לידי ביטוי בנקודות. עכשיו אנחנו ממשיכים את זה וגם משיגים נקודות. אני שמח בהפועל רמת גן ומקווה שנמשיך לצבור נקודות בהמשך".

נעאל חוטבא שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול ארתור אטצזיאנוב שחקן הפועל רמת גן. קובי אליהו
ארתור אטצזיאנוב מול נאאל חוטבא. חלוקת נקודות/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully