וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 0:1 לבילבאו במאיורקה, 0:2 למלאגה בסביליה

אוואט וחמד שיחקו 90 דקות והיו שותפים להפסד תשיעי ב-11 המחזורים האחרונים. הקבוצה של מנואל פלגריני נצמדה לצמרת

ברצלונה וריאל מדריד, המתכוננות לעימות הכפול בין קטלוניה למדריד, פינו את השבת לטובת הקבוצות האחרות בלה ליגה. הזרקור הישראלי הופנה כמובן למאיורקה, שהמשיכה בצניחה החופשית שלה ורשמה הפסד תשיעי ב-11 המחזורים האחרונים, הפעם 1:0 בבית לאתלטיק בילבאו שהוריד אותה אל מתחת לקו האדום. מלאגה ניצחה 0:2 בסביליה וחיזקה את מעמדה בצמרת. חטאפה חילצה 1:1 ביתי מול אוסאסונה. 0:0 בין גרנאדה לסוסיאדד.

דודו אוואט שוער מאיורקה. David Ramos, GettyImages
הצלילה נמשכת. דודו אוואט/GettyImages, David Ramos

מאיורקה - אתלטיק בילבאו 1:0

הקבוצה של דודו אוואט ותומר חמד לא מצליחה לצאת מהמשבר הקשה ביותר שידעה בימיה בליגה הבכירה. רק שתי נקודות צברה מאיורקה ב-11 המחזורים האחרונים, ואלמלא חולשת קבוצות התחתית היא כבר מזמן הייתה מוצאת עצמה מתחת לקו האדום. השבוע זה קרה לה, אבל למזלה היא עדיין בעניינים. שני הישראלים פתחו בהרכב, אבל ההגנה של אוואט, שספג רביעייה מלבנטה בשבוע שעבר ועוד חמישייה מסביליה בגביע, כשלה פעם נוספת. זה קרה בדקה ה-10, כשהאקס אריץ אדוריץ נותר חופשי ברחבה ונגח לרשת של אוואט אחרי הגבהה של אנדוני איראולה. שער עשירי לאדוריץ, שהשתלט על המקום אותו פינה פרננדו יורנטה. מאיורקה לחצה והייתה קרובה לשוויון, כשחמד רשם החמצה גדולה בדקה ה-38 ועוד אחת בדקה ה-53. בילבאו בורחת מהתחתית, עם ניצחון חוץ שני בלבד העונה וראשון בליגה באוניו אסטדי מאז ינואר 2007.

סביליה - מלאגה 2:0

הקבוצה של מנואל פלגריני ממשיכה להפתיע ואחרי שרשמה העונה העפלה היסטורית לליגת האלופות, הקבוצה חיזקה את אחיזתה במקום הרביעי עם ניצחון חוץ מרשים על סביליה בדרבי של אנדלוסיה. אחרי מחצית מאופסת העלה הבלם מרטין דמיצ'ליס את האורחים ליתרון בדקה ה-48, אחרי שהגיע לכדור קרן של חואקין ונגח פנימה. סביליה הייתה טובה יותר ולחצה, אך דווקא מלאגה עקצה עם השני בדקה ה-70. חואקין שבר את מלכודת הנבדל וחמק מהגנת סביליה. פדריקו פאסיו הבלם הכשיל את הקשר בתוך הרחבה וקיבל כרטיס אדום. את הפנדל ניצל אליסאו, שכבש שער הראשון העונה והבטיח את הניצחון לקבוצתו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חסוס נאבאס שחקן סביליה מול חסוס גאמס שחקן מלאגה. רויטרס
השיגו ניצחון חוץ במגרש קשה. חסוס גאמס מול חסוס נבאס/רויטרס

חטאפה - אוסאסונה 1:1

המשחק החלש בקוליסאום אלפונסו פרס לפחות סיפק דרמה גדולה בסיום. 12 דקות לסיום נותרה אוסאסונה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של אמיליאנו ארמנטרוס, אבל בדקה ה-85 קיקה סולה הטעה שני שחקנים ובעט בקור רוח לרשת של מיגל אנחל מויה. חטאפה לחצה בניסיון להשוות, ובתוספת הזמן קיבלה מתנה כשהשופט שרק לפנדל בעקבות נגיעת יד שלא הייתה. דייגו קסטרו דייק מהנקודה הלבנה וקבע חלוקת נקודות שהותירה את חטאפה במקום השביעי ואת אוסאסונה במקום ה-16.

גרנאדה - ריאל סוסיאדד 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully