וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאנובה: "בעונות אחרות, אתלטיקו הייתה מוליכה"

יום ראשון הגדול בין ברצלונה למדריד (ספ'5): ריאל נגד אספניול, בארסה מול אתלטיקו במשחק העונה, מוריניו שוב עוקץ את מסי

אחרי שרוב המחזור ה-16 בליגה הספרדית כבר יסתיים, יגיע תורן של ריאל מדריד וברצלונה. האלופה תשחק מחר (ראשון) מול אספניול ומיד לאחר מכן ייערך משחק העונה בין בארסה לאתלטיקו מדריד. במשחקים נוספים, סראגוסה תארח את לבאנטה ו-ולנסיה את ראיו וייקאנו.

פיפ"א לליאונל מסי: לא מכירים בשיא שלך

רדאמל פלקאו, חלוץ אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
מה הנמר מכין לברצלונה?/רויטרס

ריאל מדריד - אספניול (20:00, ספורט 5 ו-HD)

שישה הפסדים ספגה ריאל מדריד העונה בכל המסגרות, אחד יותר מאשר ספגה בכל העונה שעברה. ההפסד האחרון הגיע באמצע השבוע בחוץ מול סלטה ויגו, במשחק הראשון של שמינית גמר הגביע. ריאל כנראה תצליח להפוך את התוצאה בגומלין, אבל קודם לכן היא חייבת להתרכז בליגה, שם העבודה לא פחות קשה.

ריאל גירדה ניצחון מול ויאדוליד במחזור האחרון, בזכות משחק שיא של מסוט אוזיל, אבל היא חייבת בחזרה את כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי אומנם כבש שער נאה בגביע, אבל בליגה הוא עם שער בודד בארבעה מחזורים. אספניול יכולה להיות כר נוח לשינוי, שכן הקבוצה הקטנה של ברצלונה מדורגת במקום הלפני אחרון, עם 11 נקודות בלבד ועם שישה משחקים רצופים ללא ניצחון. רונאלדו יפתח ככל הנראה כחלוץ יחיד, לאור פציעתו של קרים בנזמה. אספניול לא ניצחה בברנבאו מאז 1996.

מי שזכה לתמיכה היום הוא ז'וזה מוריניו. הנשיא פלורנטינו פרס ניצל טקס לחברי המועדון כדי להביע את תמיכתו במאמן, עליו נרמז לא פעם שהוא עומד לעזוב: "אני רוצה להביע את האמונה, הביטחון בעבודה שלך והאהבה שלי אליך", אמר פרס לעיני מוריניו שישב בקהל, "יש לנו את המאמן הטוב בעולם, יש לו ארון תארים ענק. הוא עומד הרבה פעמים בפני התקפות לא מוצדקות ולא ראויות".

כאמור, בנזמה לא ישחק, ומוריניו התייחס למצבו של הצרפתי כשהוא שולח עקיצה לליאונל מסי: "לא, הוא לא ישחק. שחקן פצוע שעוזב את המשחק, לא אמור לחזור לשחק יומיים אחרי זה. יש כאלה שעוזבים על אלונקה, ויומיים אחרי זה חוזרים לעצמם". כזכור, מסי נפצע במשחק מול בנפיקה ובספרד חששו לגורלו, אך כבר ביום ראשון הוא חזר למשחק הליגה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
ריאל חייבת אותו בחזרה. רונאלדו/רויטרס

ברצלונה - אתלטיקו מדריד (22:00, ספורט 5 ו-HD)

כרגיל, משחק העונה בספרד מפגיש את נציגות ברצלונה ומדריד. שלא כרגיל, מדובר הפעם באתלטיקו, שרודפת אחרי הקטאלנים ורחוקה שש נקודות מהפסגה.

אתלטיקו לא הרשימה בדרבי והיא תקווה להציג יכולת טובה יותר על הבמה הגדולה, אבל זה לא יהיה פשוט מול המכונה של טיטו וילאנובה. בארסה עומדת על 14 ניצחונות ב-15 משחקי ליגה עד כה ולמעשה, היא לא הפסידה בליגה לקבוצה שאיננה ריאל מדריד מאז ה-11 לפברואר (3:2 מול אוסאסונה).

הקולצ'ונרוס מגיעים אחרי שבוע מוצלח, שהחל עם החמישייה של פלאקו על הראש של דפורטיבו ונמשך עם ניצחון קליל בגביע מול חטאפה, אבל בקאמפ נואו הם הפסידו שישה משחקים ברציפות ביחס שערים כולל של 4:24. ליאונל מסי, שקרוב לחתום על חוזה חדש שישאיר אותו בברצלונה עד 2018, ינסה לחגוג שוב מול היריבה המועדפת עליה, אחרי שכבר השחיל לה 18 שערים לאורך הקריירה.

וילאנובה בחר להחמיא לאתלטיקו לקראת המשחק: "עשינו את הפתיחה הטובה ביותר בתולדות הליגה והם רק שש נקודות מאחורינו. בשנים אחרות, אין ספק שהם היו מובילים את הטבלה. הם הפסידו כמה נקודות במגרשים בהם גם אנחנו הפסדנו בשנים קודמות. כל המשחקים חשובים עבורנו, אבל בגלל שאתלטיקו צמודה אלינו, זה חשוב עוד יותר. אם נוכל לברוח עוד, זה יהיה נהדר".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
אוהב להבקיע מול אתלטיקו. מסי/רויטרס

משחקים נוספים:

סראגוסה - לבאנטה (13:00)
ולנסיה - ראיו וייקאנו (18:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully