וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ליאונל מסי צפוי לחתום בקרוב עד 2018

ב'אל מונדו דפורטיבו' פורסם שהארגנטינאי צפוי להמשיך לפחות בשש השנים הקרובות. שיא השערים ל-2012 לא מוכר ע"י פיפ"א

ריאל מדריד? פריס סן ז'רמן? צ'לסי? כדאי לכן לשכוח מהפנטזיות. ב'מונדו דפורטיבו' מפרסמים היום (שבת) שליאונל מסי יחדש בקרוב את החוזה שלו בברצלונה עד 2018. על פי אותו דיווח, נשיא ברצלונה סנדרו רוסל ואביו של הכוכב חורחה נפגשו לאחרונה על הארכת החוזה של מסי בשש שנים והפגישה הזו הסתיימה באופן חיובי, כשהחתימה צפויה בקרוב. החוזה המקורי של מסי אמור להסתיים ביוני 2016, וכעת אם הוא יאריך את חוזהו, הוא ימשוך את אותו חוזה לחמש שנים, המקסימום האפשרי.

מסי, שמשחק בבוגרים של בארסה מאז 2004 ישלים בכך 14 שנה במדי הקבוצה הקטאלנית. הכוכב כבר הצהיר לא אחת שהוא מתכוון להמשיך את הקריירה שלו רק בברצלונה, וכעת נראה שתתקבל החותמת הסופית לכך, שכן חוזהו אמור להסתיים כשהוא יגיע לגיל 31 ועד אז ברצלונה אמורה ליהנות משירותיו. הפגישות בין הצדדים החלו כבר בקיץ שעבר, ושני הצדדים עם תחושות טובות לגבי אפשרות להשלים את המהלך בקרוב.

ליאונל מסי, חוגג שער מול בטיס. רויטרס
השיא שלו לא מוכר על ידי פיפ"א. ליאונל מסי/רויטרס

כזכור, רק אתמול הוכתר מסי כשחקן השנה של מגזין 'וורלד סוקר', כשהפרעוש דרס את כריסטיאנו רונאלדו (47 אחוז לטובת הארגנטינאי, 19 אחוז לפורטוגלי). זו הזכייה השנייה ברציפות שלו בתואר הזה והשלישית בקריירה. באמצע השבוע האחרון מסי העלה את מניין שעריו ב-2012 ל-88 אחרי צמד שהוא הבקיע נגד קורדובה במשחק גביע המלך, ונראה ששום דבר לא הולך לעצור אותו מלהמשיך ולשבור שיאים נוספים.

ואם בכל זאת יש סיבה שיכולה להעיב על ההתלהבות של מסי זה מכיוון שבפיפ"א הודיעו כי הם לא מכירים בשיאו של מסי, כמו גם בשיא של גרד מולר שכבש 85 שערים בעונה אחת. אלכס סטון, דובר ההתאחדות העולמית, אמר על כך ב-BBC: "הנתונים שלנו מוגבלים למפעלי פיפ"א, ולכן אנחנו לא יכולים לאשר שיא כזה או אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully