וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיים למכבי תל אביב בהחתמת ארון ביינס

15.12.2012 / 13:39

הצהובים עדיין לא סיכמו עם לובליאנה על סעיף היציאה. גורם במכבי ת"א: "הוא רוצה להגיע למכבי". שרמדיני יעבור תמורתו?

מכבי תל אביב ממשיכה במאמצים לבצע שינויים במצבת השחקנים לפני תחילת הטופ 16. בימים האחרונים מתנהל משא ומתן עם שחקנה של לובליאנה ארון ביינס בן ה-26 (2.06 מטר). אלא שהמהלך הזה אינו נטול קשיים: במכבי תל אביב מספרים כי "לובליאנה לא עוזרת לשחרורו של השחקן", כשגם העיתונות המקומית מדווחת על המחלוקות בין שתי הקבוצות סביב סעיף היציאה של השחקן.

עם זאת, במכבי תל אביב מביעים אופטימיות לגבי ההגעה של השחקן, כשגורמים בקבוצה מוסיפים: "גם השחקן רוצה להגיע למכבי". במהלך המשא ומתן הציעה מכבי תל אביב את גיורגי שרמדיני ללובליאנה. אגב, באיטליה מדווחים הבוקר שריצ'רד הנדריקס צפוי לעזוב את מילאנו וייתכן שהוא בדרכו למכבי תל אביבי. עם זאת, הבעלים דייויד פדרמן אתמול כי "לא סביר שהוא יגיע, קשה כרגע להגיד מה יהיה. זה קשור להרבה דברים, לאנשים יש חוזים וזה לא דבר פשוט".

ארון ביינס, אולימפיה לובליאנה. GettyImages
שוב דבר לא סגור. ביינס/GettyImages

בתוך כך, שון ג'יימס, נבחר ל-MVP של המחזור העשירי ביורוליג לאחר שהוביל את הצהובים לניצחון 62:78 על אלבה ברלין עם 10 נקודות (4/5 מהשדה), 10 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 3 חסימות ושתי חטיפות שסיפקו לו 27 נקודות מדד. יחד איתו נבחר גם נמניה בייליצה מקאחה לבוראל. ג'יימס סיים את שלב הבתים כשחקן המצטיין בשורות מכבי תל אביב עם 16.6 נקודות מדד למשחק (מקום שביעי ביורוליג), וסיים במקום השני בחסימות עם 1.6 חסימות למשחק אחרי אקס הצהובים, סטפון לאזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully