וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "גונסאלו גרסיה עושה טובה שהוא משחק"

במועדון הביעו אכזבה מהקשר שהיה חלש מול הפועל חיפה: "הוא הולך על המגרש". סטיב גורי: "נהיה טובים מול מכבי חיפה"

one

מכבי תל אביב הודחה אמש (רביעי) בצורה מביכה ממפעל גביע הטוטו, אחרי הפסד ביתי מביש 1:0 להפועל חיפה (2:3 לחיפה בסיכום שני המשחקים) במשחק הגומלין של רבע גמר גביע הטוטו. למרות שהקבוצה שיחקה בהרכב של מחליפים, אין ספק שההפסד וההדחה, לא יוסיפו למצב הרוח של הצהובים לקראת המשחק נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר, ביום שני הקרוב במסגרת הליגה.

המאמן אוסקר גרסיה נתן אמש מנוחה למספר שחקני הרכב, ביניהם וינסנט אניימה, קרלוס גרסיה, רוברטו קולאוטי ואלירן עטר שלא שותפו, כאשר גם גל אלברמן, מהראן ראדי ואיתן טיבי נכנסו רק כמחליפים. בצוות המקצועי ציפו ששחקנים שקיבלו הזדמנות לפתוח יעלו בטירוף לדשא ויגרמו למאמנים לקחת אותם בחשבון לקראת העתיד, אך בסופו של דבר זה לא קרה. מרבית השחקנים נראו רע מאוד בעיקר במחצית הראשונה, בה לא הגיעו לשום מצב הבקעה. במחצית השנייה נרשם שיפור מסויים ביכולת אך הקבוצה לא הצליחה להבקיע ולהשוות את התוצאה וכאמור הודחה מהמפעל.

שחקן מכבי תל אביב גונסאלו גרסיה מול שחקן הפועל חיפה סטפן דנקוביץ'. ברני ארדוב
"זה נראה כאילו גונסאלו הולך על המגרש". גונסאלו גרסיה/ברני ארדוב

הקשר גונסאלו גרסיה, שלא שותף כלל במשחק הליגה נגד בית"ר ירושלים ביום שני, ואמש שיחק 90 דקות, שוב איכזב מאוד ביכולתו ונראה רע מאוד על כר הדשא. בקבוצה לא מבינים מה עובר על הקשר שכבר הראה העונה כי יש לו יכולות, אך נראה אפאטי מאוד במשחקים האחרונים בהם שיחק. "זה נראה כאילו גונסאלו עושה טובה שהוא משחק", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "משהו רע מאוד עובר עליו, הוא איבד את שמחת החיים שלו, זה לפעמים נראה שהוא הולך על המגרש. הוא שחקן חשוב בקבוצה ואנחנו חייבים אותו במיטבו. אסור שהמצב הזה יימשך", הוסיף השחקן.

בין הבודדים שקיבלו מילים טובות, היו המגן יואב זיו ששוב שיחק 90 דקות מלאות, אחרי 90 דקות מול בית"ר לפני שלושה ימים וכן שרן ייני ואיתן טיבי שנכנס כמחליף במחצית השנייה. גם ברק לוי שקיבל הזדמנות בין הקורות וגילה יכולת טובה קיבל מחמאות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב סטיב גורי. ברני ארדוב
תופקד גם כחלוץ. סטיב גורי/ברני ארדוב

"אני לא חושב שזה היה משחק לא טוב שלנו", אמר המגן-בלם סטיב גורי אחרי ההפסד. "לא התחלנו טוב את המשחק, הם הבקיעו מהר ואחר כך היו לנו הרבה הזדמנויות ולא הצלחנו להכניס את הכדור פנימה. זה הכל. זה לא ששיחקנו רע, אני לא חושב ששיחקנו רע. אני לא חושב שיש לנו בעיה בהבקעה, אולי זו בעיה בריכוז השער, אבל זה לא שאנחנו לא מסוגלים להבקיע. הוכחנו כבר בעבר שאנחנו יכולים להבקיע המון שערים". גורי שפתח את המשחק כבלם, סיים את המשחק כחלוץ, לאחר שהמאמן אוסקר ניסה להגביר את הלחץ בחלק הקידמי: "אמרתי כבר קודם, שאני מעדיף לשחק כבלם במרכז ההגנה. אבל כפי שכבר ציינתי, אם המאמן צריך אותי בצד ימין או בצד שמאל או אפילו בהתקפה, אני אשחק שם בכדי לעזור לקבוצה, זה הכל. אני אעבוד קשה כדי לשחק גם במשחק הבא, כי יש תחרות גדולה על ההרכב".

גורי, שטעות שלו הביאה לשער הנצחון של הפועל חיפה, נשאל האם התאכזב כשלא שותף כלל במשחק הליגה האחרון נגד בית"ר והשיב: "זה לא שהתאכזבתי. אני רוצה לשחק בכל משחק וכמובן שיש תחרות על ההרכב. אם המאמן יחליט שאני לא מוכן, אז אני אעבוד קשה יותר. לא אני זה שקובע, אלא רק המאמן". גורי נשאל האם ההפסד הזה יפגע בבטחון של הקבוצה לקראת משחק הליגה הסופר חשוב נגד מכבי חיפה ואמר: "לא לא, ממש לא. יש לנו המון בטחון בעצמנו. אנחנו הולכים לחיפה עם המון בטחון ביכולת שלנו ונראה כבר איך הדברים יעבדו בשבילנו במשחק שם. נשחק במשחק חוץ שיהיה קשה מאוד, אבל נגיע מוכנים. אנחנו נהיה טובים ואתם תראו את זה"

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכל. אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully