וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: עדן בן בסט כבש, ברסט הפסידה 2:1 למונפלייה

צפו בשער השישי העונה של החלוץ, שחווה עם קבוצתו הפסד ביתי נוסף. ליון המוליכה סיימה ב-1:1 מאכזב מול נאנסי האחרונה

עדן בן בסט ממשיך לעשות חיל בליגה הצרפתית. החלוץ הישראלי הבקיע הערב (רביעי) את שערו השישי העונה בליגה, אך לצערו היתרון שהעניק לברסט לא החזיק מעמד והיא הפסידה 2:1 בבית לאלופה מונפלייה. מי שעוד מעדה בביתה היא המוליכה ליון, שסיימה ב-1:1 מאכזב מול נועלת הטבלה נאנסי ותגיע למשחק העונה מול פריס סן ז'רמן עם יתרון של שלוש נקודות בלבד בפסגה. מארסיי נצמדה לפ.ס.ז' עם 32 נקודות, אחרי 1:2 בחוץ על באסטיה.

צפו בשער של עדן בן בסט

ברסט - מונפלייה 2:1

בעונה שעברה עדן בן בסט כבש את שער הבכורה שלו בליגה הצרפתית לרשת מונפלייה ועזר לברסט לחזור מפיגור 2:0 ל-2:2. מונפלייה המשיכה משם לזכייה באליפות, וכעת הגיעה במומנטום טוב לסטאד פרנסיס לה בלה, אך הפעם ספגה מבן בסט וניצחה. בדקה ה-14 פרץ פול בייס באגף ימין והעביר כדור רוחב אותו הרחיק דניאל קונגרה בדיוק לעבר בן בסט, שבלי לחכות בעט בימין מצוין לפינה השמאלית העליונה מ-11 מטרים. שער שישי העונה לחלוץ הישראלי, לעומת ארבעה בעונה הקודמת. אלא שהאלופה השוותה שבע דקות לאחר מכן, כשהבלם הצעיר יוהאן מרטיאל היה חתום על שער עצמי מגוחך לשערו הוא. מונפלייה הצליחה להשיג ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים, כשיונס בלהנדה בישל לג'ון אוטאקה בדקה ה-57. בן בסט השלים 90 דקות, אבל לא הצליח לעזור לקבוצתו להשוות. הפסד ביתי שני ברציפות לברסט, שעד שני המשחקים האחרונים הייתה בלתי מנוצחת במגרשה.

שחקן ברסט, עדן בן בסט. FRED TANNEAU, GettyImages
גם בשנה שעברה כבש מול מונפלייה. עדן בן בסט/GettyImages, FRED TANNEAU

ליון - נאנסי 1:1

רגע לפני משחק העונה מול פריס סן ז'רמן ודווקא אחרי שלושה ניצחונות גדולים על מארסיי, מונפלייה ובדרבי מול סנט אטיין, ליון נעצרה במגרשה הביתי על ידי נועלת הטבלה. נאנסי התייצבה אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות, והשיגה עוד אחת מול המארחים שחסרו את מקסים גונאלון ומוחמדו דאבו המורחקים וכן את יוהאן גורקוף, קלמון גרנייה וג'ימי בריאן הפצועים. דווקא נאנסי הייתה מסוכנת יותר במחצית הראשונה, כשלאחר ההפסקה ניסה רמי גארד להגיב והכניס למגרש את ליסנדרו לופס שחזר מפציעה. הארגנטינאי החמיץ פעמיים, ובדקה ה-73 ראה את הבלם היריב ג'ורדן לוטייס כובש שער שני רצוף אחרי כדור חופשי של יוהאן מולו. 10 דקות לאחר מכן גם מישל באסטוס חגג שער שני רצוף משלו והציל נקודה למוליכה.

באסטיה - מארסיי 2:1

התכולים התאוששו מהתבוסות לא.א.ל לימסול ולוריין בשבוע האחרון, כשרשמו ניצחון חוץ נאה בקורסיקה ונצמדו לפ.ס.ז' במקום השני עם 32 נקודות לכל אחת. בדקה ה-15 אלי בופ נרגע על הספסל, כשרוד פאני נגח לעבר מתיו ולבואנה, ששיגר בעיטת יעף נהדרת מ-14 מטרים לחיבורים. מארסיי הכפילה את יתרונה בדקה ה-70, לאחר שג'ורדן איוו הוכשל ברחבה על ידי השוער לנדרי בונפואה ואחיו אנדרה איוו דייק מהנקודה הלבנה. אנתוני מודסט צימק בדקה ה-82 מבישול של ז'רום רותן.

משחקים נוספים:

לוריין - סושו 0:2
ללוריין: אלן טראורה (44), לאמין קונה (53)

אוויאן - טרואה 0:2
לאוויאן: סדריק ברבוסה (30 ו-71)

אז'קסיו - ריימס 0:2
לאז'קסיו: אדריאן מוטו (30), מיקאל טקאלפרה (77, עצמי)

שחקן ליון מישל באסטוס מול שחקני נאנסי. AP
מעידה במקום בלתי צפוי. מישל באסטוס בין שחקני נאנסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully