וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן טיילה, איברהימוביץ' כבש שלושער

הקבוצה מהבירה חגגה עם 0:4 שני ברציפות, ועלתה זמנית למקום השני. אסקיאל לאבצי השלים. ליל ניצחה 0:2 את טולוז

המחזור ה-17 בליגה הצרפתית, מחזור אמצע השבוע, נפתח הערב (שלישי) עם שלושה משחקים. שניים כבר מאחורינו, כולל שלושער של זלאטן איברהימוביץ' ו-0:4 של פריס סן ז'רמן על ולנסיין. ניס עשתה את שלה עם 0:1 על ראן. בהמשך, הצליחה ליל לנצח 0:2 את טולוז.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן (שמאל). AP
יודע להיות במקום הנכון, בזמן הנכון ולעשות את הדבר הנכון. איברהימוביץ' חוגג הערב/AP

ולנסיין - פריס סן ז'רמן 4:0

הגדולה של קבוצות גדולות היא לדעת לצאת ממצבים קשים. אחרי תקופה קשה, שכללה שלושה הפסדים בחמישה מחזורי ליגה, חזרה פריס סן ז'רמן לנצח כבר בשבת והערב עשתה את זה בצורה נהדרת עם 0:4 שני בתוך שלושה ימים. הפעם, הקורבן הייתה ולנסיין, כשזלאטן איברהימוביץ' כובש שלושער ומשפר את מאזנו מתחילת העונה ל-17 שערי ליגה. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי עלתה באופן זמני אל המקום השני עם 32 נקודות.

צפו בתקציר המשחק

הקבוצה מבירת צרפת עלתה ליתרון בדקה ה-28 כשז'רמי מנז יישר כדור למרכז, שוער ולנסיין ניקולא פנטו הדף את זה. הכדור חזר לאסקיאל לאבצי, שבעט חזק מ-16 מטר, זלאטן איברהימוביץ' עמד במקום הנכון ובזמן הנכון ובעט בנגיעה מחמישה מטר פנימה את ה-0:1. השער השני של פריס ושל איברהימוביץ' הגיע בדקה ה-49 לאחר הדיפה לא מספיק טובה של פנטו, השבדי ניצל את זה ובעט מקרוב פנימה את ה-0:2. השלישי הגיע בדקה ה-53 לאחר שמסירת עומק של לאבצי מצאה את מנז, שיישר למרכז, שם המתין השבדי הנהדר שדחק מקרוב פנימה את ה-0:3. פריס סן ז'רמן חתמה את החגיגה עם שער של לאבצי בדקה ה-82 לאחר בישול של מרקו וראטי וזה 0:4.

דימיטרי פאייה שחקן ליל. רויטרס
שער ובישול. פאייה/רויטרס

ליל - טולוז 0:2

אחרי ארבעה משחקי ליגה ברציפות, מהם שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו, הצליחה הקבוצה של רודי גרסיה סוף סוף לרשום ניצחון. ליל גברה בבית 0:2 על טולוז ועלתה באופן זמני אל המקום התשיעי בטבלה עם 25 נקודות, שתיים יותר מיריבתה שירדה אל המקום ה-11 עם 23 נקודות.

מרקו באשה המונטנגרי כבש את השער הראשון בנגיחה לאחר בישול של דימיטרי פאייה בדקה ה-55. השער השני של ליל הגיע בדקה ה-83, כשהכובש הפעם היה פאייה בעצמו ועשה את זה לאחר בישול של רוני רודלן.

משחק נוסף:

ניס - ראן 0:1
לניס: דריו סביטאניץ' (פנדל, 66), ז'אן ארמל קאנה ביאיק (53) ויאסין ג'בור (65) הורחקו משורות ראן

* בליגה השנייה בצרפת, פיראס מוגרבי ערך את הופעת הליגה הראשונה שלו במדי לאנס. הקשר הישראלי ששותף עד כה רק בשני משחקים בסיבובים המוקדמים בגביע נכנס כמחליף בדקה ה-60 ב-0:0 של קבוצתו מול טורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully