וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: פיראס מוגרבי עשוי לחזור בינואר

הקשר מאוכזב ממעמדו בלאנס והעביר מסרים. חטיב נפגש עם ההנהלה. עורכת דינו: "רוצים הסכם שירצה את כל הצדדים"

one

פיראס מוגרבי עשוי לחזור למכבי נתניה בחודש ינואר הקרוב. לוואלה! ספורט נודע כי הקשר, שעזב את הקבוצה בקיץ, העביר מסרים לראשי המועדון לפיהם הוא מעוניין לשוב לקבוצה מאחר והוא מאוכזב מדקות המשחק שהוא מקבל בלאנס הצרפתית. כזכור, מוגרבי בן ה-21 עזב בקיץ את נתניה לאחר שסיים את חוזהו, אך עד כה שותף בשני משחקי גביע בלבד ולא קיבל דקת משחק בליגה. אם מוגרבי יחזור לנתניה, בשורותיה שיחק מגיל 15, זה יהיה בעסקת השאלה עד תום העונה כאשר הדבר כמובן תלוי באישור ראשי לאנס.

שחקן מכבי נתניה פיראס מוגרבי. ברני ארדוב
חיזוק משמעותי בדרך? מוגרבי/ברני ארדוב

הקשר עלי חטיב ועורכת דינו עו"ד ויקי ואקנין נפגשו הבוקר (שלישי) עם הנהלת מכבי נתניה, כדי לקבל תשובה סופית לגבי עתידו במועדון. חטיב ביקש מההנהלה לפתוח דף חדש ולהישאר בקבוצה, אך גם לאחר הפגישה נראה כי בקבוצה עדיין נחושים בדעתם לשחררו בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר. ההנהלה צפויה למסור את החלטתה הסופית מחר. אם יבין חטיב שהוא משוחרר בחודש ינואר, יבקש הקשר לחזור לאימונים כדי לשמור על כושר. עורכת דינו של חטיב, עו"ד ויקי ואקנין, אמרה לוואלה! ספורט: "אנחנו רוצים להגיע להסכם שיהיה לשביעות רצונם של כל הצדדים".

כזכור, לאחר תקרית היריקה על עידן ויצמן החליטו בקבוצה להשעות את חטיב מהאימונים ונראה כי המאמן טל בנין כבר קיבל החלטה עקרונית לחתוך את השחקן. בעקבות אותו אירוע, הושעה חטיב משמונה משחקים, אך בהמשך הומתק עונשו להשעייה מחמישה משחקים בלבד.

חטיב ניסה בשבוע שעבר לחזור לאימונים אך נתקל בסירוב. לאחר ההשעייה לפני כשלושה שבועות פנה חטיב לגורמים בהפועל חיפה במטרה לחזור לקבוצה אך נכון לעכשיו הסיכויים למהלך שכזה קטנים.

בקבוצה מעוניינים למשוך קהל רב למשחק מול הפועל חיפה, והחליטו להוריד את המחיר לכלל היציעים ל-40 שקל (מחיר אחיד, כולל לאוהדי הפועל חיפה). אגב, אוהדי נתניה זכו בתואר הקהל ההוגן של הסיבוב הראשון בליגת העל, ויקבלו 5,000 שקל לרכישת אביזרי עידוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קשר מכבי נתניה עלי חטיב בבית הדין. ברני ארדוב
בדרך החוצה. חטיב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully