וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי נתניה חוששים שחטיב יורחק לתקופה ארוכה

השחקן, שירק בפניו של עידן ויצמן מסכנין יועמד גם לועדת משמעת פנימית. עומר פרץ: "היה חשוב לנו לעצור את הסחף"

one

הרוחות עדיין סוערות במכבי נתניה לאחר הרחקתו של קשר הקבוצה, עלי חטיב, ב-0:0 מול בני סכנין אמש (שבת). כזכור, על פי צילומי הטלוויזיה, חטיב ירק בפניו של שחקנה של סכנין, עידן ויצמן, ועתה מקווים בנתניה שהשחקן לא יורחק לזמן רב. בנוסף לדיון בבית הדין של ההתאחדות, יעמוד חטיב לוועדת משמעת פנימית, כשגם ההנהלה וגם המאמן טל בנין לא אהבו את חוסר האחריות שהפגין השחקן. לפני אימון הבוקר זומן חטיב לשיחת בירור עם בעלי נתניה קובי בלדב וגיל לב.

עם זאת בנתניה אמרו כי התגובה של חטיב הגיעה לאחר התגרות של שחקני סכנין כלפיו, ונראה שזה יהיה גם הקו בו ינקוט השחקן בבית הדין. לטענתו של חטיב, התגרה בו ויצמן ואף קילל אותו לאחר שזה בא לנסות להתפייס בירידה לחדרי הלבשה. עם זאת, לא נראה שטענה זו תעזור לו וחטיב צפוי למצוא עצמו בחוץ לתקופה ארוכה במיוחד מורחק מהמגרשים.

אגב, עמי גניש, מאמן השערים של מכבי פתח תקוה לשעבר שנגח בחטיב באותה תקרית מפטרסמת במושבה, כתב בדף הפייסבוק שלו: "עד מתי הוא ימשיך להתנהג כמו פרחח וימשיך לשחק ולהתפרנס מכדורגל".

מלבד התקרית, בנתניה ירדו ברגשות מעורבים. מצד אחד, בקבוצה היו מרוצים מאוד מהנחישות, מהלחימה ומההקרבה שהציגו השחקנים גם כשהיו בנחיתות מספרית, אך היה ברור גם להם שהקבוצה חייבת להשתפר מאוד בכל הנוגע לכדורגל התקפי. "הייתה מהפכה בהרכב שהוכיחה את עצמה", אמר אחד השחקנים. "הייתה לחימה ונחישות, אנחנו מקווים שהקהל ימלא את האיצטדיון נגד בית"ר כדי שנצא מהתקופה הזו עם נצחון".

טל בנין מאמן מכבי נתניה מתדרך את עלי חטיב. ברני ארדוב
צפוי לספוג עונש כבד. חטיב עם בנין/ברני ארדוב

מי שזכו למחמאות היו אורי שטרית ועומר פרץ, שרשמו משחק מצויין. בנתניה שיבחו את שטרית שחזר אחרי תקופת היעדרות ארוכה והן את פרץ שלמרות שלא משחק באופן קבוע בעמדת המגן הימני, הפגין יכולת גבוהה. "הרגשתי טוב מאוד בעמדה הזו", אמר פרץ, "הייתי חצי מגן חצי שחקן קו, ואני שמח ששיחקתי טוב. במחצית הראשונה נראנו טוב אבל במחצית השנייה, אחרי ההרחקה היה יותר קשה".

השחקן המשיך ואמר: "נכון שזה לא היה משחק טוב מבחינת מצבים אבל היה חשוב לנו לעצור את הסחף. היה היום הרבה יותר רצון אצל שחקנים וגם השערים והמצבים יגיעו. מה שיכריע בסוף זה מומנטום. מבחינה אישית חזרתי אחרי הרבה זמן להציג יכולת טובה. אני מתאים לליגת העל". בנתניה יפגשו ביום רביעי את מכבי חיפה למשחק בגביע הטוטו כשככל הנראה מספר שחקנים יקבלו מנוחה כדי לא להתעייף לקראת משחק הליגה החשוב מול בית"ר ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יוסי שבחון שחקן מכבי נתניה (מימין) עם עומר פרץ. ברני ארדוב
מרוצה מכך שחזר לשחק. פרץ עם שבחון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully