וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "שיחקתי עם שלושה בלמים כי רציתי לנצח"

מאמן מכבי נתניה עשה מהפכה בהרכב, אך קבוצתו סיימה בתיקו מאופס מול סכנין. חטיב הורחק. שלומי דורה: "שיחקנו לא טוב"

one

שתי קבוצות במומנטומים הפוכים נפגשו הערב (שבת) באיצטדיון בעילוט. מכבי נתניה הגיעה למשחק מול סכנין עם רצף של שני הפסדים רצופים וקיוותה לחזור עם שלוש נקודות, אך הקבוצה של שלומי דורה, שלא נוצחה כבר תקופה ארוכה, הייתה טובה יותר ב-0:0 המאכזב בין הקבוצות. גם הרחקתו של עלי חטיב ממכבי נתניה, לא סייעה לקבוצה מעיר היהלומים, שרושמת משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ומתקרבת לתחתית.

קשר מכבי נתניה עלי חטיב. מגד גוזני
השאיר את קבוצתו מחצית שלמה בעשרה שחקנים. עלי חטיב/מגד גוזני

טל בנין, מאמן מכבי נתניה התייחס בסיום המשחק בעיקר להרחקה של עלי חטיב: "לא ראיתי את התקרית של עלי חטיב, אך שמעתי מה קרה. לא משנה מי אשם, זה לא מקובל ואני לא רואה את ההתנהגות הזו בעין יפה. אנחנו נטפל בנושא". לגבי המשחק עצמו אמר בנין: "לא באנו להוציא תיקו אלא לנצח ובגלל זה עליתי עם שלושה בלמים כדי שיהיו שני שחקני קו שיכולים לעלות. צ'ראן שיחק היום טוב מאוד בעמדה של השחקן הקדמי ובסך הכל אני חושב שבמחצית הראשונה שיחקנו טוב. הייתה הרבה לחימה היום מצד השחקנים"

בדו"ח השיפוט של לירן וקסברגר צויין שההרחקה של חטיב נבעה מכרטיס אדום ישיר, שלא קשור לצהוב שקיבל במחצית הראשונה. עוד נודע שחטיב ירק בפניו של עידן ויצמן עם ירידתם של השחקנים להפסקת המחצית.

בצד השני, בבני סכנין בהחלט יכולים להיות מאוכזבים מהעובדה שלא הצליחו לנצל את היתרון המספרי שלהם במגרש במשך מחצית שלמה. הקבוצה של שלומי דורה פספסה הזדמנות לחלוף על פני יריבתה ולברוח מהתחתית. דורה נשמע מאוכזב בסיום המשחק ואמר: "זה היה משחק חלש שלנו. שיחקנו לא חכם, לא ידענו לנצל את היתרון המספרי שלנו. עם זאת סיימנו עוד משחק ללא הפסד וזה מעודד".

דורה התייחס גם לעובדה שנראה כי הסגל שלו דליל במיוחד ואמר: "אנחנו מודעים לדבר הזה, אבל אין לנו מה לעשות עם זה. ננסה להתחזק במועד ההעברות. הכוונה שלנו היא לצרף שחקן אחד או יותר ואולי עוד שחקן שיעבה את הקישור. צריך לזכור ששיחקנו היום ללא ירו בלו ואלכס דוידוב. כל משחק שמסתיים אני מסיים וי ומחכה שירו בלו יחזור".

אגב בלו, שהיה אמור לעבור ניתוח באמצע השבוע, התבשר ברגע האחרון כי הניתוח נדחה והוא צפוי לעבור אותו בשבוע הקרוב. בלו נכח במשחק ואמר כי הוא מקווה לעבור את הניתוח כמה שיותר מהר כדי לחזור לאימונים עם הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שלומי דורה מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"היה משחק חלש שלנו, שיחקנו לא חכם". שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully