וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי חטיב ביקש להתאמן, מכבי נתניה סירבה

6.12.2012 / 12:08

הקשר קיווה שבעקבות הערעור שהתקבל יאפשרו לו לשוב ולהתאמן, אבל בקבוצה סירבו וצפויים להיפרד ממנו סופית

עלי חטיב הגיע הבוקר (חמישי) למתחם האימונים של מכבי נתניה בבקשה לחזור ולהתאמן בקבוצה. אלא שבמועדון בשלב הזה לא מאשרים את הבקשה של הקשר וחטיב עדיין לא מתאמן. השחקן ציפה שלאחר קבלת הערעור שלו בבית הדין הוא יחזור לפחות לאימונים בשלב זה, אך כפי שמסתמן נתניה החליטה לחתוך סופית את השחקן ולא אישרה לו אפילו להתאמן.

כידוע, חטיב לא מתאמן בקבוצה מאז התקרית עם עידן וייצמן. אתמול בערב הומתק עונשו כאשר בית הדין המשמעתי החליט להרחיקו מחמישה משחקים, ולבטל את ההחלטה הראשונית להשעות אותו משמונה משחקים. כזכור, הקשר הוענש בשל התקרית עם עידן וייצמן במשחק מכבי נתניה מול בני סכנין, במהלכה ירק על שחקן היריבה. בלי קשר, בנתניה כבר החליטו לשחרר את השחקן מהמועדון.

בתוך כך, הנהלת מכבי נתניה ממשיכה בחיפושים אחרי רוכש לקבוצה כדי שיפתור את הבעיות הכלכליות ויעמיד תקציב מסודר וקבוע בכל עונה, ולוואלה! ספורט נודע שגם ראש עיריית נתניה מרים פרייברג מסייעת במאמצים. בכל מקרה, בהנהלה אין כוונה לתת את הקבוצה לכל רוכש שיגיע והעברת בעלות תיעשה רק לאדם שיפגין נכונות להישאר שנים רבות ולהמשיך בקו של ההנהלה הקודמת, שזוכה להערכה רבה מפרייברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully