וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: עונש ההשעיה של עלי חטיב הומתק ל-5 משחקים

בבית הדין החליטו לנקות מעונש ההרחקה המקורי בשל התקרית עם עידן וייצמן שלושה משחקים. לא ברור אם סבע ישוב להרכב

one

עונש ההרחקה הכבד של עלי חטיב הומתק הערב (רביעי), כאשר בית הדין המשמעתי החליט להרחיקו מחמישה משחקים, במקום העונש המקורי שנגזר עליו בשבוע שעבר - שמונה משחקים. חטיב אמר שהעונש מקובל עליו. כזכור, הקשר הוענש בשל התקרית עם עידן וייצמן במשחק מכבי נתניה מול בני סכנין, במהלכה ירק על שחקן היריבה. בלי קשר, במכבי נתניה כבר החליטו לשחרר את השחקן מהמועדון.

קשר מכבי נתניה עלי חטיב בבית הדין. ברני ארדוב
גם זה משהו. חטיב/ברני ארדוב

בתוך כך, הנהלת מכבי נתניה ממשיכה בחיפושים אחרי רוכש לקבוצה כדי שיפתור את הבעיות הכלכליות ויעמיד תקציב מסודר וקבוע בכל עונה, ולוואלה! ספורט נודע שגם ראש עיריית נתניה מרים פרייברג מסייעת במאמצים. בכל מקרה בהנהלה אין כוונה לתת את הקבוצה לכל רוכש שיגיע והעברת בעלות תיעשה רק לאדם שיפגין נכונות להישאר שנים רבות ולהמשיך בקו של ההנהלה הקודמת, שזוכה להערכה רבה מפרייברג.

"עד סוף העונה יהיה חייב להגיע בעלים חדש לקבוצה", אישר גורם במועדון. "אנחנו פועלים לטובת העניין". גם מנכ"ל המועדון קובי בלדב התייחס לנושא ואמר: "אני מרגיש שיהיה בעלים למועדון".

בצד המקצועי במועדון מקווים שכעת לאחר השיחה עם אחמד סבע ייצא השחקן לתקופה חדשה, ינהיג את הקבוצה יותר ויתעסק רק בנעשה במועדון ולא בדברים אחרים. למרות השיחה לא ברור אם סבע יחזור להרכב, שכן בפגישה הבהירו בלדב וגיל לב לקפטן כי ההחלטות המקצועיות יתקבלו אך ורק על ידי המאמן ויתר הצוות המקצועי .

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully