וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת מכבי נתניה לסבע: מבחינתנו אתה נשאר

החלוץ שלא מרוצה ממעמדו נפגש עם בלדב ולב והובהר לו כי במועדון לא מעוניינים לשחררו. סוכנו: "מאמינים שהוא יישאר"

one

לאחר שאחמד סבע ביקש להיפגש עם ראשי מכבי נתניה כדי לקבל הבהרות לגבי מעמדו, הצדדים נפגשו היום (שלישי) בשעות הצהריים. כזכור, ביום ראשון התקיימה שיחה בין סוכנו של השחקן לבין מנכ"ל המועדון קובי בלדב, אלא שהחלוץ דרש להיפגש באופן אישי כדי להבין לאן נושבות הרוחות.

במהלך הפגישה ביקש השחקן לבדוק מה מעמדו והאם אכן יש כוונה לשחררו בינואר, בהנהלה אמרו לסבע כי מבחינתם הוא נשאר במועדון, והוא חלק חשוב מהקבוצה אך עם זאת ביקשו מהשחקן לגלות מנהיגות ולסחוב את הקבוצה אחריו. סוכנו של השחקן דדה חדד אמר עם היציאה מהפגישה: "הייתה פגישה מאוד טובה, הבנו מנתניה שהם רוצים שאחמד יישאר, ואנחנו מאמינים שהוא אכן לא יעזוב את הקבוצה בינואר".

שחקן מכבי נתניה, אחמד סבע. ברני ארדוב
בנתניה ביקשו ממנו לגלות מנהיגות. אחמד סבע/ברני ארדוב

לאחרונה נפוצו שמועות לגבי מעבר אפשרי של סבע בינואר ומקורבים לחלוץ אף גיששו כבר אצל גורמים בבני סכנין וביקשו לבדוק אם הקבוצה תסכים לקלוט אותו במידה ויעזוב את נתניה. יצויין כי לא ברור האם הפנייה נעשה בידיעתו של סבע.

מי שצפוי להיחתך בינואר במידה ויגיעו במועדון להסדר איתו הוא טובארנו פינאס ממנו קיימת אכזבה גדולה. המגן, שלא נכלל בסגל מול בית"ר, לא נמצא בתוכניות במשחקים האחרונים ובנתניה ינסו להגיע להסדר שיוריד מהם מעט עול בכל הנושא הכלכלי. בקבוצה ממשיכים בהכנות למשחק מול מכבי חיפה. ייתכן שליאוניד קרופניק שוב יידחק אל הספסל ועומר צלישר יירד לעמדת הבלם, בעוד בן בנימין שלא היה בסגל במשחק מול בית"ר בשל חום גבוה יחזור לקישור.

ממכבי נתניה נמסר: "קפטן מכבי נתניה אחמד סבע ביקש לערוך פגישה עם הנהלת המועדון. במסגרת הפגישה, ביקש אחמד להדגיש עד כמה הוא אוהב את המועדון ועד כמה הוא מרגיש מחוייב אליו ואת העובדה שהוא לעולם לא ישכח מאיפה הוא הגיע ולאיזה גבהים הוא נסק במסגרת המועדון. סבע גם הדגיש כי ברצונו להישאר ולשחק אך ורק במכבי נתניה ולעשות את כל שביכולתו להוביל את המועדון להישגים. בהנהלה הביעו שביעות רצון מגישתו של אחמד ורצונו להצליח במסגרת המועדון".

עדכון ראשון:11:38

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ליאור ברגיג שחקן בני יהודה (משמאל) מול טובארנו פינאס שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
במועדון מאוכזבים מאוד ממנו. טובארנו פינאס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully