וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אחמד סבע ביקש הבהרות בנוגע למעמדו

סוכנו של השחקן ביקש מההנהלה תשובות לגבי השמועות על כך שהחלוץ ישוחרר בינואר. עלי חטיב הגיש ערעור בנוגע לעונשו

one

שחקני מכבי נתניה נראו אתמול (שבת) שבורים אחרי ההפסד 2:1 בדקה האחרונה לבית"ר ירושלים, ונראה שלמאמן, טל בנין, תהיה הרבה עבודה בהמשך השבוע בעיקר בצד המנטלי. "השחקנים היו מפורקים", אמר אחד משחקניה של נתניה בסיום. "זה אף פעם לא פשוט, כולם שבורים ונצטרך יום או יומיים להתאושש ממה שקרה".

מי שככל הנראה איבד את המקום שלו בקבוצה הוא טובארנו פינאס, שאכזב במשחקים בתחילת העונה ואף לא נכלל בסגל. פינאס עשוי להיחתך בחודש ינואר בשל היכולת החלשה, אך בנתניה עדיין לא התקבלה החלטה לגבי השחקן הזר.

בקבוצה היו בסך הכל מרוצים מהתצוגה אתמול, ואמרו כי מדובר היה בעיקר בחוסר מזל מול השער. למרות היכולת הטובה, בקבוצה ציינו גם את חוסר הריכוז בחלק ההגנתי והשחקנים יהיו חייבים לשפר זאת כדי לקחת נקודות במשחקים הבאים. מי שזכה למחמאות היה עומר צלישר שהפגין משחק מצויין. בן בנימין לא היה בסגל בגלל שפעת כשהודיע לקבוצה כי הוא עם חום גבוה במיוחד ולא יכל לשחק.

"אני חושב ששיחקנו טוב והיינו צריכים לצאת עם נקודות במשחק הזה", ביטא המגן, אורי שטרית את התחושה בקבוצה. "לבית"ר היה יותר מזל, אנחנו ננסה לקחת את הנקודות במשחק הבא. לא היה לנו מזל וזה הכל. בסף הכל זה היה משחק מהטובים שלנו העונה". בנתניה מתכוננים לשני משחקים קריטיים מאוד מול מכבי והפועל חיפה, כשבמועדון יודעים שאם לא ייצאו עם נצחון אחד לפחות משני המשחקים, הם יתדרדרו למאבקי התחתית.

שחקן מכבי נתניה, אורי שטרית. ברני ארדוב
לא היה להם מזל. שטרית/ברני ארדוב

גורמים בקבוצה התייחסו לדיבורים על כך שהפועל באר שבע מתעניינת באחמד סבע ואמרו כי במידה ועסקה כזו תצא לפועל, היא תכלול סכום כספי לא מבוטל עבור החלוץ, וכן שחקן אחד לפחות שיעשה את הדרך ההפוכה מבאר שבע לנתניה. עם זאת, בנתניה ציינו כי עדיין לא התקבלה כלל החלטה לגבי שחרור של סבע וכי כלל לא בטוח שהשחקן יסכים לעבור למקום מרוחק כמו באר שבע.

סוכנו של סבע, דדה חדד, נפגש הבוקר עם מנכ"ל המועדון קובי בלדב וביקש ממעו לדעת האם השמועות לפיהן החלוץ ישוחרר בינואר נכונות. בלדב הבהיר לחדד כי לא הוחלט שום דבר לגבי ינואר ורק בהמשך השבוע תיערך פגישה עם הצוות המקצועי, שאנשיו הם המחליטים. בלדב הבטיח לסוכן לעדכן אותו בהתפתחויות בהמשך השבוע.

עלי חטיב הגיש ערעור לבית הדין של ההתאחדות כשהוא מצפה שעונשו יוקל משמעותית והוא יוכל לחזור לשחק עם פתיחת מועד ההעברות בינואר כדי שהעונש לא יקשה עליו למצוא קבוצה, שכן הוא מבין שהוא סיים ככל הנראה את הדרך בנתניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים. ברני ארדוב
נשבר להם הלב. שחקני נתניה מאוכזבים/ברני ארדוב

בעניין אחר, בהנהלת נתניה צפויים לקיים תחקיר משלהם כדי לבחון את חוסר הסדר שנוצר סביב מכירת הכרטיסים לאוהדי בית"ר ירושלים. אוהדים רבים של בית"ר הגיעו לאיצטדיון אך נתקלו במצב בו לא היו יותר כרטיסים שהונפקו עבורם, ונאלצו להישאר בחוץ. בעיה זו גרמה להתפרעויות, והובילה לכך שכמה מאות מאוהדי בית"ר נכנסו ללא כרטיס אל המשחק, מה שגרם לאיבוד הכנסות של כמה עשרות אלפי שקלים עבור נתניה.

"אנו נבצע תחקיר עם כל הגורמים הרלונטיים כדי לבדוק את האירוע ולהשתפר לקראת המשחקים הבאים", אישר דובר נתניה, קובי ברדה. "הנהלת הקבוצה נערכה מבעוד מועד כדי לאפשר כניסה חלקה של אוהדים למגרש ואף הציבה קופות ניידות לטובת המשחק. אוהדים רבים הגיעו בסמוך לשריקת הפתיחה ולכן נוצרו פקקים ליד הקופות וכתוצאה מכך היה גם עיכוב לחלק מהאוהדים שנכנסו אחרי השריקה למגרש. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה לאוהדים שנכנסו באיחור למשחק". בנתניה מתכוונים גם לבדוק אם אוהדי בית"ר גרמו נזק כתוצאה מההתפרעויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully