וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה הורידה את מחירי הכרטיסים להפועל חיפה

בקבוצה החליטו לפצות את אוהדיהם על חוסר הסדר ששרר במשחק מול בית"ר, וגיבשו מסקנות על מנת למנוע מקרים דומים

one

במכבי נתניה השלימו את התחקיר בעקבות חוסר הסדר שנוצר סביב מכירת הכרטיסים לאוהדי בית"ר ירושלים במשחק באיצטדיון החדש בשבת. כזכור, אוהדים רבים של האורחת הגיעו לאיצטדיון אך נתקלו במצב בו לא היו יותר כרטיסים שהונפקו עבורם, ונאלצו להישאר בחוץ. בעיה זו גרמה להתפרעויות, והובילה לכך שכמה מאות מאוהדי בית"ר נכנסו ללא כרטיס לאיצטדיון, מה שגרם לאיבוד הכנסות של כמה עשרות אלפי שקלים עבור נתניה.

אוהדי מכבי נתניה. מגד גוזני
יקבלו פיצוי. אוהדי נתניה בשבת/מגד גוזני

הפתרונות עליהם הודיעו במועדון הבוקר (שני) הם להגביר את המכירה המוקדמת, ולבחון אפשרות להוסיף נקודות מכירה נוספות לקהל המקומי, לוודא מול הנהלת האיצטדיון את הפעלתן הדחופה של מערכות בקרת הכניסה והכרטוס, ובמקרה של משחק מול קבוצה גדולה - להעביר את מלוא מכסת הכרטיסים של הקבוצה האורחת לקהל אוהדיה, לפתוח כמות גדולה של קופות לפרק זמן ארוך יותר ולפתוח את כל הכניסות והשערים.

"אנו שבים ומתנצלים על איכות השירות ומתחייבים לעשות כל מאמץ על מנת לשפר זאת ללא שיהוי", נכתב בהודעת הקבוצה. "כפועל יוצא מהכשלים שאפינו את המשחק, אשר כתוצאה מהם נפגמה חווית הצפייה של קהל אוהדינו, נבקש לפצות את קהל האוהדים במשחק הבית הקרוב נגד הפועל חיפה. לכן, החלטנו להפחית את מחירי הכרטיסים למשחק זה,. כך שאלה יעמדו על מחיר אחיד של 40 שקל לאדם ו 20 שקל לילדים עד גיל 13".

אגב, הנהלת האצטדיון צפויה להעביר עוד היום לראשי המועדון את דו"ח הנזקים מהמשחק, שצפוי לכלול כסאות שנעקרו ושמשות שנופצו בחלק החיצוני של האצטדיון. הנזק מוערך בכמה עשרות אלפי שקלים. בנתניה אמורים לבחון את הדו"ח ולאחר מכן להחליט האם לתבוע את תשלום הנזקים מבית"ר או להפעיל את הביטוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully