וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי אשדוד גברה 75:84 על מכבי ראשון לציון

ההדרדרות נמשכת: בירנבוים ושחקניו רשמו הפסד חמישי בשישה משחקים, ניצחון שני העונה לאשדוד. חג'ג' (19 נק') בלט

מכבי ראשון לציון ממשיכה להדרדר. אחרי שפתחה את העונה בסערה והתבססה בצמרת, הערב (רביעי) היא רשמה הפסד חמישי בשישה מחזורים, לאחר שהפסידה 84:75 במשחק בית למכבי אשדוד, במסגרת משחק השלמה מהמחזור השישי, שנדחה בעקבות מבצע "עמוד ענן". בכך, מאזן הכתומים ירד לחמישה הפסדים וארבעה ניצחונות ולמעשה, ההפסד מקרב אותם הרבה יותר לתחתית הטבלה מאשר לצמרת שלה. אשדוד, לעומת זאת, שעד המשחק השיגה ניצחון בודד בשמונה משחקים, יכולה לקוות כעת כי היא לא תהיה זו שתסיימנה את הסיבוב הראשון של הליגה כסוגרת הטבלה.

דרור חג'ג' שחקן מכבי אשדוד. מגד גוזני
התעלות שלו בסיום הבטיחה את הניצחון. דרור חג'ג'/מגד גוזני

היכולת הרעה של ראשון לציון במחזורים האחרונים נתנה את אותותיה גם בפתיחת המשחק, כשאשדוד לא התקשתה להשיג נקודות קלות מול ההגנה הרעועה שהשחקנים של אפי בירנבוים הציגו ועלו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, הודות לתרומב מפתיעה של ג'יימי סקין. גם הרבע השני התנהל בצורה דומה, כאשר ראשון לציון לא מצליחה למצוא את הטבעת, ואשדוד ירדה למחצית ביתרון 27:39. אלא שלמחצית השנייה הגיעה ראשון לציון אחרת. שחקניו של אפי בירנבוים נהנו מתצוגת שיא של ג'וליאן רייט, שעשה ככל העולה על רוחו במחצית השנייה ואף הצליח להעלות אותה ליתרון ראשון במשחק. אך אז הגיע דרור חג'ג'. הגארד הוותיק נכנס לעניינים ועם סלים חשובים מאוד בסיום הבטיח את הניצחון לאשדוד.

מהלך המשחק

אשדוד לא נבהלה בפתיחה, כשקולינס וסימפסון קלעו בקלות מתחת לסל. גם ג'יימי סקין עלה ללוח עם שלשה, אך לזאריק ג'ונס השיב עם 4 נקודות. אלא שההגנה החדירה של ראשון אפשרה עוד ועוד סלים קלים, ואשדוד עלתה ליתרון 10:20 עוד ברבע הראשון. ווילי וורן עלה ל-5 נקודות אישיות, אך שלשה קשה של קולינס העלתה את אשדוד ליתרון 27:15 בסיום הרבע הראשון.

סלים של עמית בן דוד וג'וליאן רייט צימקו מעט את ההפרש בתחילת הרבע השני. ניר כהן, שחתם השבוע רשמית בראשון לציון, עלה להופעת בכורה, אך מארדי קולינס עם סל נוסף העלה את אשדוד ליתרון 22:34. שלשה של משה מזרחי העלתה את אשדוד ליתרון שיא. ראשון לציון התקשתה מאוד להשיג נקודות ונתקעה על 22 זמן רב. לזאריק ג'ונס, מהיחידים ששיחקו בצורה סבירה בראשון במחצית הראשונה, קלע שלשה וצימק ל-39:27 בירידה למחצית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לזאריק ג'ונס שחקן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
עוד הפסד לאוסף. לזאריק ג'ונס/מגד גוזני

שחקניו של אפי בירנבוים יצאו חזק מחדר ההלבשה, כשסל של ג'וליאן רייט ושלשה נוספת של ווילי וורן צימקו את ההפרש ל-8 בלבד, 42:34. סל של מארדי קולינס, שעלה ל-13 נקודות, קלע סל שהחזיר את האוויר לאשדוד, אך ג'וליאן רייט המשיך לקלוע בצבע וראשון לציון התקרבה עד מרחק 4 נקודות, 40:44. אלי הופ נהדר בין ווילי וורן לג'וליאן רייט הסתיים בהטבעה מהדהדת של האחרון ואילו סל ועבירה של יוטר העלה את ראשון לציון ליתרון ראשון במשחק. סימפסון הגיב עם ארבע נקודות רצופות משלו והחזיר את היתרון לצד של אשדוד. 52:55 לאשדוד בתום הרבע השלישי.

הרבע הרביעי נפתח כששתי הקבוצות מדייקות מקו העונשין, ושתיים מוצלחות של ג'יימי סקין העלו את אשוד ליתרון 54:58. רייט, שוב הוא, קלע עוד ארבע נקודות רצופות ועלה ל-23 נקודות אישיות, אך היה היחיד שבלט בראשון, ואשדוד שמרה על יתרונה. ג'אמפ מוצלח של דרור חג'ג' מחצי מרחק העלה את אשדוד ליתרון 61:66. לזאריק ג'ונס קלע סל יפה שהוריד את היתרון לשתי נקודות בלבד, אך סל גדול נוסף של דרור חג'ג' העלה שוב לארבע. אשדוד דייקה מהקו ולא נתנה לניצחון לחמוק לה מבין האצבעות, ושלשה של יזרעאלי עם הבאזר קבעה 75:84 לאשדוד בסיום.

אפי בירנבוים מאמן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
עוד סיבה לדאגה. אפי בירנבוים/מגד גוזני

קלעו לראשון לציון: ג'וליאן רייט 27 (15 ריבאונדים, 12 מ-14 מהשדה), ווילי וורן 23 (סחט 12 עבירות), לזאריק ג'ונס 15 (5 אסיסטים), אדריאן יוטר 5, אור סולומון 3, עמית בן דוד 2. שון דאוסן, ניר כהן וניצן חנוכי שותפו אך לא קלעו.

לאשדוד: דיימון סימספון 19 (13 ריבאונדים), דרור חג'ג' 19, מארדי קולינס 14, ג'יימי סקין 14, משה מזרחי 11, גוני יזרעאלי 5, זאק גורדון 2. דניאל גור אריה שותף אך לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully