וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בלם יהודי-קנדי בן 17 הרשים את קרויף

12.12.2012 / 10:38

אוליבר ספרינג, שהגיע מטורונטו, נבחן בקבוצת הנוער ועשוי להצטרף, המנהל הספורטיבי עוקב אחריו והתרשם מביצועיו

קבוצת הנוער של מכבי תל אביב מדשדשת העונה בליגה ולא מצליחה לשחזר את שתי האליפויות הרצופות מהשנתיים הקודמות, ובמסגרת שיתוף פעולה עם הצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת, ממשיכים במחלקת הנוער לנסות ולמצוא כשרונות צעירים כהשקעה עתידית לקבוצה הבוגרת. השבוע נבחן בקבוצה המגן-בלם אוליבר ספרינג, יהודי-קנדי בן 17 שהגיע מקבוצת הנוער של מועדון הכדורגל טורונטו שבקנדה.

ספרינג, המתנשא לגובה של 1.75, התאמן תחילה במכבי חיפה ומכבי הרצליה, אך לא מצא שם את מקומו. כעת הוא הצליח להרשים מאוד את המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, שעקב מקרוב אחרי האימונים שלו. אמש קיימה קבוצת הנוער משחק אימון נגד הפועל ראשון לציון וניצחה 3:4, במשחק שנועד לבחון את ספרינג ואת החלוץ הניגרי לאנרי קהינדה, שמתאמן עם הקבוצה מזה כשבועיים.

בצוות המקצועי של קבוצת הנוער מעוניינים כעת לצרף את ספרינג לסגל הקבוצה והדברים תלויים כעת במשא ומתן כספי עם מועדון הכדורגל של טורונטו, העיר שממנה אגב מגיע הבעלים של המועדון מיטש גולדהאר.

בתוך כך ישחקו הצהובים הערב (רביעי) בבלומפילד נגד הפועל חיפה, במשחק הגומלין של רבע גמר גביע הטוטו, לאחר שהמשחק הקודם הסתיים ב-2:2 בקרית אליעזר. המאמן אוסקר גרסיה צפוי לתת מנוחה למספר שחקני הרכב, כאשר שוער המשנה ברק לוי, המגנים עומר ורד וסטיב גורי והקשרים דור מיכה וגונסאלו גרסיה אמורים לפתוח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully