וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה לשחקנים: "צריכים לכבוש יותר משער אחד"

מאמן מכבי תל אביב הכין את שחקניו לקראת גומלין רבע גמר גביע הטוטו מול הפועל חיפה (ד', 20:40, ספ' 5+ לייב)

מכבי תל אביב, שסיימה אמש בתיקו 1:1 עם בית"ר ירושלים, קיימה היום (שלישי) אימון שחרור, שחלקו היה גם הכנה לקראת המשחק שמצפה לקבוצה כבר מחר, נגד הפועל חיפה במסגרת גומלין רבע גמר גביע הטוטו, כשהמשחק הראשון הסתיים ב-2:2. המאמן אוסקר גרסיה, שהיה די מרוצה מיכולת הקבוצה בתיקו אמש באיצטדיון רמת גן, אמר היום לשחקניו: "שיחקתם די טוב והפגנתם הרבה רצון ולחימה. אני מאוכזב מאוד מכך שאנחנו מקבלים גולים במצבים נייחים וזה קורה כי שחקנים מאבדים ריכוז".

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם מונס דאבור. ברני ארדוב
"הפגנתם הרבה רצון ולחימה". גרסיה ודאבור/ברני ארדוב

המאמן ניסה לנתח את שער השוויון שספגו הצהובים והוסיף: "הגול של בית"ר התחיל בכלל מקרן שלנו אחרי שאריאל הרוש הוציא מהר את התקפת בית"ר ושחקנים אצלנו לא חזרו בזמן להגנה. גם בקרן, שחקנים לא היו מרוכזים מספיק, למרות שתירגלנו ועבדנו על הדברים האלה. ספגנו שער אחרי שמירה לקויה שלנו במצב הקרן וחבל". אוסקר התייחס גם לחלק הקדמי של הקבוצה ואמר: "אסור לנו להסתמך רק על גול אחד, חייבים לכבוש יותר. במשחקים כאלה אנחנו חייבים לכבוש יותר משער אחד, כי לפעמים זה לא מספיק בכדי לנצח".

לקראת המשחק מחר בבלומפילד נגד הפועל חיפה, צפוי אוסקר לכלול בהרכב שחקנים שלא שותפו אמש נגד בית"ר, כאשר שוער המישנה ברק לוי וכן דור מיכה, סטיב גורי וגונסאלו גרסיה אמורים לקבל דקות משחק. אוסקר פנה היום לשחקנים ששיחקו אמש 90 דקות ושאל מי מהם עייף ורוצה מנוחה, אך לשמחתו לא נמצא אף שחקן שביקש לא לשחק מחר.

כחלק מפעילות המועדון לכבוד חג החנוכה, אורגנה היום מסיבת עיתונאים מיוחדת, בה נטלו חלק כ-15 ילדים שהיו אורחי הקבוצה והפכו באופן מיוחד לעיתונאים צעירים, כאשר הקפטן שרן ייני והמגן יואב זיו ענו על שאלותיהם. הילדים הדליקו נר רביעי של חנוכה יחד עם השחקנים וקיבלו גם מתנות ומזכרות מהקבוצה. בנוסף קיבלו הילדים והוריהם המלווים גם כרטיסים למשחק גביע הטוטו מחר. על פי בקשת הצוות המקצועי, כוסתה הגדר שמקיפה את מגרש האימונים בבד יוטה כחול, כאשר מעתה והלאה ישבו העיתונאים המסקרים את הקבוצה, בטריבונה שנמצאת בתוך מתחם האימונים.

יובל אבידור שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
בדרך להפסד נוסף? אבידור/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר החליט לתת לכמה שחקנים משמעותיים מנוחה לקראת המשחק מחר מול מכבי תל אביב במסגרת גביע הטוטו ביניהם מהראן לאלה וגל אראל. קלינגר יודע שהמשחק מול מכבי נתניה בשבת הוא המשחק הקריטי ביותר ורוצה את השחקנים בכושר מלא. למרות המנוחה המאמן אמר לשחקנים כי ניצחון מחר יכול להעניק להם בטחון וכי הם מסוגלים לעבור שלב גם מול מכבי תל אביב. גיא צרפתי הפצוע ערך אימון ריצה מסביב למגרש ובקבוצה מקווים שהוא יהיה כשיר למשחק מול נתניה.

בקבוצה אמרו כי שלומי אזולאי, הקשר שעבר בבקרת התקציבים אתמול, נראה חד באימונים האחרונים, ועשוי להוות הפתעה העונה. אזולאי יקבל את ההזדמנות בהרכב במשחק מחר. בחיפה קיבלו מסר מראשי נתניה כי מחיר הכרטיסים למשחק יעמוד על 40 שקלים ומעריכים שכ-500 אוהדים ילוו את הקבוצה. אגב שמו של ברוך דגו עלה אתמול כאפשרות לחיזוק אצל חלק מאנשי המועדון, אך עדיין לא נעשו שום מהלכים בנושא. "אמנם מדברים על חיזוק ועולים שמות אבל כרגע אין שום דבר רציני" אמר גורם בקבוצה " קודם נעבור בשלום את המשחק מול נתניה ורק אז אולי נוכל לדבר באופן קונקרטי על חיזוק בינואר".

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, סטיב גורי, חסן אבו זייד (מהראן ראדי), רפי דהן, גונסאלו גרסיה, דור מיכה, רוברט ארנשו, מונס דאבור.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר. סטפן דנקוביץ'. דושאן ברקוביץ'. פביאן סטולר. עדי שלג. יוסי דורה. אילן רנקביץ'. רן אבוקרט. הישאם כיוואן.שלומי אזולאי. יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully