וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין לאב נגד מינסוטה: "משהו פה מתוכנן בכלל?"

הפורוורד המאוכזב של הטימברוולבס התראיין בארה"ב, פתח פה על קבוצתו ורמז על עזיבה: "פקפקו ביושר שלי, וזה פגע בי"

לקווין לאב נמאס כנראה מהיחס שהוא מקבל מקבוצתו מינסוטה טימברוולבס, ובכתבה ל"יהאו!" היום (שלישי) הוא שחרר כמה פצצות. "אני לא יודע מי מחליט מי כוכב ומי לא, אבל אפילו הבעלים שלנו גלן טיילור אמר: 'אני לא חושב שקווין לאב הוא כוכב בגלל שהוא לא הוביל אותנו לפלייאוף'. זה לא שקיבלתי יותר מדי תמיכה. זו גלולה שקשה לבלוע".

קווין לאב שחקן מינסוטה מול אנדרסון ורז'או שחקן קליבלנד. Jim Mone, AP
"אני תמיד זוכר מי היה טוב אליי ומי היה רע אליי. זה מוטמע במוח שלי". קווין לאב מול אנדרסון ורז'או/AP, Jim Mone

בכתבה פורטו הסיבות לכעסים של לאב, ביניהן ההרגשה שהוא לא מקבל את ההכרה והסכומים שמגיעים לו, לטענתו. גם עניין הפציעה, שבגינה החמיץ הפורוורד את פתיחת העונה, גרם לבעיות. "אנשים בתוך הארגון שלי שאלו אם הפציעה שלי אמיתית", אמר לאב. "אנשים פקפקו בכנות וביושר שלי, וזה פגע בי".

לאב לא אמר מילה רעה על המאמן הוותיק ריק אדלמן, אבל הג'נרל מנג'ר קאן זכה לגינויים רבים. "אתה נכנס לחדר ההלבשה כל שנה", הוא אמר, "ואתה רואה בחורים חדשים בכל מקום. ואז זה קורה שוב ושוב. ואתה שואל - משהו פה מתוכנן בכלל?". לאב לא רצה להישמע מתלונן על חוזהו בגובה 62 מיליון דולר לארבע שנים, אבל הוא טוען שהחוזה המקסימלי שהטימברוולבס יכולים היו להציע לו - 80 מיליון דולר לחמש שנים - היה מראה על יותר אמונה בו.

קווין לאב שחקן מינסוטה טימברוולבס. AP
"לא הייתי בפלייאוף עדיין. אני מסתכל על החוזה שלי בעוד שנתיים מעכשיו, ואם לא אגיע לפלייאוף, או רק פעם אחת, למשל, זה יהיה קשה לי להגיד 'טוב, נו, בוא נישאר פה ונמשיך לבנות'". קווין לאב/AP

"יש לי זיכרון טוב מאוד", המשיך לאב, "ואני תמיד זוכר מי היה טוב אליי ומי היה רע אליי. זה מוטמע במוח שלי, וזה משהו שאני לא יכול לשכוח. אשמח להתחרות על האליפות במינסוטה, אבל...". לפורוורד יש אופציית יציאה ב-2015, ועד אז, הוא מבהיר: הוא רוצה שסביבו תיבנה קבוצה לאליפות, לא רק לפלייאוף. "הרבה אחריות היא עליי", הוא מודה. "לא הייתי בפלייאוף עדיין. אני מסתכל על החוזה שלי בעוד שנתיים מעכשיו, ואם לא אגיע לפלייאוף, או רק פעם אחת, למשל, זה יהיה קשה לי להגיד 'טוב, נו, בוא נישאר פה ונמשיך לבנות'".

בראיון, לאב פתח עיניים גם לכיוון קבוצות אחרות. "תראה איך סן אנטוניו ממשיכה לבנות סביב דאנקן, ג'ינובילי ופארקר. תראה מה קורה באוקלהומה סיטי. אם מדברים על שוק קטן, תראה מה קורה בממפיס. הם מנצלים את המיטב שהארגון שלהם יכול להשיג".

הוולבס נמצאים במקום השמיני במערב, עם מאזן 9:9. לאב שיחק תשעה משחקים העונה, וקלע 21.2 נקודות בערב. הוא הוסיף בממוצע 14.2 ריבאונדים במשחק ו-2.1 אסיסטים ב-34.4 דקות.

בעלי מינסוטה טימברוולבס גלן טיילור והג'נרל מנג'ר דייויד קאן. AP
"אני לא יודע מי מחליט מי כוכב ומי לא, אבל אפילו הבעלים גלן טיילור אמר: 'אני לא חושב שקווין לאב הוא כוכב, בגלל שהוא לא הוביל אותנו לפלייאוף'. זה לא שקיבלתי יותר מדי תמיכה. זו גלולה שקשה לבלוע". הבעלים טיילור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully