וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון על ההצגה של וויד: "כנראה שבארקלי צריך לשתוק"

פלאש חזר לכושר שיא, קינג ג'יימס עקץ את מספידו מהימים האחרונים. נאש יחזור עוד שבועיים לפחות, ביינום עוד כחודש

דווין וויד הציג הלילה (בין שני לשלישי) את אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה, כאשר סיים עם 26 נקודות יעילות במיוחד - 11 מ-13 מהשדה ב-34 דקות. פלאש הוליך את מיאמי ל-92:101 על אטלנטה, ובכך סיפק תשובה מוחצת לכל מספידיו שמיהרו להגיד ששיאו עבר לפני זמן רב.

שחקן מיאמי היט דווין וויד. Mike Ehrmann, GettyImages
חוזר לעצמו, ובגדול. וויד/GettyImages, Mike Ehrmann

"זה אומר שצ'ארלס בארקלי צריך לסתום את הפה", פרגן לברון ג'יימס לחברו הטוב ושלח עקיצה ברורה אל עבר הפרשן שהיה אחד ממבקריו הגדולים של וויד בימים האחרונים, ואמר בין היתר כי פלאש איבד מהאתלטיות שלו. "וויד קלע 80 אחוז מהשדה במשחקים האחרונים. זה מטורף, לא? בגלל זה הוא מי שהוא. מדהים. כל המתחרים הגדולים נהיים יותר נחושים כשאומרים עליהם דברים רעים".

"הוא שחקן של קצב", הוסיף המאמן אריק ספולסטרה. "הוא הוכיח את זה לאורך הקריירה שלו. כמה שיותר משחקים הוא משחק, כמה שיותר דקות הוא יצבור, ככה הוא ייכנס לקצב יותר טוב".

פלאש עצמו אמר: "אף פעם לא הפריע לי מה אומרים עלי בחוץ. אני פשוט מנסה להיות כמה שיותר יעיל. אני פשוט לא מקשיב לכל הרעש הזה".

לברון ג'יימס, דווין וויד, מיאמי היט. רויטרס
הכל טוב בסאות' ביץ'. וויד ולברון/רויטרס

פארקר נכנס לנעליו של דאנקן

בדרמה הגדולה של הלילה, נזקקה סן אנטוניו להארכה כדי להכניע את יוסטון העיקשת 126:134, על אף 38 נקודות של ג'רמי לין. הכוכב התורן של הספרס היה טוני פארקר, שהתכבד בטריפל דאבל ראשון בקריירה - 27 נקודות, 12 ריבאונדים ו-12 אסיסטים. "חשבתי לעצמי - אם אנחנו הולכים להפסיד, שום דבר לא ישנה. בסופו של דבר לאנשים אכפת רק מנצחונות. טים דאנקן נכנס לבעיית עבירות, אז חשבתי שאולי כדאי שאעזור קצת עם הריבאונדים".

גרג פופוביץ' שיבח את הרכז שלו ואמר: "הוא השאיר אותנו במשחק לכל אורך הערב עם המשחק שלו בשני הצדדים. הוא היה מבריק". לצידו של פארקר, הבריק הלילה גם גארי ניל, עם שיא קריירה של 29 נקודות, כולל שבע שלשות. "גארי היה בלתי רגיל", החמיא פארקר לחברו לקו האחורי. "הוא קלע זריקות גדולות עבורנו".

לין השווה שיא קריירה בנקודות, אלא שזה לא הספיק לרוקטס נטולי ג'יימס הארדן. "כמובן שזה קשה. אני אסיר תודה על כך שהרגשתי טוב במשחק, אבל זה שולי וחבל שפספסנו עוד משחק צמוד".

טוני פארקר, סן אנטוניו ספרס. רויטרס
הוא בכלל מפרגן לגארי ניל. טוני פארקר/רויטרס

נאש מתרחק מהמגרשים, אנדרו ביינום מתקרב

* סטיב נאש אמר לעיתון USA TODAY כי ייעדר עוד שבועיים לפחות מהמגרשים: "אני יכול לזוז, אני יכול לזרוק, אבל אני לא יכול לרוץ בשיא המהירות, ואני לא בכושר. אני מקווה שאצליח לעזור לנו להשתפר כשאחזור. עדיין לא היה לנו הרבה זמן להתאמן יחד תחת מייק ד'אנטוני, אבל הכל אפשרי עם הקבוצה הזאת. אם נעבוד קשה, השמיים הם הגבול עבורנו".

* אנדרו ביינום דיבר עם כלי התקשורת בפילדלפיה ואמר כי עשוי לשוב למגרשים עוד כחודש: "הברך השמאלית שלי עדיין מאוד כואבת, אבל הימנית הרבה יותר טובה. במקרה הגרוע, אשוב עוד חודש. אם הברך השמאלית שלי תשתפר כמו הימנית, אחזור מהר".

* פורטלנד שברה הלילה את שיא שלילי ב-NBA כשזרקה 20 שלשות, ולא קלעה אף אחת מהן. השיא הקודם היה של ניו יורק, שב-2010 זרקה 18 שלשות והחטיאה את כולן מול ניו ג'רזי. "אני יודע, שברנו את השיא", הודה בסיום מאמן הבלייזרס טרי סטוטס, "מה שמרשים הוא ששברנו את השיא הזה, וניצחנו". ג'יי ג'יי היקסון הגיב ואמר "וואו, מדהים, לא ידעתי את זה. לא קלענו אף שלשה הערב? אף אחת? זה טירוף. חבל שאני לא ניסיתי לזרוק, בטוח הייתי משפר את המצב".

סטיב נאש שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
סטיב נאש שומר על אופטימיות: "השמים הם הגבול עבור הקבוצה הזאת"/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully