וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: ראשל"צ ואשדוד רוצות לצאת מהמשבר

במשחק השלמה מהמחזור השישי תארח הקבוצה מעיר היין את הקבוצה האחרונה בטבלה (18:50), ככל הנראה ללא מייק הול

מכבי ראשון לציון תארח מחר (רביעי) את מכבי אשדוד במסגרת משחק השלמה מהמחזור השישי שנדחה בעקבות מבצע "עמוד ענן" (18:50, שידור ישיר באתר מנהלת הליגה). הקבוצה של אפי בירנבוים מגיעה למשחק לאחר ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים, שהורידו אותה מהצמרת אל עבר מרכז הטבלה. בקבוצה יודעים שהפסד לאשדוד יקרב אותה אפילו לתחתית, ועל כן מייחסים חשיבות רבה להתמודדות. בראשון לציון שוקלים את מעמדו של הגארד לאזריק ג'ונס, שלא מגלה יציבות מתחילת העונה.

מנגד מגיעה האחרונה בטבלה מכבי אשדוד, עם ניצחון אחד בשמונה מחזורים, ובידיעה שהפסד ב"בית מכבי" ישלח אותה ככל הנראה לסיים את הסיבוב הראשון במקום האחרון. באשדוד היו מרוצים מרוח הלחימה שהציגו השחקנים בהפסד להפועל אילת ביום ראשון, אך יודעים שאם ימשיכו לקלוע באחוזים רעים מקו העונשין, כפי שעשו באילת, הם יתקשו לחבר ניצחון שני. מייק הול, שחתם בקבוצה רק לפני שבוע וחצי, נמצא בספק למשחק, לאחר שנפצע במשחק ביום ראשון, ורק סמוך למשחק ידעו באשדוד האם יוכלו לשתפו.

אפי בירנבוים מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
משחק חשוב לכתומים שלו. אפי בירנבוים/ברני ארדוב

המספר הנוסף

2 - המפגשים האחרונים בין הקבוצות נגמרו בניצחון של אשדוד, אחרי שראשון לציון ניצחה את ארבעת המפגשים הראשונים.

19.6 - פעמים בלבד בממוצע למשחק מגיעה מכבי ראשון לציון בממוצע למשחק, האחרוה בליגת העל, מתוכם מגיע אדריאן יוטר 8.9 פעמים, והוא מוביל את הליגה.

72.6 - נקודות בממוצע בלבד קלעה מכבי אשדוד בשמונה משחקים, האחרונה בליגת העל בקטגוריה זו.

יעמוד למבחן: דיימון סימפסון. הסנטר של מכבי אשדוד הוא ללא ספק שחקן בעל יכולות גבוהות מאוד, רק שהקבוצה שלו לא מצליחה לחבר ניצחונות יחד איתו. כדי להטביע חותם, יהיה חייב סימפסון להרים את קבוצתו לניצחון.

שחקן מכבי אשדוד דיימון סימפסון מול שחקן הפועל ירושלים קרייג סמית'. קובי אליהו
יכולת נהדרת שלו, אבל איפה הניצחונות? דיימון סימפסון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully