וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל אטו: "ליאונל מסי הוא אלוהים"

הקמרוני ששיתף פעולה עם הפרעוש בברצלונה מהלל: "הלוואי שיזכה במונדיאל". ונגר: "הוא מהפנט, מה שהוא עושה לא ייאמן"

יומיים חלפו מאז שליאונל מסי שבר את שיאו האלמותי של גרד מולר, ועולם הכדורגל ממשיך להרעיף על כוכב ברצלונה שבחים מכל עבר. היום (רביעי) הגיע תורו של סמואל אטו, ששיתף עם הפרעוש פעולה מ-2004 ועד 2009.

"מסי הוא אלוהים, כשחקן, ועוד יותר כאדם", אמר החלוץ הקמרוני שעבר בקיץ 2011 לאנז'י מחאצ'קלה מהליגה הרוסית. "אני מקווה שליואנל יזכה במונדיאל עם ארגנטינה. לאלוהי הכדורגל, כל מה שאני מבקש מכם זה לתת לו הזדמנות, בגלל שראיתי אותו גדל. אני מקווה שהוא רק ימשיך להצליח, כי ראיתי איזה ילד טוב הוא".

מ-2008: ליאונל מסי, סמואל אטו מתחבקים במדי ברצלונה. GettyImages
זכה לשתף פעולה עם מסי למשך כחמש שנים. אטו מחבק את הפרעוש, מ-2008/GettyImages

כמו כן, פרגן אטו גם לכוכב נוסף איתו שיתף פעולה בברצלונה - רונאלדיניו: "הוא גאון, ולא רק בכדורגל. בכל פעם שהייתי מבואס ולא שיחקתי טוב, ראיתי אותו עם חיוך בחדר ההלבשה וידעתי שהכל יהיה בסדר".

גם ארסן ונגר התמוגג מההישג של מסי ואמר במהלך הלילה: "מגיע לו מזל טוב, הוא פשוט מהפנט. מה שהוא עושה זה לא ייאמן. אפילו בדמיונות הכי פרועים שלי לא הייתי יכול לתאר לעצמי שמישהו יהיה מסוגל לעשות דברים כאלה. הוא גורם להבקעת שערים להיראות כל כך קל".

* בספרד מדווחים הבוקר כי אמש התקיימה פגישה בת שלוש שעות בין סוכנו של צ'אבי וראשי ברצלונה, במהלכה סוכם באופן עקרוני כי הקשר האהוב יישאר בקאמפ נואו עד קיץ 2016.

צ'אבי, ססק פברגאס, ברצלונה. רויטרס
צפוי להישאר בקאמפ נואו עד 2016. צ'אבי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully