וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "השיא הוא נחמד, אבל הניצחון יותר חשוב"

כוכב ברצלונה הצטנע אחרי שכבש צמד בניצחון על בטיס ושבר את שיאו של גרד מולר: "יותר חשוב שהגדלנו את הפער בפסגה"

המחזור ה-15 בליגה הספרדית סיפק לחובבי הכדורגל ומעריציו של ליאונל מסי את הרגע שלו הם כל כך חיכו: הפנומן הארגנטינאי כבש צמד בניצחון ברצלונה 1:2 בבטיס ושבר את שיאו של גרד מולר עם 86 שערים בשנת 2012. עוד רבות ידובר בעונה הזו של מסי, שנזקק ל-25 דקות בלבד כדי להרשית פעמיים במחצית הראשונה ולהיכנס לספר השיאים כשחקן שכובש הכי הרבה שערים לעונה קלנדרית אחת.

מעבר לשיאו של מסי, ברצלונה ממשיכה לשפר את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה, והגדילה שוב את הפער בפסגה לשש נקודות על פני אתלטיקו מדריד. בשורות פחות טובות הגיעו לברצלונה מכיוונו של ססק פברגאס. הקשר שפתח בהרכב נפצע בדקה העשירית וצפוי להיעדר כחודש. אלכסיס סאנצ'ס, שהחליף את הקשר במשחק מול בטיס, צפוי להיות זה שימלא את מקומו במשחקים הקרובים.

אלכסיס סאנצ'ס, ליאונל מסי, אנדרס אינייסטה שחקני ברצלונה. רויטרס
שחקני ברצלונה מברכים את חתן השמחה. ליאונל מסי/רויטרס

"זה היה מאוד קשה לשחק במגרש של בטיס. זו קבוצה קשה ותמיד קשה נגדה במגרש שלה". כך אמר מסי בסיום המשחק ההיסטורי. מסי נשאל כמובן גם על השיא ששבר וענה בצניעות אופיינית: "כמו שאני תמיד אומר זה מאוד נחמד לשבור שיא כזה, אבל הניצחון יותר חשוב מהשיא שלי משום שהוא שומר אותנו בפסגה ונותן לנו מרווח ביטחון מהקבוצות האחרות".

"המחצית הראשונה הייתה בשליטה שלנו ושיחקנו מצוין. במחצית השנייה היה לנו קשה מאוד ואנחנו מאוד שמחים שמסי הבקיע פעמיים וגם שבר על הדרך את השיא של גרד מולר". כך אמר בסיום טיטו וילאנובה מאמנה של ברצלונה.

וילאנובה המשיך לפרגן לכוכב הארגנטינאי שלו כשאמר: "אני מאמין שמסי יכבוש עוד הרבה כי הוא מאוד צעיר. אני לא חושב שנראה עוד שחקן כמו מסי ולא רק בגלל השערים שלו והיכולת ההתקפית שלו, אלא גם בגלל הבנת המשחק שלו, גם בהתקפה וגם בהגנה". המאמן התייחס גם לפציעה של ססק פברגאס ואמר: "ססק נפצע בתחילת המשחק ויעבור מחר בדיקות נוספות לאבחן את חומרת הפציעה. ייתכן שהוא ייעדר כשבועיים עד שלושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully