וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו: "הנקודות היו אצלנו בידיים ואיבדנו אותן"

אכזבה במכבי תל אביב לאחר התיקו מול בית"ר: "שוב אנחנו סופגים ממצב נייח, לא ייאמן". סטרול וזיזוב עשויים לעזוב בינואר

one

מכבי תל אביב חזרה אמנם למקום הראשון, אחרי שסיימה אמש בתיקו 1:1 נגד בית"ר ירושלים, אך התחושות בקרב אנשי הקבוצה היו בעיקר תחושות של תסכול ואכזבה מפספוס של נצחון, אחרי שהקבוצה היטיבה לשחק ושלטה במרבית שלבי המשחק. שער יתרון נפלא של אלירן עטר לא הספיק לצהובים, שספגו שער שוויון מראשו של קובי מויאל, אחרי טעות בהגנה. "אסור לנו לספוג שערים כאלה, שוב אנחנו סופגים ממצבים נייחים, זה פשוט לא יאומן. הנקודות היו אצלנו בכיס ופיספסנו בגדול", אמרו בקבוצה.

השחקנים של אוסקר גרסיה נראו טוב במרבית דקות המשחק, אך לא הצליחו לתרגם את השליטה לכיבוש שערים נוספים. המגן יואב זיו, הקשר מהראן ראדי והחלוץ רוברטו קולאוטי קיבלו מחמאות על יכולתם וגם רפי דהן שנכנס כמחליף והשתלב טוב במשחק, קיבל מילים טובות. מעל כולם בלט שוב החלוץ אלירן עטר, שמלבד שער נפלא שכבש (ה-13 שלו מתחילת העונה, ר"ב), חרש שוב ושוב את אגף שמאל והיה דומיננטי מאוד במשחק ההתקפה של הצהובים.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שוב שלטו, שוב לא הצליחו לנצח. אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

הקשר גונסאלו גרסיה, שפתח עד כה בהרכב בכל משחקי הליגה של הקבוצה, נשאר אמש מחוץ להרכב ואף לא שותף כמחליף. נראה כי המאמן אוסקר המשיך את סדרת החינוך שהחלה במשחק הקודם נגד בני סכנין, אז הוחלף הקשר בדקה ה-40. "החלטתי מי ישחק ומי לא, לפי איך שראיתי את המשחק ולפי מה שאני חושב שהקבוצה צריכה", אמר המאמן אוסקר התבקש להתייחס לספסולו של גונסאלו. "אני חושב רק על טובת הקבוצה. גונסאלו שחקן חשוב מאוד עבורנו, הוא שחקן עם טכניקה טובה והיום הוא לא שיחק, כמו ששחקנים אחרים לא שיחקו", הוסיף המאמן.

הקשר עצמו שנראה מחוייך ביציאה מחדר ההלבשה בסיום המשחק, עשוי לחזור להרכב במשחק הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו ביום רביעי נגד הפועל חיפה, כאשר מספר שחקנים נוספים בהם דור מיכה וסטיב גורי שלא שותפו אתמול, אמורים לפתוח בהרכב.

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף שהה בסוף השבוע האחרון בקפריסין וצפה במשחקים של ברק יצחקי ומשה אוחיון במדי אנורתוזיס נגד אפואל ניקוסיה וכן במשחקו של השוער גיא חיימוב, ששיחק 90 דקות בהפסדה של אא"ק לרנקה 2:1 לדוקסה. בשבועות הקרובים אמורים קרויף והמאמן גרסיה לדון בצירוף שחקני חיזוק בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר. נכון לעכשיו, הכוונה היא לצרף שניים או שלושה שחקנים, כאשר במקביל צפויים מספר שחקנים בסגל הנוכחי לקבל הודעה כי הם רשאים לחפש לעצמם קבוצה חדשה. בין השמות שעשויים לקבל הודעה כי הם רשאים למצוא לעצמם קבוצה נמצאים הבלם אבי סטרול והקשר אלי זיזוב, כאשר השניים לא נכללים בסגל לאחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גונסאלו גרסיה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צפוי לחזור להרכב בגביע הטוטו. גונסאלו גרסיה/ברני ארדוב

"כל נקודה יקרה במירוץ הזה לצמרת", אמר המגן יואב זיו בהתייחסו לשתי הנקודות שאיבדה הקבוצה, שבוע לפני המשחק עם מכבי חיפה. "הנקודות היו אצלנו בידיים ואיבדנו אותן, מטעות של חוסר ריכוז במצב המסוכן היחיד שבית"ר ירושלים הגיעה אליו. חבל כי מבחינת יכולת, היינו שווים שלוש נקודות. אם אתם אומרים שהגיע לנו לנצח, אז זה כנראה נכון. בסך הכל, אם היינו מנצלים את המצבים שלנו והיינו שומרים על ריכוז בקרן, שהיה המצב היחיד שבית"ר הגיעה אליו, היינו יוצאים עם שלוש הנקודות. אני גם חושב שמה שמנע מאיתנו זה הקבוצה שמנגד. יש להם שוער מצוין וקבוצה צעירה ונמרצת שבאה לעבוד. לא שיחקנו מול קונוסים", הוסיף זיו שאחד אחד המצטיינים במגרש.

המגן התייחס לחוויה של משחק תחת גשם סוחף ומול 28 אלף צופים ואמר: "זו היתה חוויה, הלוואי וכל משחק בכדורגל הישראלי יראה ככה. זכורים לי משחקים במזג אוויר גרוע יותר. הייתה אווירה טובה מאוד באצטדיון, ראינו כאן שני קהלים מעודדים והוגנים, בלי שום דבר שחרג מכדורגל, כייף לסיים ככה משחק מבחינת האווירה, אני מפרגן מאוד לבית"ר ירושלים".

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) מול יואב זיו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"הלוואי וכל משחק בליגת העל היה משוחק באווירה כזאת". יואב זיו/ברני ארדוב

זיו נשאל האם היכולת הזו תספיק לקבוצה במשחק הבא נגד מכבי חיפה והשיב: "היכולת הטובה הזו תספיק בתנאי שננצל את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם. אנחנו צריכים להביא את היכולת הזו קודם כל ביום רביעי, נגד הפועל חיפה בגביע הטוטו. זה מפעל אמנם השלישי בחשיבותו, אבל עדין אנחנו לא מוותרים על אף משחק ורוצים לעבור שלב. נבוא בשיא הרצינות למשחק הזה, למרות שזה יהיה קצת קשה לשחק 48 שעות אחרי המשחק נגד בית"ר ואני לא יודע מי ישחק ומי יקבל מנוחה. חבל שזה ככה כי אנחנו מתייחסים למפעל הזה בשיא הרצינות".

לסיום נשאל זיו האם הוא יכול להגיד שמכבי תתמודד על התואר עד סוף העונה: "זאת המטרה שלנו, זה ברור. אנחנו אומרים את זה בכל מקום שהמטרה שלנו היא להתמודד ולרוץ עד הסוף, בקצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully