וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "איבדנו ריכוז. אדבר עם ג'ורדי לגבי חיזוק"

10.12.2012 / 22:59

מאמן מכבי תל אביב התלונן על חוסר ניצול המצבים של שחקניו וכבר חושב על ינואר: "ראיתי כמה שחקנים טובים כאן בליגה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב חזרה הערב (שני) לפסגת ליגת העל וסיימה כאלופת הסיבוב הראשון, אך עשתה זאת עם תיקו ראשון העונה שהשווה את מאזן הנקודות שלה (28) לזה של הפועל תל אביב, אחרי 1:1 מול בית"ר ירושלים באצטדיון רמת גן. כ-28 אלף צופים חזו תחת גשם שוטף במחצית ראשונה חלשה, אשר לאחריה אלירן עטר כבש את שערו ה-13 העונה והעלה את מכבי תל אביב ליתרון בדקה ה-52. אלא שקובי מויאל השווה בנגיחה בחלוף 10 דקות והשאיר את אוסקר גרסיה ושחקניו מתוסכלים, בעיקר מכיוון שלא קיבלו פנדל שהגיע להם.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב (מימין) חוגג עם מונס דאבור. ברני ארדוב
כבש שער ראשון בקריירה נגד בית"ר, אבל זה לא הספיק לניצחון. אלירן עטר עם מונס דאבור/ברני ארדוב

"היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש ולא עשינו את זה", אמר בסיום אוסקר גרסיה. "בית"ר כבשו ממצב אחד. איבדנו ריכוז ואסור שזה יקרה במשחק כזה. ראיתי את המשחקים האחרונים של בית"ר ואת השחקנים שלי מתאמנים, והחלטתי שאלה הם ה-11 שיכולים לנצח, בלי גונסאלו".

לגבי אי שיתופו של גונסאלו גרסיה, אמר המאמן: "החלטתי מי ישחק היום ומי לא, לפי איך שראיתי את המשחק ולפי מה שאני חושב שהקבוצה צריכה. אני חושב רק על טובת הקבוצה. גונסאלו שחקן חשוב מאוד עבורנו, הוא שחקן עם טכניקה טובה והיום הוא לא שיחק, כמו ששחקנים אחרים לא שיחקו".

על האפשרות שיבקש לחזק את הקבוצה בינואר, אמר המאמן הספרדי: "עוד מוקדם לדעת מה יהיה, צריך לחשוב רק על המשחק הבא ולא יותר מדי קדימה. אני אדבר עם ג'ורדי והבעלים לגבי ינואר ונחליט. מאמן תמיד רוצה את השחקנים הכי טובים לקבוצה שלו, אבל כרגע השחקנים שלי הם הכי טובים עבורי. ראיתי הרבה שחקנים טובים כאן, אבל אני לא יכול להגיד שמות".

אוסקר נשאל לגבי המשחק הבא מול מכבי חיפה ואמר: "אני חייב לחשוב רק על הפועל חיפה בגביע הטוטו. כשנסיים את המשחק הזה, נחשוב על מכבי חיפה. הם הקבוצה הכי טובה לדעתי, עם השחקנים הכי טובים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכל. אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

רפי דהן נשאל אם הוא מרגיש פיספוס אחרי התיקו: "כן, הגענו למצבים והחמצנו, איבדנו שתי נקודות, אבל הראש כבר בגביע הטוטו מול הפועל חיפה. ברור שהיה טוב אם היינו מנצחים לפני המשחק מול מכבי חיפה, אבל אי אפשר לנצח כל העונה. נבוא למשחק מול מכבי חיפה עם הראש למעלה".

לגבי תנאי המגרש ומזג האוויר אמר דהן: "במחצית הראשונה היה קשה מאוד לשחק, בשנייה מזג האוויר קצת נרגע. היינו יותר טובים במחצית השנייה. היינו בשליטה מוחלטת, אבל הייתה חסרה לנו הסיומת. הם הגיעו למצב אחד ועשו מזה גול".

על העובדה שיצא מההרכב וירד לספסל: "קצת קשה. אני עובד קשה מאוד באימונים. שיחקתי בתחילת העונה והיו לי גם שלושה בישולים. ירדתי לספסל ואני מחכה לצ'אנס שלי ומקווה שאקבל אותו ואקח אותו בשתי ידיים".

דהן נשאל האם הסגל יספיק למכבי לרוץ עד הסוף: "אני חושב שכן, יש סגל מצוין וקבוצה מלוכדת, עם צוות מאמנים שנותן לנו הכל. אנחנו צריכים להיאבק עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully