וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רק 0:0 ללאציו בבולוניה, אודינזה ניצחה

הביאנקוצ'לסטי במקום הרביעי למרות התיקו, די נטאלה הוביל את הזברטה ל-0:2 על סמפדוריה. ספרד: 0:2 לסראגוסה על ראיו

אחרי הניצחון הגדול של אינטר על נאפולי ועלייתה למקום השני, לאציו קיוותה להתקרב הערב (שני) לנראזורי, אבל סיימה רק ב-0:0 במשחק החוץ שלה מול בולוניה מהתחתית והיא במקום הרביעי עם 30 נקודות. עוד לפני כן, אודינזה השיגה ניצחון ראשון במראסי זה שמונה שנים, כשגברה 0:2 על סמפדוריה והתקדמה למקום השמיני בטבלה.

סטפנו מאורי שחקן לאציו (מימין) מול אלסנדרו דיאמנטי שחקן בולוניה. AP
נפרדו כידידים. סטפנו מאורי מול אלסנדרו דיאמנטי/AP

בולוניה - לאציו 0:0

עם רצף של שבעה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, מתוכם חמישה ניצחונות, התייצבה לאציו למשחק החוץ מול בולוניה המשתפרת, שניצחה בשני המחזורים האחרונים וברחה מהקו האדום. הביאנקוצ'לסטי גילו עדיפות במחצית הראשונה עם הרנאנס ואנטוניו קנדרבה הדינמיים, אבל חסרו מחץ כשמירוסלב קלוזה רק על הספסל. בולוניה השתפרה במחצית השנייה בזכות אלסנדרו דיאמנטי הבינלאומי שסיכן את השער, אך גם היא לא מצאה את הדרך להכריע את המשחק והשתיים חזרו לסיים ביניהן בתיקו מאופס, אחרי חלוקה שווה של ניצחונות בארבעת העימותים הקודמים. לאציו, שאיבדה בכרטיס אדום את ליבור קוזאק בדקה ה-86, חלפה על פני יריבתה העירונית רומא והיא רביעית עם 30 נקודות, בעוד בולוניה ניצבת נקודה מעל הקו האדום.

אנטוניו די נטאלה שחקן אודינזה. AP
כהרגלו, עושה הכל. אנטוניו די נטאלה/AP

סמפדוריה - אודינזה 2:0

יותר משמונה שנים אחרי הניצחון האחרון שלה במראסי, ודווקא באחת התקופות הפחות טובות שלה בשנים האחרונות, אודינזה הצליחה לגבור על סמפדוריה. אנטוניו די נטאלה חזר להרכב אחרי שקיבל מנוחה בליגה האירופית מול ליברפול ופספס הזדמנות להשוות את שיא ההופעות באירופה של ואלריו ברטוטו, והיה משמעותי כהרגלו. בדקה ה-17 קרן של הקפטן הוותיק ננגחה פנימה על ידי הבלם הברזילאי דנילו, שכבש גם במחזור הקודם ב-1:4 על קליארי. די נטאלה המשיך להטריד את הגנת סמפדוריה, ובדקה ה-28 ביצע דאבל פס עם עמנואל באדו, עקף את השוער סרחיו רומרו וכבש את התשיעי שלו העונה בליגה. סמפ לחצה במחצית השנייה בניסיון לחזור למשחק, אך לא הצליחה להכניע את ז'ליקו ברקיץ'.

* ספרד: המחזור ה-15 ננעל עם ניצחון חוץ נאה 0:2 של סראגוסה על ראיו וייקאנו. פרנקו סוקוליני הארגנטינאי הצטיין עם שער בכורה בספרד (וראשון בקריירה אחרי יותר משלוש שנים) בדקה ה-21 ומעורבת גם בשער השני, כשנתן לכדור לעבור כדי שאפוניו יכבוש בבעיטה שטוחה מ-18 מטרים בדקה ה-60. סראגוסה עם ניצחון ראשון באצטדיון טרסה ריברו מאז ספטמבר 2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully