וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 1:2 את נאפולי

גוארין כבש ובישל נהדר למיליטו והנראזורי עלו למקום השני, קבאני רק צימק. פאלרמו - יובנטוס 1:0, טורינו - מילאן 4:2

היום (ראשון) נמשך המחזור ה-16 בסרייה A האיטלקית עם שישה משחקים. אחרי שאתמול רומא ניצחה את פיורנטינה 2:4 במשחק צמרת, היום הגיעו המשחקים של שאר הקבוצות בחלק העליון. יובנטוס ניצחה בפאלרמו 0:1 במשחק החזרה אל הקווים של אנטוניו קונטה אחרי השעייה ארוכה, ואילו מילאן גברה על טורינו 2:4. במשחק המרכזי של המחזור, שגם נעל אותו, ניצחה אינטר 1:2 את נאפולי ועלתה על חשבונה למקום השני בטבלה.

סטפן ליכשטיינר שחקן יובנטוס. AP
שער אחד, שלוש נקודות. ליכשטיינר/AP

פאלרמו - יובנטוס 1:0

שער בודד של סטפן ליכשטיינר אחרי בישול בעקב של מירקו ווצ'יניץ' בדקה ה-50, הספיק לגברת הזקנה בשביל לחזור מסיציליה עם שלוש נקודות ולהבטיח לעצמה לפחות שבוע אחד נוסף בפסגת הליגה, במשחק בו חזר אנטוניו קונטה מהרחקה ארוכה בעקבות חלקו בפרשת הטיות המשחק. מישל מורגנלה המארח הורחק בדקה ה-75 ופאלרמו שעוד קיוותה לחזור, איבדה סיכוי. יובנטוס סופסוף הצליחה לרשום שני ניצחונות ליגה רצופים אחרי כמה שבועות שלא עלה בידה לעשות זאת. ערן זהבי לא שיחק במדי פאלרמו.

אנטוניו קונטה מאמן יובנטוס. AP
משחק חזרה מוצלח. אנטוניו קונטה/AP

אינטר - נאפולי 1:2

הנראזורי נכנסו למשבר אחרי הניצחון הגדול על יובנטוס 1:3 בחוץ אי שם בתחילת נובמבר, ולא הצליחו לנצח בשלושה משחקי ליגה ברציפות. במחזור הקודם הם חזרו לחייך עם 0:1 ביתי וממש לא מרשים מול פאלרמו והערב הם הצליחו לעשות את זה בצורה מרשימה יותר עם 1:2 ביתי על נאפולי. בעקבות הניצחון, עלתה הקבוצה של אנדראה סטרמאצ'וני למקום השני עם 34 נקודות, ארבע פחות מיובנטוס המוליכה, ובעיקר חלפה על פניה של נאפולי שירדה למקום השלישי עם 33 נקודות ונעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים.

אינטר עלתה ליתרון בדקה השמינית כשמסירת רוחב של אנטוניו קסאנו מצאה את פרדי גוארין, שבעט מהאוויר ומ-12 מטר כדור חזק לפינה כדי לקבוע 0:1 לנראזורי. בדקה ה-39 הצליחה אינטר להכפיל את היתרון כשגוארין עצר כדור בצורה אומנותית והכניס מסירת עומק לדייגו מיליטו, שנותר לבד מול מורגן דה סאנטיס ולא התקשה לבעוט פנימה את ה-0:2 מ-14 מטר וזה 0:2. נאפולי הצליחה לצמק בדקה ה-54 כשמסירת רוחב מצאה את גוראן פאנדב, שבעט משני מטר כדור שפגע בסמיר הנדאנוביץ', וניתז למשקוף. זה המשיך לכריסטיאן מאג'ו, שגם נבלם על ידי הנדאנוביץ'. בסופו של דבר הגיע כמובן אדינסון קבאני, שבעט מארבעה מטר חזק פנימה את ה-1:2.

פרדי גוארין שחקן אינטר חוגג (ימין) עם אנטוניו קסאנו. רויטרס
איזו הצגה. גוארין/רויטרס

טורינו - מילאן 4:2

הרוסונרי ממשיכים לנצח בליגה והיום עשו זאת בפעם השלישית ברציפות, אחרי שנחלצה מפיגור. רוביניו (40), אנטוניו נוצ'רינו (53), ג'מפאולו פאציני (61) וסטפן אל שעראווי עם שער 13 העונה (76) מחקו שער יתרון מקומי של מריו סאנטנה בדקה ה-28 וקבעו 1:4. רולאנדו ביאנקי צימק ל-4:2 וחתם את התוצאה 10 דקות לסיום. העולה החדשה ניצחה את מילאן בפעם האחרונה בנובמבר 2001 משער של כריסטיאנו לוקארלי שכבר הספיק לפרוש והיא תמשיך לחכות. נייג'ל דה יונג, שנפצע והוחלף במחצית הראשונה, קרע את גיד אכילס ולמעשה סיים את העונה.

שחקן מילאן, סטפן אל שעראווי. GettyImages
שער 13 העונה. אל שעראווי/GettyImages

משחקים נוספים:

סיינה - קטאניה 3:1
לסיינה: אלסנדרו רוסינה (10). לקטאניה: לוקאס קאסטרו (50), גונסאלו ברחסיו (67, 82).

קליארי - קייבו 2:0
לקייבו: אלברטו פאלוסקי (67), סיריל תרו (87).

פסקארה - גנואה 0:2
לפסקארה: אלביס אברוסקטו (53), אנטה ווקושיץ' (74).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully