וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי ששון: "אנחנו עושים דבר מבורך לספורט הישראלי"

10.12.2012 / 11:52

ראש עיריית חולון בטקס הנחת אבן הפינה להיכל הספורט: "מתחייב לקיים כאן את אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית"

עיריית חולון קיימה הבוקר (שני) טקם הנחת אבן הפינה להיכל הספורט החדש הנבנה במזרח העיר, צמוד לפארק פרס, ושצפוי להיות מושלם עד לפתיחת עונת 2014/15. האולם החדש, ששמו יהיה "היכל טוטו חולון", צפוי להכיל 5000 מקומות, והוא ישמש בין היתר את קבוצת הכדורסל של הפועל חולון, שתעזוב את אולם הפחים ששימש אותה במשך עשרות שנים. בנוסף ישמש האולם לקבוצת הכדוריד וכן לתחרויות בינלאומיות בהתעמלות אומנותית. במהלך הנחת אבן הפינה נערך תרגיל של התעמלות אומנותית של בנות עירוני חולון.

העבודות באולם כבר חלו לפני מספר חודשים, כששלב הקמת היסודות כבר הושלם, ובתקופה הקרובה צפויה הבנייה לתפוס תאוצה נוספת. הפועל חולון, שהפסידה אמש 88:86 להפועל תל אביב, המריאה הבוקר לבלגיה לקראת משחק המכריע במסגרת היורוצ'אלנג' נגד אנטוורפן, בו הפסד ב-25 הפרש יספיק ככל הנראה לעלייה לשלב השני. מי שייצג את הקבוצה באירוע הוא המנהל המקצועי פיני גרשון, המנכ"ל מוטי דניאל והדובר גדי רבינוביץ'.

פיני גרשון המנהל המקצועי של הפועל חולון עם ראש העיר מוטי ששון, צחי פישביין, יו"ר הטוטו. ברני ארדוב
חולמים בגדול. ששון, פישביין וגרשון/ברני ארדוב

מוטי ששון, ראש עיריית חולון אמר במהלך מסיבת העיתונאים שנערכה לאחר טקס הנחת אבן הפינה: "אחרי כל המאבקים והבעיות אני רוצה לומר לצחי פישביין תודה, שנתת את האישור ויצאנו לדרך. אני רוצה לומר לך תודה בשם כל תושבי חולון, וגם לד"ר אורי שפר לתמיכה מאחורי הקלעים. החלום צמח מההתעמלות האמנותית, ואנחנו הולכים להוציא 100 מיליון שקל לבניית האולם. אני מקווה שהטוטו ייתן את ה-57.5 מיליון שקל כדי שנעמוד בלוחות הזמנים. אנחנו עושים דבר מבורך מאוד לספורט הישראלי, יהיו כאן כל ענפי הספורט בסטנדרטים בינלאומיים, והיום אני יכול להתחייב שאנחנו נקיים את אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית בעיר חולון".

מוטי ששון ראש עיריית חולון. ברני ארדוב
"אנחנו הולכים להוציא 100 מיליון שקל לבניית האולם". ששון/ברני ארדוב

צחי פישביין, יו"ר הטוטו הוסיף: "החלום שלנו הוא לבנות אולם התעמלות, ואנחנו בנינו היכל תרבות מדהים. הטוטו מוביל חזון לבנות אולמות, מתקני ספורט, ברמה הזאת. התחלנו בבנייה של שישה איצטדיוני כדורגל מעכו, חיפה, נתניה, פתח תקווה, באר שבע וטדי בירושלים שסגרנו אותו והפכנו אותו לאיצטדיון הכדורגל של הבירה. היכלי כדורסל, הראשון יהיה פה, אחרי זה בעיר השכנה, ראשון לציון, וככה אנחנו משדרגים את איכות המתקנים ונגרום לאנשים שיהנו לבוא למתקן של חמישה כוכבים וזה חלק מהתרבות שלנו להגיע למתקנים ברמה בינלאומית".

היכל הספורט החדש של הפועל חולון. ברני ארדוב
אליפות אירופה בדרך לכאן? האולם החדש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully