וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד: "אנחנו טובים מדי מכדי לתת להכול לחמוק"

בלייקרס מסרבים להנמיך ציפיות לאחר הפסד נוסף. הסנטר: "אלו זמנים שאפשר להתפרק". ד'אנטוני: "טרם בחנו את האומץ שלנו"

בלייקרס מלקקים את הפצעים. קבוצת הסופרסטארים בעיר המלאכים רשמה הלילה (בין ראשון לשני) הפסד שני ברציפות עם 117:110 ביתי מול יוטה, שמציב אותה עם מאזן מאכזב מאוד של 12 הפסדים מול 9 ניצחונות בלבד. כעת, לאחר שהחליפו מאמן ושיטה, הם עדיין מנסים לעמוד על המקור לבעיות הרבות שלה. "אני פשוט לא חושב שהיה לנו עוד מבחן אומץ אמיתי", אמר בסיום מייק ד'אנטוני. "בשלב כלשהו נצטרך לסמן קו בחול וזהו, נהיה פשוט חייבים להילחם. נראה שכרגע דברים מסוימים על המגרש מורידים אותנו. יש לנו פוזשנים שאנחנו מבזבזים. יותר מדי שחקנים אצלנו נחים אחת לכמה התקפות".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. Stephen Dunn, GettyImages
מה יהיה הסוף? בריאנט שוב מאוכזב/GettyImages, Stephen Dunn

אגב, עוד לפני המשחק, ד'אנטוני הבהיר מספר דברים בנוגע למשבר שעובר על פאו גאסול, שמנסה להחלים מפציעה וחווה ירידה במעמדו מאז הגיע המאמן לאל איי. "אני לא הולך להתעסק אם פאו. כשהוא יחזור מהפציעה, הוא יפתח בחמישייה, הבטיח המאמן. "אנחנו צריכים למצוא את הדרך שלו ושל נאש לשחק יחד ולעזור לנו. אני רואה בו הרבה דברים טובים שאפשר לעשות בעמדת הפאוור פורוורד".

"זה משחק שני ברציפות שאנחנו מאפשרים ליריבות שלנו יותר מדי נקודות קלות במתפרצות", אמר קובי בריאנט, שסיים עם 34 נקודות, אך החטיא שלשה שיכלה להשוות חצי דקה לסיום. "ההגנה שלנו הייתה בסדר מול ההתקפה העומדת של יוטה. פשוט נתנו יותר מדי נקודות במעבר". דוויט הווארד סיים משחק סביר עם 11 נקודות ו-16 ריבאונדים, אך גם הוא עדיין לא מצליח לשדרג את ההגנה הרעועה של הלייקרס. "אנחנו טובים מדי מכדי שניתן להכול לברוח לנו", אמר סופרמן. "אנחנו הולכים להשתפר. זה הולך להתחבר. אלו זמנים שהרבה קבוצות יכולות להישבר או להפסיק לסמוך אחד על השני. אבל אנחנו לא יכולים לתת לאף אחד מבחוץ לשבור את הקשר בינינו. על מנת שנזכה באליפות אנחנו חייבים להישאר מרוכזים ולהיות ביחד. נצטרך להיות סבלניים".

סטיבן ג'קסון, סן אנטוניו ספרס. רויטרס
ההקנטה עלתה ביוקר. סטיבן ג'קסון/רויטרס

* לאחר ההתבטאויות הקשות של סטיבן ג'קסון נגד סרג' איבקה בטוויטר, היום נקנס פורוורד סן אנטוניו על ידי הליגה ב-25 אלף דולרים. כזכור, הפורוורד הוותיק, שנודע לשמצה במספר תקריות משמעתיות בעבר, איים על הפורוורד הקונגולזי בחשבון הטוויטר שלו לאחר שראה אותו מתעמת עם מטה וורלד פיס, וצייץ: "בפעם הבאה אלך על הפרצוף שלו. זאת הבטחה, הוא מדבר יותר מדי". ג'קסון מחק את הציוץ ופרסם מיד לאחר מכן התנצלות: "אני מתנצל בפני סרג' איבקה, בפני ה-NBA ובפני כל האוהדים שלי על ההתבטאות. זה היה לא מקצועי וילדותי. רק גבר יכול להודות בטעותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully