וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'קסון: "בפעם הבאה אלך לאיבקה על הפרצוף"

סטיבן ג'קסון מתחמם: הפורוורד ראה את איבקה מתעמת עם וורלד פיס ואיים להכות אותו: "זאת הבטחה, הוא מדבר יותר מדי"

סטיבן ג'קסון עושה רושם של שחקן רגוע יותר מאז שהגיע לסן אנטוניו, אבל היום (שבת) הפורוורד של הספרס הזכיר עד כמה חם הדם שלו. ג'קסון כנראה ראה בטלוויזיה את המאבק בין סרג' איבקה מאוקלהומה סיטי לבין מטה וורלד פיס מהלייקרס, וכתב בטוויטר מסר זועם לסנטר הספרדי של הת'אנדר.

"שמישהו יגיד לסרג' איבקה, שהוא לא קשור לחיים האלה", כתב ג'קסון בטויטר, "בפעם הבאה שאני רואה אותו, אני הולך לו ישר על הפה. זאת הבטחה. הוא עושה יותר מדי". יש לציין שהדברים הם תרגום קלוקל של תרגום חופשי של Somebody tell serg Abaka. He aint bout dis life. Next time he run up on me im goin in his mouth. That's a promise. He doin 2 much).

כזכור, ג'קסון היה מעורב בעבר בלא מעט תקריות, כולל הגדולה מכולן, בקטטה בין שחקני אינדיאנה ודטרויט, כשהוא הורחק ל-30 משחקים וספג קנס ענקי, אחרי שהכה שחקנים ואוהדים באחת התקריות המכוערות בתולדות הליגה.

אגב, רק השבוע הוא אמר בראיון ש"כשהכיתי את האוהד הזה, הרגשתי טוב, עד שהגיע הקנס. ה-3 מיליון דולר שהפסדתי הרגו אותי... האדרנלין הציף אותי, כמה אנשים יכולים להגיד שהם הרביצו לאוהד? אתם יודעים אילו דברים אנחנו שומעים מהם? אילו דברים גזעניים הם אומרים? מקללים את הנשים שלנו ואת המשפחה שלנו... רק בגלל שאנחנו מרוויחים הרבה, אנחנו צריכים להיות גדולים מהחיים?".

מה הרגיז את ג'קסון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully